لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
نحوه ایجاد یک شوتر اول شخص در موتور Unreal 5
How To Create A First Person Shooter In Unreal Engine 5
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در هنر توسعه بازی FPS در موتور Unreal Engine: Building Your Own Action-Packed Adventure آموزش های جامع گام به گام: این دوره مجموعه ای از آموزش های ساختار یافته و آسان برای دنبال کردن را ارائه می دهد. تکنیک های طراحی سطح: کشف نحوه طراحی سطحی با استفاده از داراییهای Quixel Bridge Enemy AI: به دنیای هوش مصنوعی دشمن شیرجه بزنید و یاد بگیرید که چگونه رفتارهای دشمن را طراحی و اجرا کنید. یاد بگیرید که چگونه یک سیستم اسلحه پویا ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی تنظیمات هر سلاحی را که می سازید شخصی سازی کنید. ایجاد سیستم جمع آوری و تعویض سلاح نحوه حرکت در نما و نحوه ایجاد کلاس های طرح اولیه را بدانید.
دوره به طور خلاصه: نحوه ایجاد یک تیرانداز اول شخص در موتور غیرریل را بیاموزید
در این دوره، سفری هیجان انگیز به دنیای توسعه بازی را آغاز خواهید کرد، زیرا یاد می گیرید که چگونه بازی اول شخص شوتر (FPS) خود را با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine ایجاد کنید. چه یک مبتدی باشید که به دنبال توسعه بازی هستید یا یک توسعهدهنده با تجربه که به دنبال گسترش مهارتهای خود است، این دوره چیزی برای ارائه به همه دارد.
نمای کلی دوره:
این دوره جامع برای راهنمایی گام به گام شما در فرآیند ساخت تیراندازی اول شخص در موتور Unreal طراحی شده است. با شروع، با رابط Unreal Engine آشنا خواهید شد، جایی که نحوه راه اندازی یک پروژه جدید و پیمایش در محیط توسعه بازی را یاد خواهید گرفت.
در مرحله بعد، به مکانیزم اصلی یک بازی FPS خواهید پرداخت. شما به هنر ایجاد یک پرسپکتیو دوربین اول شخص، پیاده سازی حرکات و کنترل های بازیکن، و راه اندازی یک سیستم اسلحه پویا مسلط خواهید شد.
چه چیزی در داخل است
ماژول های دوره:
مقدمه
ایجاد یک سیستم سلاح
ایجاد دشمن زامبی
ایجاد موارد جهانی
طراحی سطح
ایجاد بازی
آخرین لمس
در این دوره آموزشی چه خواهید آموخت:
در پایان این دوره، طیف متنوعی از مهارتها و دانش را به دست خواهید آورد که به شما قدرت میدهد تا یک بازی شوتر اول شخص کاملاً کاربردی و شیک در Unreal Engine ایجاد کنید. در اینجا خلاصه ای از آنچه یاد خواهید گرفت آمده است:
مبانی موتور Unreal: شما درک کاملی از رابط Unreal Engine، نحوه راهاندازی یک پروژه، و نحوه پیمایش ابزارها و ویژگیهای مختلف به دست خواهید آورد.
مکانیک FPS : با نحوه پیادهسازی کنترلهای دوربین اول شخص، حرکت بازیکن و مکانیک تیراندازی برای ایجاد یک تجربه FPS یکپارچه آشنا شوید.
سیستمهای سلاح: در هنر طراحی و پیادهسازی مکانیکهای واقعی سلاح، از جمله بارگیری مجدد، هدفگیری و تعویض سلاح تسلط پیدا کنید.
طراحی سطح: محیط های جذاب را با عناصر تعاملی، با استفاده از دارایی های Quixel Megascans ایجاد کنید.
بنابراین، آیا آماده هستید تا سفر خود را برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بازی FPS در Unreal Engine آغاز کنید؟ اکنون ثبت نام کنید و بیایید با هم شروع به ساخت بازی رویایی شما کنیم.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
ایجاد پروژه
Creating The Project
تنظیم ورودی پخش کننده
Setting Up Player Input
افزودن ورودی Look
Adding Look Input
افزودن ورودی پرش
Adding Jump Input
اضافه کردن انیمیشن های پخش کننده
Adding The Player Animations
جامعه
Community
ایجاد دارایی های سلاح
Creating Weapon Assets
دارایی های FPS
FPS Assets
ایجاد یک سیستم سلاح FPS
Creating A FPS Weapon System
ساخت سلاح تپانچه
Creating A Pistol Weapon
ساخت تفنگ تهاجمی
Creating The Assault Rifle
ایجاد یک سیستم انیمیشن سلاح
Creating A Weapon Animation System
اضافه کردن انیمیشن های پس زدن
Adding Recoil Animations
ایجاد یک هاد برای نمایش مقدار مهمات
Creating A Hud To Display The Amount Of Ammo
ایجاد یک سیستم مهمات
Creating An Ammo System
ایجاد یک سیستم بارگذاری مجدد
Creating A Reload System
نمایش نظرات