آموزش یونیتی و سی شارپ - ساخت یک بازی کامل پلتفرم موبایل دو بعدی

Unity & C# - Build A Complete 2D Mobile Platformer Game

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: آموزش ساخت یک بازی پلتفرم موبایل دو بعدی کامل در Unity C# از ابتدا تا راه اندازی در فروشگاه Google Play یک پلتفرمر موبایل از ابتدا تا راه اندازی در فروشگاه Google Play ایجاد کنید. اختلاف منظر پس‌زمینه، جعبه‌های شکستنی، جلوه‌های جمع‌آوری سکه و موارد دیگر ایجاد یک شخصیت بازی دوبعدی متحرک با رفتارهایی مانند حرکت چپ/راست، پرش، گلوله‌های آتش، سکه‌های پیکاپ، له کردن دشمنان، پاشش آب و سطوح بیشتر طراحی/به‌روزرسانی با استفاده از دارایی Unity من 10 برابر سریع‌تر : Level Designer پیاده‌سازی قفل/باز کردن سطح با ستاره‌های اعطا شده که دکمه‌های سطح زیر را در منوی انتخاب سطح نشان می‌دهند ایجاد و کار با Prefabs استفاده از اجزای Unity 2d Physics مانند Rigidbody2d کار با برخورددهنده‌ها و تشخیص برخورد درک بهترین شیوه‌های طراحی سطح. Player Controller به راحتی یک فایل پایگاه داده باینری سفارشی ایجاد کنید و با آن کار کنید. غلطک، AdsController، DataController و غیره با استفاده از الگوی Singleton کاراکترهای دشمن را با هوش مصنوعی اولیه برنامه‌ریزی کنید. یک نبرد رئیس چالش‌برانگیز بسازید و بازی خود را در دستگاه Android آزمایش کنید. بعد از هر بخش پیش نیازها: یونیتی نسخه 5.6 و بالاتر (سازگار با یونیتی 2017+ و 2018+) تجربه سطح مبتدی کار با یونیتی مقداری تجربه برنامه نویسی با سی شارپ یا زبان برنامه نویسی سطح بالا مشابه

به Unity C# خوش آمدید - دوره کامل ساخت بازی پلتفرم موبایل دوبعدی! (سازگار با Unity 2018+)


این چیزی است که دانش آموزان می گویند:

"من از این دوره لذت می برم، یکی از بهترین هایی است که در Unity دیده ام، همه چیز به خوبی توضیح داده شده است و بازی در حال ساخت کاملاً برجسته به نظر می رسد، سایر آموزش ها اغلب مواردی را حذف می کنند که احتمالاً دوست دارید نحوه انجام آن را ببینید. من این را برای مبتدیان و کسانی که تجربه کمی با Unity و C# دارند توصیه می کنم.


"من فقط بخش 2 دوره را به پایان رسانده ام، اما در حال حاضر بسیار بهتر از هر دوره آموزشی یا آموزشی دیگری است که Unity پیدا کرده ام (و من خیلی جستجو کردم)! این یک تجربه عالی بوده است. احساس می‌کنم بالاخره می‌توانم مهارت‌های لازم برای تحقق رویای خود را برای طراحی و ساخت یک بازی موبایل یونیتی واقعی که می‌توانم آن را منتشر کنم، یاد بگیرم. با تشکر از دوره عالی! به‌روزرسانی: فقط می‌خواستم اضافه کنم که چقدر تحت تأثیر سرعت هستم. و جزئیات پاسخ های مربی به سؤالات من. من مشکلاتی داشتم (کاملاً تقصیر من) در کار کردن همه چیز و حتی پس از اینکه آنها را حل کردیم، سانی مطمئن شد که با توضیحات مفصل همراه با عکس پاسخ می دهد تا مطمئن شود که متوجه شده ام چرا این مشکلات رخ داده است. چگونه راه حل ها واقعا کار می کردند. راستش من نمی توانستم از کیفیت این دوره و مدرس آن راضی باشم. به طور جدی خیلی خوب است!


"این دوره بسیار عالی بود، چالش های کوچک زیادی دارد تا شما را به استفاده از برخی از ویژگی هایی که به تازگی یاد گرفته اید وادار کند. بسیار دقیق است و کل بازی بسیار حرفه ای و با نظم بسیار خوب و کم حجم ساخته شده است. جزئیات مهم. ارزش قیمت را دارد، و این شما را از مبتدی به حرفه ای می رساند، در کمترین زمان. فقط تصور کنید بتوانید با هر مرحله از راه از ایده تا بازی نهایی و نحوه داشتن همان بازی آشنا شوید. ONLINE در فروشگاه Google Play فقط در یک روز (فقط کمتر از 20 ساعت) سخنرانی. چیزی کمتر از باورنکردنی نیست"

چگونه این دوره می تواند به شما کمک کند؟

  • آیا به دنبال یک دوره Unity 2d هستید که به شما نشان دهد چه مراحلی را باید بردارید و همچنین توضیح می دهد که چرا پشت هر مرحله چیست؟

  • آیا احساس می‌کنید که آموزش‌های Unity موجود حاوی محتوای مناسبی برای کمک به اهدافتان نیستند؟

  • آیا به دنبال یادگیری نحوه کسب درآمد از بازی های تلفن همراه خود در Unity هستید؟

  • آیا به دنبال یک دوره آموزشی ساده و قابل درک هستید که به شما نشان می دهد چگونه یک بازی پلتفرمر موبایلی را مرحله به مرحله بسازید؟

  • آیا اصطلاحات sprites و sprite sheets شما را گیج می کنند؟

  • آیا وقتی نوبت به اسکریپت نویسی C# می رسد، احساس گمراهی می کنید؟

  • آیا از روند ساخت بازی های موبایل در Unity که در صفحه نمایش ها و رزولوشن های مختلف خوب به نظر می رسند گیج شده اید؟

  • آیا درک مفاهیم Unity 2d برای شما سخت است؟

اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است، یک خبر خوب دارم! این دوره را بگذرانید و خودتان ببینید که همه اینها در واقع آسان است.

چند سال پیش من هم مثل شما بودم، با ایجاد چیزهای دوبعدی در یونیتی مشکل داشتم و به دنبال آموزش در یوتیوب بودم، سعی می کردم ذهنم را در مورد مفاهیم به ظاهر سخت بشناسم. هیچ کدام نمی تواند به من کمک کند تا به سطحی برسم که بتوانم با حداقل تلاش شروع به ساخت بازی های دو بعدی کنم. برگه های Sprite، ویرایشگر Sprite، Canvas، Buttons، C# Scripting، منوهای بازی همگی کمی دور از دسترس به نظر می رسیدند. اما من اصرار کردم.


من تعداد زیادی بازی موبایل برای مشتریان و همچنین پروژه های خودم ساخته ام. من متوجه شدم که این چیزها دشوار نیست، اما مستندات یا آموزش های ویدیویی فراوانی برای توضیح چیزها به روشی آسان وجود نداشت. درست در آن زمان تصمیم گرفتم تلاش کنم و آنچه را که آموخته ام با دیگران به اشتراک بگذارم و ایده AbleGamesDev متولد شد.

وقت تلف نکنید و به این دوره بپیوندید و خودتان ببینید. من شما را در داخل می بینم!

پس از گذراندن این دوره:

  • شما گردش کار کامل توسعه یک بازی موبایل دو بعدی با Unity و C# را خواهید آموخت

  • می توانید سرعت طراحی Unity 2d خود را دو برابر کنید

  • شما می توانید شخصیت های دوبعدی ایجاد کرده و آنها را متحرک سازید

  • برای ایجاد مکانیک های محبوب بازی، اسکریپت ها را در C# بنویسید

  • 16 مکانیک بازی عالی را برای بازی پلتفرم موبایل Unity خود بیاموزید و اجرا کنید

  • با نحوه استفاده استراتژیک از تبلیغات AdMob برای کسب درآمد از بازی خود و در عین حال ارائه یک تجربه کاربری خوب آشنا شوید

  • با نحوه ایجاد بنرهای تبلیغاتی AdMob خود تخریب شونده

    آشنا شوید
  • با نحوه ایجاد منوی انتخاب سطح و نمایش ستاره های اهدا شده برای هر سطح آشنا شوید

  • استفاده از فایل های باینری برای ذخیره و مدیریت داده های بازی را بیاموزید

  • روند گام به گام بسته بندی بازی خود را برای اندروید بیاموزید

  • می‌دانید چگونه بازی تکمیل‌شده خود را از طریق کنسول برنامه‌نویس Google Play به فروشگاه Google Play راه‌اندازی کنید

  • شما نکات و ترفندها و بهترین روش‌ها را برای بهتر شدن با Unity و C# یاد خواهید گرفت!


فقط حرف من را قبول نکنید، ببینید دانش آموزان چه می گویند:

"این دوره فوق العاده است! نه تنها بسیاری از ویژگی های مهم Unity، برنامه نویسی و مفاهیم طراحی بازی را آموزش می دهد، بلکه شما را به چالش می کشد تا خودتان فکر کنید و حل مسئله را انجام دهید. معلم سانی بسیار آموزشی است و به شما الهام می دهد که خلاق بودن."

"این یک دوره عالی بود. سانی کار بسیار خوبی را انجام می دهد و همه چیزهایی را که انجام می دهد توضیح می دهد. من مبتدی در Unity C# هستم و این دوره برای من عالی بود - من خیلی چیزها را یاد گرفتم. سانی همچنین بسیار سریع پاسخ می دهد. من به شدت این دوره را توصیه می کنم و قطعا به دنبال دوره های یونیتی دیگری که سانی تدریس می کند، خواهم بود."

"دوره بسیار خوبی برای هر کسی که می خواهد ساخت بازی را در Unity یاد بگیرد، زیرا کل موتور بازی Unity را به خوبی پوشش می دهد. Course و Ty را تبریک می گویم."

"مفیدترین دوره برای مبتدیانی که به تازگی با Unity آشنا شده اند و برای افرادی که آرزوی تبدیل شدن به Gamedev را دارند. و مهمتر از همه، مربی (Sonny) در روشن کردن شک و تردیدهای شما در آن زمان بسیار مفید است."

"من در اواسط دوره هستم و محتوا بسیار جذاب است، استاد راهنما بسیار آسان برای پیگیری و جزئیات برای شما است تا بفهمید چرا، و او در مورد چه کاری انجام می دهد و در مورد آن صحبت می کند. مطالب ارائه شده واقعا جالب و خوب است. شروع کنید به درک اینکه چگونه چیزها در درون وحدت کار می کنند. همچنین به شما یک نقطه شروع خوب برای ایجاد چیزی به تنهایی با به کارگیری تمام تکنیک ها با هنر خود می دهد. سوالات با توضیحات عمیق بسیار سریع پاسخ داده می شوند. از شما برای این دوره عالی متشکرم"

اگر احساس می‌کنید دوره‌ها دلیل پشت این مراحل را توضیح نمی‌دهند، ببینید دانش‌آموزان چه می‌گویند:

"کیفیت ویدیوها عالی است، او شما را در همه چیز راهنمایی می کند و به شما می گوید که چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا و چرا کارها را انجام می دهید و بهترین شیوه ها را انجام می دهید تا بتوانید یک توسعه دهنده عالی شوید."

"این بهترین دوره Unity است که من تا به حال گذرانده ام. این یک دوره کامل است، بسیار خوب توضیح داده شده است. مدرس استثنایی است، به همه سوالات در مدت زمان کوتاهی پاسخ می دهد. این دوره بهترین انتخاب بود."


"این دوره شگفت انگیز است. من در حال حاضر یک دانشجوی توسعه بازی در کالج هستم و فقط سابقه برنامه نویسی تصویری در موتور غیر واقعی 4 را دارم، نمی دانم چگونه از unity استفاده کنم یا چگونه با c# بنویسم. این دوره شگفت انگیز است زیرا نحوه استفاده از موتور یونیتی را مرحله به مرحله شرح می دهد و برای برنامه نویسی سی شارپ بسیار مبتدی است."

"این دوره برای افرادی که در زمینه ساخت بازی های دو بعدی تازه کار هستند شگفت انگیز است. مدرس شما را در هر فرآیند به روشی آسان و قابل درک راهنمایی می کند و دوره مملو از رویکردهای جدید برای گردش کار در یونیتی است. من این دوره را به شدت به کسی توصیه می کنم. می‌خواهم بازی‌های دو بعدی را توسعه دهم و فرآیندهای جدید را در یکپارچگی یاد بگیرم. این یکی از بهترین دوره‌های طراحی بازی است که من تاکنون در Udemy گذرانده‌ام."


با این حال، نیازهای شما ممکن است متفاوت باشد. تنها راه برای فهمیدن این است که در این دوره ثبت نام کنید. خودتان ببینید.

این دوره با 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می شود.

امیدوارم که شما را در این دوره ببینیم و سفر توسعه‌دهنده بازی موبایل خود را آغاز کنید!

به سلامتی،

Sonny (AbleAppsDev)


سرفصل ها و درس ها

مقدمه ضروری The Essential Intro

  • مقدمه‌ای بر یونیتی: دلایل قانع‌کننده‌ای برای اینکه یونیتی اینجا بماند Intro To Unity: Compelling Reasons Why Unity is Here to Stay

  • مرحله به مرحله: دانلود و نصب Unity Step by Step: Downloading and Installing Unity

  • مرحله به مرحله: دانلود و نصب Unity Step by Step: Downloading and Installing Unity

  • راه اندازی یونیتی و ایجاد پروژه جدید Launching Unity & Creating New Project

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

مقدمه ضروری The Essential Intro

  • مقدمه‌ای بر یونیتی: دلایل قانع‌کننده‌ای برای اینکه یونیتی اینجا بماند Intro To Unity: Compelling Reasons Why Unity is Here to Stay

  • راه اندازی یونیتی و ایجاد پروژه جدید Launching Unity & Creating New Project

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ساخت منوی استارت؛ گرم کردن MUST DO برای این دوره Building The Start Menu; The MUST DO Warmup For This Course

  • واردات دارایی برای بخش 2 Import Assets For Section 2

  • واردات دارایی برای بخش 2 Import Assets For Section 2

  • Sprites را دانلود کنید و درباره Spritesheets بیاموزید Download Sprites And Learn About Spritesheets

  • Sprites را دانلود کنید و درباره Spritesheets بیاموزید Download Sprites And Learn About Spritesheets

  • کار با ویرایشگر Sprite Working with the Sprite Editor

  • کار با ویرایشگر Sprite Working with the Sprite Editor

  • ترفند جالب برای تولید تصاویر عنوان بازی Cool Trick For Generating Game Title Images

  • پس زمینه را اضافه کنید و یاد بگیرید که مقادیر کامپوننت را کپی کنید Add The Background And Learn To Copy Component Values

  • پس زمینه را اضافه کنید و یاد بگیرید که مقادیر کامپوننت را کپی کنید Add The Background And Learn To Copy Component Values

  • طراحی برای چندین رزولوشن و دستگاه Designing For Multiple Resolutions and Devices

  • مرتب سازی لایه ها و ترتیب در خاصیت لایه Sorting Layers and Order In Layer Property

  • اضافه کردن دکمه ها Adding The Buttons

  • اضافه کردن دکمه ها Adding The Buttons

  • افزودن انیمیشن به کلیک دکمه ها Adding Animations To Button Clicks

  • استفاده از فونت های سفارشی Using Custom Fonts

  • استفاده از فونت های سفارشی Using Custom Fonts

  • اضافه کردن تصویر بازیکن و عنوان بازی Adding Player Image & Game Title

  • اضافه کردن تصویر بازیکن و عنوان بازی Adding Player Image & Game Title

  • اسکریپت در سی شارپ - قسمت 1 Scripting in C# - Part 1

  • اسکریپت در سی شارپ - قسمت 1 Scripting in C# - Part 1

  • اسکریپت در سی شارپ - قسمت 2 Scripting in C# - Part 2

  • اسکریپت در سی شارپ - قسمت 2 Scripting in C# - Part 2

  • منوی شروع را به عنوان بسته صادر کنید Export the Start Menu as a Package

  • برای دانلود دارایی های بازی برای کل پروژه اینجا را کلیک کنید CLICK HERE TO DOWNLOAD GAME ASSETS FOR THE ENTIRE PROJECT

  • برای دانلود دارایی های بازی برای کل پروژه اینجا را کلیک کنید CLICK HERE TO DOWNLOAD GAME ASSETS FOR THE ENTIRE PROJECT

  • یک پروژه جدید ایجاد کنید و دارایی های بازی و بسته ای که قبلا ایجاد شده بود را وارد کنید Create a new project and import game assets and the package created earlier

  • یک پروژه جدید ایجاد کنید و دارایی های بازی و بسته ای که قبلا ایجاد شده بود را وارد کنید Create a new project and import game assets and the package created earlier

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ساخت منوی استارت؛ گرم کردن MUST DO برای این دوره Building The Start Menu; The MUST DO Warmup For This Course

  • ترفند جالب برای تولید تصاویر عنوان بازی Cool Trick For Generating Game Title Images

  • طراحی برای چندین رزولوشن و دستگاه Designing For Multiple Resolutions and Devices

  • مرتب سازی لایه ها و ترتیب در خاصیت لایه Sorting Layers and Order In Layer Property

  • افزودن انیمیشن به کلیک دکمه ها Adding Animations To Button Clicks

  • منوی شروع را به عنوان بسته صادر کنید Export the Start Menu as a Package

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

طراحی سطح: راه سخت و آسان Level Design: Hard & Easy Way

  • ایجاد پیش ساخته ها: کاشی زمینی، سکه، کاشی آبی، جعبه Creating Prefabs: Ground Tile, Coin, Water Tile, Crates

  • ایجاد پیش ساخته ها: کاشی زمینی، سکه، کاشی آبی، جعبه Creating Prefabs: Ground Tile, Coin, Water Tile, Crates

  • طراحی سطح دستی - 1: سخت و وقت گیر Manual Level Design - 1: Hard and Time Consuming

  • طراحی سطح دستی - 2 Manual Level Design - 2

  • طراحی سطح دستی - 2 Manual Level Design - 2

  • Level Designer: راه آسان طراحی سطوح دو بعدی Level Designer: The Easy Way of Designing 2D Levels

  • طراح سطح: حالت رنگ Level Designer: Paint Mode

  • طراح سطح: حالت رنگ Level Designer: Paint Mode

  • طراح سطح: سفارشی سازی پیش ساخته ها Level Designer: Customizing Prefabs

  • حالت نقاشی: ماموریت های تمرینی Paint Mode: Practice Missions

  • طراح سطح: حالت برخورد دهنده - 1 Level Designer: Collider Mode - 1

  • طراح سطح: حالت برخورد دهنده - 2 Level Designer: Collider Mode - 2

  • حالت برخورد دهنده: ماموریت های تمرینی Collider Mode: Practice Missions

  • حالت برخورد دهنده: ماموریت های تمرینی Collider Mode: Practice Missions

  • طراح سطح: حالت انتخاب Level Designer: Selection Mode

  • حالت انتخاب: ماموریت های تمرینی Selection Mode: Practice Missions

  • حالت انتخاب: ماموریت های تمرینی Selection Mode: Practice Missions

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

طراحی سطح: راه سخت و آسان Level Design: Hard & Easy Way

  • طراحی سطح دستی - 1: سخت و وقت گیر Manual Level Design - 1: Hard and Time Consuming

  • Level Designer: راه آسان طراحی سطوح دو بعدی Level Designer: The Easy Way of Designing 2D Levels

  • طراح سطح: سفارشی سازی پیش ساخته ها Level Designer: Customizing Prefabs

  • حالت نقاشی: ماموریت های تمرینی Paint Mode: Practice Missions

  • طراح سطح: حالت برخورد دهنده - 1 Level Designer: Collider Mode - 1

  • طراح سطح: حالت برخورد دهنده - 2 Level Designer: Collider Mode - 2

  • طراح سطح: حالت انتخاب Level Designer: Selection Mode

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ایجاد گربه بازیکن و رفتارهای آن: گام به گام Creating The Player Cat & Its Behaviors: Step By Step

  • ایجاد پیش ساخته پلیر با انیمیشن Idle Creating the Player Prefab With Idle Animation

  • ایجاد اولین اسکریپت ما: PlayerCtrl Creating Our First Script: PlayerCtrl

  • ایجاد اولین اسکریپت ما: PlayerCtrl Creating Our First Script: PlayerCtrl

  • ایجاد حرکت بازیکن Making the Player Move

  • ایجاد حرکت بازیکن Making the Player Move

  • ساختن پرش بازیکن Making The Player Jump

  • چرخاندن پخش کننده Flipping The Player

  • افزودن انیمیشن های بیشتر برای پلیر Adding More Animations for the Player

  • راه اندازی کنترلر انیمیشن Setting Up The Animation Controller

  • راه اندازی کنترلر انیمیشن Setting Up The Animation Controller

  • پیکربندی کنترل گر انیماتور Cat Configuring Cat's Animator Controller

  • کنترل انیمیشن ها از طریق اسکریپت Controlling Animations via Scripting

  • تک پرش Single Jump

  • پرش دوبل Double Jump

  • پرش دوبل Double Jump

  • پلیر به راه حل دیوار می چسبد Player Sticks To The Wall Solution

  • نحوه غیرفعال کردن چرخش پلیر How To Disable Player Rotation

  • نحوه غیرفعال کردن چرخش پلیر How To Disable Player Rotation

  • دوربین را به دنبال پخش کننده قرار دهید Make the Camera Follow The Player

  • دوربین را به دنبال پخش کننده قرار دهید Make the Camera Follow The Player

  • گلوله های آتش بازی بازیکن را بسازید Make The Player Fire Bullets

  • گلوله های آتش بازی بازیکن را بسازید Make The Player Fire Bullets

  • ماموریت چالش: سگ بازیکن را از ابتدا بسازید Challenge Mission: Create the Player Dog From Scratch

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ایجاد گربه بازیکن و رفتارهای آن: گام به گام Creating The Player Cat & Its Behaviors: Step By Step

  • ایجاد پیش ساخته پلیر با انیمیشن Idle Creating the Player Prefab With Idle Animation

  • ساختن پرش بازیکن Making The Player Jump

  • چرخاندن پخش کننده Flipping The Player

  • افزودن انیمیشن های بیشتر برای پلیر Adding More Animations for the Player

  • پیکربندی کنترل گر انیماتور Cat Configuring Cat's Animator Controller

  • کنترل انیمیشن ها از طریق اسکریپت Controlling Animations via Scripting

  • تک پرش Single Jump

  • پلیر به راه حل دیوار می چسبد Player Sticks To The Wall Solution

  • ماموریت چالش: سگ بازیکن را از ابتدا بسازید Challenge Mission: Create the Player Dog From Scratch

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ساخت دکمه ها و کنترلر موبایل Building Mobile Buttons and Controller

  • برای کنترل رفتار بازیکن، دکمه های موبایل ایجاد کنید Create Mobile Buttons For Controlling Player Behavior

  • یک کنترلر رابط کاربری موبایل ایجاد کنید Create A Mobile UI Controller

  • اسکریپت دکمه های چپ و راست Scripting The Left & Right Buttons

  • نوشتن اسکریپت دکمه های پرش و آتش Scripting The Jump and Fire Buttons

  • نوشتن اسکریپت دکمه های پرش و آتش Scripting The Jump and Fire Buttons

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ساخت دکمه ها و کنترلر موبایل Building Mobile Buttons and Controller

  • برای کنترل رفتار بازیکن، دکمه های موبایل ایجاد کنید Create Mobile Buttons For Controlling Player Behavior

  • یک کنترلر رابط کاربری موبایل ایجاد کنید Create A Mobile UI Controller

  • اسکریپت دکمه های چپ و راست Scripting The Left & Right Buttons

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

طراحی سطح Deep Dive: تکمیل سطح یک Level Design Deep Dive: Completing Level One

  • شش تکنیک مفید برای طراحی سطح یک Six Useful Techniques For Designing Level One

  • طراحی سطح: قسمت 2 Level Design: Part 2

  • طراحی سطح: قسمت 3 Level Design: Part 3

  • طراحی سطح: قسمت 3 Level Design: Part 3

  • طراحی سطح: قسمت 4 Level Design: Part 4

  • طراحی سطح: قسمت 4 Level Design: Part 4

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

طراحی سطح Deep Dive: تکمیل سطح یک Level Design Deep Dive: Completing Level One

  • شش تکنیک مفید برای طراحی سطح یک Six Useful Techniques For Designing Level One

  • طراحی سطح: قسمت 2 Level Design: Part 2

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

شانزده مکانیک بازی که باید بدانید Sixteen Game Mechanics You Should Know

  • وانت ساده سکه Simple Coins Pickup

  • وانت ساده سکه Simple Coins Pickup

  • کنترلر SFX: روشی حرفه ای برای نمایش جلوه های ذرات SFX Controller: Professional Way To Show Particle Effects

  • کنترلر SFX: روشی حرفه ای برای نمایش جلوه های ذرات SFX Controller: Professional Way To Show Particle Effects

  • جلوه درخشش هنگام جمع آوری سکه ها Sparkle Effect When Coins Are Collected

  • SFX From Inspector را تغییر دهید Toggle SFX From Inspector

  • بهبود SFXCtrl Improving SFXCtrl

  • بهبود SFXCtrl Improving SFXCtrl

  • افکت چرخاندن سکه Spinning Coins Effect

  • افکت چرخاندن سکه Spinning Coins Effect

  • Powerup گلوله Bullet Powerup

  • Powerup گلوله Bullet Powerup

  • اثر ذرات گرد و غبار هنگام فرود بازیکن Dust Particle Effect When Player Lands

  • جعبه های شکستنی - راه اندازی اولیه Breakable Crates - Basic Setup

  • جعبه های شکستنی - اسکریپت Breakable Crates - Scripting

  • کنترلر بازی: جنبه مهم بازی شما Game Controller: An Important Aspect Of Your Game

  • ساخت زباله جمع کن Making a Garbage Collector

  • بارگذاری مجدد سطح زمانی که بازیکن می میرد Reloading Level When Player Dies

  • بارگذاری مجدد سطح زمانی که بازیکن می میرد Reloading Level When Player Dies

  • افکت اسپلش وقتی بازیکن در آب می افتد Splash Effect When Player Falls in Water

  • سکوهای رها کردن Dropping Platforms

  • سکوهای رها کردن Dropping Platforms

  • سکوهای متحرک Moving Platforms

  • پس‌زمینه پیمایش با نام Parallax - Setup Scrolling Background aka Parallax - Setup

  • پس‌زمینه پیمایش با نام Parallax - Scripting Scrolling Background aka Parallax - Scripting

  • پس‌زمینه پیمایش با نام Parallax - Scripting Scrolling Background aka Parallax - Scripting

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

شانزده مکانیک بازی که باید بدانید Sixteen Game Mechanics You Should Know

  • جلوه درخشش هنگام جمع آوری سکه ها Sparkle Effect When Coins Are Collected

  • SFX From Inspector را تغییر دهید Toggle SFX From Inspector

  • اثر ذرات گرد و غبار هنگام فرود بازیکن Dust Particle Effect When Player Lands

  • جعبه های شکستنی - راه اندازی اولیه Breakable Crates - Basic Setup

  • جعبه های شکستنی - اسکریپت Breakable Crates - Scripting

  • کنترلر بازی: جنبه مهم بازی شما Game Controller: An Important Aspect Of Your Game

  • ساخت زباله جمع کن Making a Garbage Collector

  • افکت اسپلش وقتی بازیکن در آب می افتد Splash Effect When Player Falls in Water

  • سکوهای متحرک Moving Platforms

  • پس‌زمینه پیمایش با نام Parallax - Setup Scrolling Background aka Parallax - Setup

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ایجاد نمایشگر Heads Up Creating The Heads Up Display

  • ایجاد نمایشگر سر بالا (HUD) Creating The Heads Up Display (HUD)

  • ایجاد نمایشگر سر بالا (HUD) Creating The Heads Up Display (HUD)

  • ذخیره داده ها با استفاده از فایل باینری سفارشی Saving Data Using Custom Binary File

  • ذخیره داده ها با استفاده از فایل باینری سفارشی Saving Data Using Custom Binary File

  • نمایش تعداد سکه های جمع آوری شده Showing Number of Coins Collected

  • نمایش امتیاز Showing The Score

  • نمایش امتیاز Showing The Score

  • ساختن سکه ها هنگام جمع آوری به سمت سکه متر پرواز کنند Making Coins Fly to Coin Meter When Collected

  • به روز رسانی کلیدهای سطح Updating The Level Keys

  • به روز رسانی کلیدهای سطح Updating The Level Keys

  • اضافه کردن شمارش معکوس تایمر Adding Countdown Timer

  • اضافه کردن شمارش معکوس تایمر Adding Countdown Timer

  • مدیریت گیم پلی بر اساس زندگی بازیکنان Managing Gameplay Based On Player Lives

  • مدیریت گیم پلی بر اساس زندگی بازیکنان Managing Gameplay Based On Player Lives

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ایجاد نمایشگر Heads Up Creating The Heads Up Display

  • نمایش تعداد سکه های جمع آوری شده Showing Number of Coins Collected

  • ساختن سکه ها هنگام جمع آوری به سمت سکه متر پرواز کنند Making Coins Fly to Coin Meter When Collected

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

بازیکن با دشمنان با هوش مصنوعی مبارزه می کند Player Fights Artificially Intelligent Enemies

  • دشمن 1: هیولای سبز Enemy 1: Green Monster

  • دشمن 1: هیولای سبز Enemy 1: Green Monster

  • هوش مصنوعی دشمن: حرکت خطی Enemy AI: Linear Movement

  • بازیکن در برخورد دشمن می میرد Player Dies on Enemy Collision

  • تیراندازی به دشمنان Shooting the Enemies

  • تیراندازی به دشمنان Shooting the Enemies

  • بازیکن روی سر دشمن می پرد Player Jumps on Enemy Head

  • بازیکن روی سر دشمن می پرد Player Jumps on Enemy Head

  • هوش مصنوعی دشمن: گشت زنی اساسی Enemy AI: Basic Patrolling

  • Enemy 2: Patrolling Spider Enemy 2: Patrolling Spider

  • Enemy 2: Patrolling Spider Enemy 2: Patrolling Spider

  • وارد کردن DoTween برای انیمیشن های آسان Importing DoTween For Easy Animations

  • دشمن 3: زنبورهای بمب افکن Enemy 3: Bomber Bees

  • دشمن 3: زنبورهای بمب افکن Enemy 3: Bomber Bees

  • Enemy 4: Jumping Fish Enemy 4: Jumping Fish

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

بازیکن با دشمنان با هوش مصنوعی مبارزه می کند Player Fights Artificially Intelligent Enemies

  • هوش مصنوعی دشمن: حرکت خطی Enemy AI: Linear Movement

  • بازیکن در برخورد دشمن می میرد Player Dies on Enemy Collision

  • هوش مصنوعی دشمن: گشت زنی اساسی Enemy AI: Basic Patrolling

  • وارد کردن DoTween برای انیمیشن های آسان Importing DoTween For Easy Animations

  • Enemy 4: Jumping Fish Enemy 4: Jumping Fish

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

اضافه کردن صدا و موسیقی Adding Sound and Music

  • راه اندازی کنترل کننده صدا Setting Up The Audio Controller

  • راه اندازی کنترل کننده صدا Setting Up The Audio Controller

  • جلوه های صوتی پخش کننده - 1 Player Sound Effects - 1

  • جلوه های صوتی پخش کننده - 2 Player Sound Effects - 2

  • موسیقی پس زمینه Background Music

  • موسیقی پس زمینه Background Music

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

اضافه کردن صدا و موسیقی Adding Sound and Music

  • جلوه های صوتی پخش کننده - 1 Player Sound Effects - 1

  • جلوه های صوتی پخش کننده - 2 Player Sound Effects - 2

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

باس بتل Boss Battle

  • Boss Battle Sneak Peek Boss Battle Sneak Peek

  • ایجاد رئیس سطح Creating The Level Boss

  • ایجاد رئیس سطح Creating The Level Boss

  • اسکریپت The Boss AI Scripting The Boss AI

  • اسکریپت The Boss AI Scripting The Boss AI

  • فیلمنامه The Boss Battle - قسمت 1 Scripting The Boss Battle - Part 1

  • فیلمنامه The Boss Battle - قسمت 1 Scripting The Boss Battle - Part 1

  • فیلمنامه The Boss Battle - قسمت 2 Scripting The Boss Battle - Part 2

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

باس بتل Boss Battle

  • Boss Battle Sneak Peek Boss Battle Sneak Peek

  • فیلمنامه The Boss Battle - قسمت 2 Scripting The Boss Battle - Part 2

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

منوی کامل سطح و ستاره های اهدایی Level Complete Menu & Awarding Stars

  • طراحی منوی کامل سطح Designing The Level Complete Menu

  • طراحی منوی کامل سطح Designing The Level Complete Menu

  • اسکریپت منوی کامل سطح - 1 Scripting The Level Complete Menu - 1

  • اسکریپت منوی کامل سطح - 2 Scripting The Level Complete Menu - 2

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

منوی کامل سطح و ستاره های اهدایی Level Complete Menu & Awarding Stars

  • اسکریپت منوی کامل سطح - 1 Scripting The Level Complete Menu - 1

  • اسکریپت منوی کامل سطح - 2 Scripting The Level Complete Menu - 2

منوی انتخاب سطح با ستاره Level Select Menu with Stars

  • طراحی منوی انتخاب سطح Designing The Level Select Menu

  • طراحی منوی انتخاب سطح Designing The Level Select Menu

  • ایجاد کلاس Singleton DataCtrl Creating A Singleton DataCtrl Class

  • اسکریپت منوی انتخاب سطح - 1 Scripting The Level Select Menu - 1

  • اسکریپت منوی انتخاب سطح - 2 Scripting The Level Select Menu - 2

  • اسکریپت کردن منوی انتخاب سطح - 3 Scripting the Level Select Menu - 3

  • اسکریپت کردن منوی انتخاب سطح - 3 Scripting the Level Select Menu - 3

  • به روز رسانی GameCtrl و عملکرد کامل سطح Updating GameCtrl & Level Complete Functionality

  • به روز رسانی GameCtrl و عملکرد کامل سطح Updating GameCtrl & Level Complete Functionality

  • به روز رسانی پایگاه داده در دستگاه تلفن همراه Updating Database on Mobile Device

  • به روز رسانی پایگاه داده در دستگاه تلفن همراه Updating Database on Mobile Device

  • ساخت و آزمایش سطوح بیشتر Building & Testing More Levels

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

منوی انتخاب سطح با ستاره Level Select Menu with Stars

  • ایجاد کلاس Singleton DataCtrl Creating A Singleton DataCtrl Class

  • اسکریپت منوی انتخاب سطح - 1 Scripting The Level Select Menu - 1

  • اسکریپت منوی انتخاب سطح - 2 Scripting The Level Select Menu - 2

  • ساخت و آزمایش سطوح بیشتر Building & Testing More Levels

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ساخت منوهای بازی بیشتر Building More Game Menus

  • منوی مکث - 1 Pause Menu - 1

  • منوی مکث - 1 Pause Menu - 1

  • منوی مکث - 2 Pause Menu - 2

  • صفحه بارگیری سطح Level Loading Screen

  • منوی بازی Over Game Over Menu

  • منوی بازی Over Game Over Menu

  • بهبود منوی استارت: دکمه‌های تنظیمات، خروج و اجتماعی Improving the Start Menu: Settings, Exit and Social Buttons

  • بهبود منوی استارت: دکمه‌های تنظیمات، خروج و اجتماعی Improving the Start Menu: Settings, Exit and Social Buttons

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ساخت منوهای بازی بیشتر Building More Game Menus

  • منوی مکث - 2 Pause Menu - 2

  • صفحه بارگیری سطح Level Loading Screen

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

کسب درآمد از بازی خود با تبلیغات AdMob Monetizing Your Game With AdMob Ads

  • ایجاد کنترلر تبلیغات Creating Ads Controller

  • ایجاد کنترلر تبلیغات Creating Ads Controller

  • وارد کردن Google Mobile Ads SDK Importing the Google Mobile Ads SDK

  • وارد کردن Google Mobile Ads SDK Importing the Google Mobile Ads SDK

  • نمایش تبلیغات بنری AdMob - 1 Showing AdMob Banner Ads - 1

  • نمایش تبلیغات بنری AdMob - 2 Showing AdMob Banner Ads - 2

  • نمایش تبلیغات بنری AdMob - 2 Showing AdMob Banner Ads - 2

  • نمایش تبلیغات بینابینی AdMob Showing AdMob Interstitial Ads

  • نمایش تبلیغات بینابینی AdMob Showing AdMob Interstitial Ads

  • جابجایی تبلیغات از Inspector Toggling Ads From Inspector

  • جابجایی تبلیغات از Inspector Toggling Ads From Inspector

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

کسب درآمد از بازی خود با تبلیغات AdMob Monetizing Your Game With AdMob Ads

  • نمایش تبلیغات بنری AdMob - 1 Showing AdMob Banner Ads - 1

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ساخت و استقرار بازی شما Building & Deploying Your Game

  • ساختمان برای اندروید Building For Android

  • ساختمان برای اندروید Building For Android

  • استقرار در فروشگاه Google Play Deploying To Google Play Store

  • استقرار در فروشگاه Google Play Deploying To Google Play Store

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

ساخت و استقرار بازی شما Building & Deploying Your Game

  • آزمون پایان بخش End of Section Quiz

سیستم ایست بازرسی Checkpoint System

  • سیستم ایست بازرسی: طراحی Checkpoint System: Design

  • سیستم بازرسی: اسکریپت نویسی Checkpoint System: Scripting

  • بازنشانی موقعیت بازیکن در پایان بازی Reset Player's Position On Game Over

  • در طول توسعه/آزمایش به راحتی مقادیر چک را حذف کنید Easily Delete Checkpoint Values During Development / Testing

  • کد منبع سیستم نقطه بازرسی برای مرجع Checkpoint System Source Code For Reference

سیستم ایست بازرسی Checkpoint System

  • سیستم ایست بازرسی: طراحی Checkpoint System: Design

  • سیستم بازرسی: اسکریپت نویسی Checkpoint System: Scripting

  • بازنشانی موقعیت بازیکن در پایان بازی Reset Player's Position On Game Over

  • در طول توسعه/آزمایش به راحتی مقادیر چک را حذف کنید Easily Delete Checkpoint Values During Development / Testing

  • کد منبع سیستم نقطه بازرسی برای مرجع Checkpoint System Source Code For Reference

با تبلیغات Unity از بازی خود کسب درآمد کنید Monetize Your Game with Unity Ads

  • Unity Ads و نمایش تبلیغات بنری را فعال کنید Enable Unity Ads & Show Banner Ads

  • Unity Ads و نمایش تبلیغات بنری را فعال کنید Enable Unity Ads & Show Banner Ads

با تبلیغات Unity از بازی خود کسب درآمد کنید Monetize Your Game with Unity Ads

سؤالات متداول: سؤالات متداول FAQ'S: FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

  • چگونه هنگام پرسیدن سوال در پرسش و پاسخ، عکس فوری اضافه کنیم؟ How to add snapshot while asking question in the Q&A?

  • چگونه هنگام پرسیدن سوال در پرسش و پاسخ، عکس فوری اضافه کنیم؟ How to add snapshot while asking question in the Q&A?

  • رفع مشکل پلیر در بالای جعبه های شکستنی Player Floats Above Breakable Crates FIX

  • چگونه Level Designer را به روز کنیم How To Update Level Designer

  • خطای ArgumentException هنگام ساخت برای اندروید ArgumentException Error While Building For Android

  • خطای ArgumentException هنگام ساخت برای اندروید ArgumentException Error While Building For Android

  • دوربین وقتی بازیکن از صخره می پرد بازیکن را دنبال می کند Camera Follows Player When Player Jumps Off The Cliff Fix

  • هیچ چک باکس isKinematic در کامپوننت Rigidbody2D از Unity 5.6+ وجود ندارد No isKinematic Checkbox in Rigidbody2D Component From Unity 5.6+

  • نحوه غیرفعال کردن Looping Motion برای یک کلیپ انیمیشن How to Disable Looping Motion for an Animation Clip

  • Parallax BG هنگامی که بازیکن گیر کرده است حرکت می کند FIX Parallax BG Keeps Moving When Player Is Stuck FIX

سؤالات متداول: سؤالات متداول FAQ'S: FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

  • رفع مشکل پلیر در بالای جعبه های شکستنی Player Floats Above Breakable Crates FIX

  • چگونه Level Designer را به روز کنیم How To Update Level Designer

  • دوربین وقتی بازیکن از صخره می پرد بازیکن را دنبال می کند Camera Follows Player When Player Jumps Off The Cliff Fix

  • هیچ چک باکس isKinematic در کامپوننت Rigidbody2D از Unity 5.6+ وجود ندارد No isKinematic Checkbox in Rigidbody2D Component From Unity 5.6+

  • نحوه غیرفعال کردن Looping Motion برای یک کلیپ انیمیشن How to Disable Looping Motion for an Animation Clip

  • Parallax BG هنگامی که بازیکن گیر کرده است حرکت می کند FIX Parallax BG Keeps Moving When Player Is Stuck FIX

امتیاز: به من کمک کنید تا دوره ای را که می خواهید بسازم: در اینجا به ایده های دوره رأی دهید Bonus: Help Me Build A Course You Want: Vote On Course Ideas Here

  • سخنرانی جایزه: در مورد ایده های دوره آینده رای دهید Bonus Lecture: Vote on Upcoming Course Ideas

  • سخنرانی جایزه: در مورد ایده های دوره آینده رای دهید Bonus Lecture: Vote on Upcoming Course Ideas

امتیاز: به من کمک کنید تا دوره ای را که می خواهید بسازم: در اینجا به ایده های دوره رأی دهید Bonus: Help Me Build A Course You Want: Vote On Course Ideas Here

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش یونیتی و سی شارپ - ساخت یک بازی کامل پلتفرم موبایل دو بعدی
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 320,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) در صورت خرید اشتراک، این آموزش بدلیل حجم بالا معادل 2 دوره است و 2 دوره از اشتراک شما کم می شود. زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
19.5 hours
139
Udemy (یودمی) udemy-small
13 فروردین 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
20,944
4.2 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

AbleAppsDev AbleAppsDev

آموزش Unity Game Dev, Web Dev, Python, Machine Learning

AbleAppsDev AbleAppsDev

آموزش Unity Game Dev, Web Dev, Python, Machine Learning

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.