Gianni Rosa Gallina

جیانی یک مهندس ارشد R&D در آزمایشگاه نوآوری Deltatre است ، مستقر در ایتالیا ، در حال طراحی و نمونه سازی راه حل های نسل آینده برای تجربیات و خدمات مربوط به ورزش ، از برنامه های VR/MR گرفته تا معماری لاجوردی پایان به پایان ، عبور از خدمات شناختی ، هوش مصنوعی ، و موارد دیگر. جیانی از سال 2011 مایکروسافت MVP بوده و از سال 2013 روی فناوری های نوظهور ، هوش مصنوعی و واقعیت مجازی/تقویت شده/مخلوط تمرکز کرده است. علاوه بر این ، وی عضو فعال جامعه محلی ، "Torino Technologies Group" (TTG) ، یک سازمان دهنده و مربی است. برای جلسات ماهانه Coding Gym Torino ، او مقالاتی را در وبلاگ خود منتشر می کند و در کنفرانس ها و رویدادهای فناوری ملی و بین المللی صحبت می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با VR در Unity

Getting Started with VR in Unity

در این آموزش یونیتی، اصول ساخت بازی‌ها و برنامه‌های واقعیت مجازی را با هدف Oculus Rift و Samsung Gear VR می‌آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3D v5.1، Oculus SDK v0.6.0، Oculus Mobile SDK v0.6.1، Leap Motion SDK v2.2.6.


آموزش شروع با یادگیری عمیق NLP با استفاده از PyTorch و fastai

Getting Started with NLP Deep Learning Using PyTorch and fastai

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از Deep Learning NLP برای طبقه بندی متن ، از کتابخانه fastai و PyTorch برای به دست آوردن نتایج پیشرفته استفاده کنید. این به شما یک زمینه نظری می دهد و نشان می دهد که چگونه مدل ها را به تولید برسانید.


آموزش ویژگی های جدید Windows Embedded 8 Standard

What's new in Windows Embedded 8 Standard

این دوره مروری بر ویژگی ها، ابزارها و تغییرات جدید معرفی شده در Windows Embedded 8 Standard، جانشین Windows Embedded Standard 7 ارائه می دهد.


آموزش شروع کار با واقعیت افزوده در دستگاه های Android

Getting Started with Augmented Reality on Android Devices

این دوره ، توسعه دهندگان اندروید را با مفاهیم و برنامه های واقعیت افزوده آشنا می کند.


آموزش ساختن یک سیستم هوشمند: از جاسازی شده تا ابر

Building an Intelligent System: From Embedded to Cloud

این دوره یک سفر پیشرفته در مراحل توسعه یک سیستم هوشمند، با استفاده از Windows Embedded 8.1 Industry و Windows Azure است.