آموزش لوازم ضروری Fusion 360

Fusion 360 Essentials

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: با استفاده از Fusion 360 ، ایجاد رندرهایی با کیفیت بالا که قابل تولید و آماده برای بازار باشند ، از همیشه آسان تر است. در این دوره ، با تمرکز بر محدودیت های طرح و مدل سازی بخشی ، مناطق اساسی Fusion 360 را فرا خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 360. اسکچ ها و مدل سازی جزئی در یک کلاس CAD 3-4 روزه معمولاً 50٪ از وقت شما را می گیرد. در این دوره ، Fusion 360 Essentials ، شما تمام مناطق اساسی Fusion 360 را فرا خواهید گرفت و کشف خواهید کرد. شما با کشف مناطق ایجاد طرح و اهمیت محدودیت ها در حالت پارامتریک شروع خواهید کرد. با حرکت به جلو ، شما در مورد راهکارهای مختلف ایجاد هندسه های پیچیده فرم آزاد در محیط مجسمه سازی و همچنین کاوش قطعات متصل به مجموعه ها کاوش خواهید کرد. سرانجام ، شما رندرها و نقشه های فنی خیره کننده ای ایجاد خواهید کرد تا بتوانید طراحی ما را در بازاریابی و تولید برقرار کنید. با پایان این دوره ، شما درک و تسلط کامل بر محدودیت های طرح و مدل سازی قطعات - هر دو جنبه بسیار مهم مدل سازی پارامتری CAD - را بدست آورده اید. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 360.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

لوازم ضروری Fusion 360 Fusion 360 Essentials

  • Fusion 360 چیست؟ What Is Fusion 360?

  • نصب Fusion 360 Installing Fusion 360

  • کاوش رابط فوقانی Exploring the Upper Interface

  • کاوش در رابط پایین Exploring the Lower Interface

  • ایجاد یک اکستروژن ساده Creating a Simple Extrusion

  • در حالت Sketch راحت تر می شوید Getting Comfortable in Sketch Mode

  • چند ضلعی ها و خطوط شکسته در Fusion 360 Polygons and Splines in Fusion 360

  • دایره ها و مستطیل ها Circles and Rectangles

  • ایجاد نقطه و قوس Creating Point and Arcs

  • تسلط بر محدودیت های طرح Mastering Sketch Constraints

  • ویرایش طرح و جایگذاری ابعاد Editing a Sketch and Placing Dimension

  • اشکال بدوی در فضای کاری مدل Primitive Shapes in the Model Workspace

  • ایجاد ویژگی Revolve Creating a Revolve Feature

  • Sweep Command در Fusion 360 Sweep Command in Fusion 360

  • ایجاد یک دنده و وب Creating a Rib and Web

  • ویژگی های سوراخ و نخ Hole and Threaded Features

  • الگوها: مستطیلی ، دایره ای و الگوهایی در مسیر Patterns: Rectangular, Circular, and Pattern on a Path

  • آینه و فرمان ضخیم Mirror and Thicken Command

  • فیله و چمفر Fillets and Chamfers

  • دستورات Shell ، Draft و Scale Shell, Draft, and Scale Commands

  • ابزار ترکیبی ، جایگزینی صورت و Split Face را انتخاب کنید Combine, Replace Face, and Split Face Tool

  • شکافتن بدن Splitting a Body

  • T-splines در Fusion 360 T-splines in Fusion 360

  • جعبه ، هواپیما و استوانه های ابتکاری مجسمه سازی Box, Plane, and Cylinder Sculpt Primitives

  • Sculpt Primitives: Sphere ، Torus ، Quadball و Pipe Sculpt Primitives: Sphere, Torus, Quadball, and Pipe

  • حالت های نمایش در فضای کاری Sculpt The Modes of Display in the Sculpt Workspace

  • ابزار Manipulator در Sculpt Works Space The Manipulator Tool in the Sculpt Workspace

  • ایجاد یک دسته چاقو Creating a Knife Handle

  • مجسمه سازی قسمت راست و پایین چاقو Sculpting the Rigth and Bottom Portion of the Knife

  • تشکیل قسمت پایین چاقو Forming the Lower Portion of the Knife

  • مونتاژ قطعات با استفاده از اتصالات Assembly of Components Using Joints

  • استفاده از اتصالات Slider ، Planar و Pin-slot Applying Slider, Planar, and Pin-slot Joints

  • اتصالات چرخشی ، استوانه ای و توپی Revolute, Cylindrical, and Ball Joints

  • پرونده های وارد شده را با اتصالات ساخته شده جمع کنید Assemble Imported Files with As-built Joints

  • گروه های سخت و ریشه های مشترک Rigid Groups and Joint Origins

  • A360 و Fusion 360 ترکیبی A360 and Fusion 360 Combined

  • مدیریت نسخه های مختلف فایل Managing Different File Versions

  • طراحی اولین قسمت شما Creating Your First Part Drawing

  • ابعاد نمای بخش Dimensioning the Section View

  • جزئیات مشاهده Detailing a View

  • نقشه مونتاژ در Fusion 360 Assembly Drawing in Fusion 360

  • در حال آماده سازی مدل ما برای ارائه Prepping Our Model for Rendering

  • ارائه در Fusion 360 Rendering in Fusion 360

نمایش نظرات

آموزش لوازم ضروری Fusion 360
جزییات دوره
4h 49m
44
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
25
4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jomarc Baquiran Jomarc Baquiran

مهندس طراحی مکانیکی و CAD Evangelist

jomarc e. baquiran یک مهندس طراحی مکانیکی پرشور است.


یکی از برتر و nbsp jomarc؛ مأموریت ها برای نفوذ و الهام بخش جوانان ما به حرفه های بخار است. او فارغ التحصیل از دانشگاه Mapúa با مدرک مهندسی مکانیک شد. علاوه بر این، او در حال حاضر در هیئت مدیره و nbsp؛ Siggraph Manila، عضو ELITE ELITE Autodesk است، و به عنوان یک مدیر آموزش برای mechaniweb -an autodesk & nbsp؛ شریک علمی مجاز و مرکز صدور گواهینامه.