آموزش شروع کار با واقعیت افزوده در دستگاه های Android

Getting Started with Augmented Reality on Android Devices

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: این دوره توسعه دهندگان اندروید را با مفاهیم و برنامه های واقعیت افزوده آشنا می کند. این دوره توسعه دهندگان اندروید را با مفاهیم و برنامه های واقعیت افزوده آشنا می کند. برنامه های AR در حال حاضر در تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی در دسترس هستند ، اما در ماه ها و سال های مداوم ، با استفاده گسترده از عینک های هوشمند ، آنها با ترکیب دنیای فیزیکی با دنیای مجازی و انتقال برنامه ها از صفحه های دستگاه ما به طور مستقیم ، تعریف جدیدی از زندگی ما می کنند چشم ها. با شروع نظریه ، مثالهای عملی دانش آموزان را قادر می سازد تا به سرعت برنامه های شگفت انگیز واقعیت افزوده را توسعه دهند ، یا با استفاده از الگوریتم های سطح پایین یا استفاده از چارچوب های AR با کیفیت بالا مانند Vuforia و Metaio.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه: مبانی و راه اندازی AR Introduction: AR Fundamentals and Setup

  • مقدمه Introduction

  • طرح کلی دوره Course Outline

  • افزوده شده در مقابل واقعیت مجازی Augmented vs. Virtual Reality

  • مثالهای برنامه های AR AR Apps Examples

  • برنامه های کاری و شغلی Business and Work Applications

  • از کجا می توان نرم افزار را تهیه کرد Where to Get the Software

  • راه اندازی محیط توسعه Development Environment Setup

  • خلاصه Summary

بلوک های ساختمانی AR AR Building Blocks

  • تعریف واقعیت افزوده Augmented Reality Definition

  • Display Technologies for AR Display Technologies for AR

  • ثبت نام و پیگیری Registration and Tracking

  • موبایل AR Mobile AR

  • معماری نرم افزار AR AR Software Architecture

  • دستگاه دوربین Camera Device

  • دسترسی به دوربین در Android Accessing the Camera in Android

  • همپوشانی محتوای مجازی Virtual Content Overlay

  • مفاهیم رندر سه بعدی 3D Rendering Concepts

  • پوشش ها و AndAR Overlays and AndAR

  • خلاصه Summary

AR با Qualcomm Vuforia SDK AR with Qualcomm Vuforia SDK

  • بررسی اجمالی ماژول Module Overview

  • دوربین با jMonkeyEngine Camera with jMonkeyEngine

  • افزودن یک مدل سه بعدی Adding a 3D Model

  • AR مبتنی بر Vision Computer Vision-based AR

  • Qualcomm Vuforia SDK Qualcomm Vuforia SDK

  • مدیر هدف Target Manager

  • Vuforia و jMonkeyEngine Vuforia and jMonkeyEngine

  • خلاصه Summary

AR با Metaio SDK AR with Metaio SDK

  • مقدمه Introduction

  • راه حل های Metaio Metaio Solutions

  • بررسی اجمالی Metaio SDK Metaio SDK Overview

  • نصب و راه اندازی Installation

  • مجوز دادن Licensing

  • ثبت نام برنامه App Registration

  • معماری SDK SDK Architecture

  • مدیریت دوربین Camera Management

  • ویژگی های پیگیری Tracking Features

  • مروری بر برنامه آموزش Tutorial App Overview

  • توسعه با استفاده از پروژه الگو Develop Using the Template Project

  • خلاصه Summary

سنسور مبتنی بر AR Sensor-based AR

  • مقدمه Introduction

  • ردیابی جهانی با GPS Global Tracking with GPS

  • GPS در Android DEMO GPS on Android DEMO

  • سنسورهای اینرسی Inertial Sensors

  • حسگرها در Android DEMO Sensors on Android DEMO

  • خلاصه Summary

تعاملات کاربر AR AR User Interactions

  • مقدمه Introduction

  • تکنیک های تعامل Interaction Techniques

  • ری چیدن Ray Picking

  • تعامل نزدیکی Proximity Interaction

  • دکمه های مجازی Virtual Buttons

  • خلاصه Summary

مباحث پیشرفته و آینده Advanced Topics and the Future

  • مقدمه Introduction

  • تعاملات پیشرفته Advanced Interactions

  • سنسورها و فناوری های آینده Future Sensors and Technologies

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش شروع کار با واقعیت افزوده در دستگاه های Android
جزییات دوره
3h 7m
55
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
43
3.8 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gianni Rosa Gallina Gianni Rosa Gallina

جیانی یک مهندس ارشد R&D در آزمایشگاه نوآوری Deltatre است ، مستقر در ایتالیا ، در حال طراحی و نمونه سازی راه حل های نسل آینده برای تجربیات و خدمات مربوط به ورزش ، از برنامه های VR/MR گرفته تا معماری لاجوردی پایان به پایان ، عبور از خدمات شناختی ، هوش مصنوعی ، و موارد دیگر. جیانی از سال 2011 مایکروسافت MVP بوده و از سال 2013 روی فناوری های نوظهور ، هوش مصنوعی و واقعیت مجازی/تقویت شده/مخلوط تمرکز کرده است. علاوه بر این ، وی عضو فعال جامعه محلی ، "Torino Technologies Group" (TTG) ، یک سازمان دهنده و مربی است. برای جلسات ماهانه Coding Gym Torino ، او مقالاتی را در وبلاگ خود منتشر می کند و در کنفرانس ها و رویدادهای فناوری ملی و بین المللی صحبت می کند.