آموزش شروع کار با VR در Unity

Getting Started with VR in Unity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش یونیتی، اصول ساخت بازی‌ها و برنامه‌های واقعیت مجازی را با هدف Oculus Rift و Samsung Gear VR می‌آموزیم. ما یاد می‌گیریم که Oculus Rift و Samsung Gear VR چیست، چگونه کار می‌کنند، و سپس خواهیم دید که شروع ایجاد تجربه‌های همه‌جانبه برای دسکتاپ و تلفن‌های هوشمند چقدر آسان است. همچنین با استفاده از دستگاه Leap Motion برای ردیابی دست ها و انگشتان، خواهیم دید که هنگام پیاده سازی رابط های کاربری طبیعی VR از کجا شروع کنیم. در پایان این آموزش یونیتی، به ابزارها، تکنیک‌ها و گردش‌های کاری مورد نیاز برای ایجاد بازی‌ها و برنامه‌های واقعیت مجازی خود دست پیدا خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3D v5.1، Oculus SDK v0.6.0، Oculus Mobile SDK v0.6.1، Leap Motion SDK v2.2.6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

شروع کار با VR در Unity Getting Started with VR in Unity

  • راه اندازی ماشین ویندوز ما برای توسعه برنامه های VR Setting up Our Windows Machine to Develop VR Apps

  • راه اندازی Unity 3D برای VR Setting up Unity 3D for VR

  • راه اندازی ماشین ما برای توسعه Oculus Setting up Our Machine for Oculus Development

  • تأیید اینکه Oculus آماده استفاده است Verifying That Oculus Is Ready for Use

  • راه اندازی ماشین برای حرکت جهشی Setting up Machine for Leap Motion

  • مفاهیم اساسی در مورد VR Basic Concepts About VR

  • چگونه یک تجربه VR همهجانبه ایجاد کنیم How to Create an Immersive VR Experience

  • نمای کلی Oculus Rift Oculus Rift Overview

  • آشنایی با سخت افزار Oculus Rift DK2 Understanding the Oculus Rift DK2 Hardware

  • سخت افزار Oculus Rift Consumer Edition Oculus Rift Consumer Edition Hardware

  • آموزش نحوه عملکرد Oculus Rift Learning How the Oculus Rift Works

  • جلوگیری از بیماری حرکت هنگام استفاده از VR Preventing Motion Sickness While Using VR

  • رویکردهای مختلف برای توسعه Oculus Rift Different Approaches for Oculus Rift Development

  • توسعه Oculus Rift با Unity 3D Oculus Rift Development with Unity 3D

  • بررسی اجمالی بسته یکپارچه سازی Oculus Unity Oculus Unity Integration Package Overview

  • نمای کلی Samsung Gear VR Samsung Gear VR Overview

  • توسعه برنامه های واقعیت مجازی برای Samsung Gear VR Developing VR Apps for Samsung Gear VR

  • توسعه اپلیکیشن های VR موبایل Developing Mobile VR Apps

  • انتشار برنامه‌ها برای فروشگاه Oculus Publishing Apps for Oculus Store

  • استقرار و آزمایش یک برنامه برای Gear VR Deploying and Testing an App for Gear VR

  • نمای کلی حرکت جهشی Leap Motion Overview

  • توسعه حرکت جهشی در Unity 3D Leap Motion Development in Unity 3D

  • تعامل با حرکت جهشی Interacting with Leap Motion

  • مرور مطالبی که یاد گرفتیم Reviewing What We've Learned

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش شروع کار با VR در Unity
جزییات دوره
2h 20m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
33
2.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gianni Rosa Gallina Gianni Rosa Gallina

جیانی یک مهندس ارشد R&D در آزمایشگاه نوآوری Deltatre است ، مستقر در ایتالیا ، در حال طراحی و نمونه سازی راه حل های نسل آینده برای تجربیات و خدمات مربوط به ورزش ، از برنامه های VR/MR گرفته تا معماری لاجوردی پایان به پایان ، عبور از خدمات شناختی ، هوش مصنوعی ، و موارد دیگر. جیانی از سال 2011 مایکروسافت MVP بوده و از سال 2013 روی فناوری های نوظهور ، هوش مصنوعی و واقعیت مجازی/تقویت شده/مخلوط تمرکز کرده است. علاوه بر این ، وی عضو فعال جامعه محلی ، "Torino Technologies Group" (TTG) ، یک سازمان دهنده و مربی است. برای جلسات ماهانه Coding Gym Torino ، او مقالاتی را در وبلاگ خود منتشر می کند و در کنفرانس ها و رویدادهای فناوری ملی و بین المللی صحبت می کند.