آموزش مبانی برنامه نویسی: مجوز منبع باز

Programming Foundations: Open-Source Licensing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: صدور مجوز برای منبع باز راهی است برای بازگرداندن جوامع به توسعه دهندگان و کمک به رشد سریع تر فناوری. مجوزهای منبع باز اجازه می دهد تا نرم افزار به صورت آزاد مورد استفاده قرار گیرد ، اصلاح شود یا به اشتراک گذاشته شود ، در حالی که به نویسنده و قصد برنامه نویس اصلی احترام می گذارد. در این دوره مبانی برنامه نویسی با وکالت و تکنسین جان وی. پترسن ، جهان منبع باز را کاوش کنید و نحوه انتخاب مدل صدور مجوز برای برنامه خود را کشف کنید.

این یک دوره کدگذاری نیست. در عوض ، این کاوش در جنبه های حقوقی و تجاری مجوزهای نرم افزار منبع باز است - از جمله موضوعاتی مانند توافق نامه های مشارکت کننده و مجوزهای ثبت اختراع. مجوزهای اصلی منبع آزاد (GPL ، MIT و Apache) به طور عمیق تحت پوشش قرار گرفته اند و جان همچنین نمای کلی از ایجاد یک نهاد تجاری برای پروژه نرم افزاری شما را ارائه می دهد: یک عامل اساسی در موفقیت مداوم بسیاری از جوامع منبع باز
موضوعات شامل:
  • مجوز چیست؟
  • مجوز نرم افزار چیست؟
  • درک اصول منبع باز
  • بررسی سه مجوز اساسی: GPL ، MIT و Apache
  • انتخاب مجوز منبع باز مناسب
  • کار با Creative Commons
  • مجوز دوگانه
  • اعطای موافقت نامه های مجوز همکار
  • ایجاد یک نهاد تجاری حقوقی برای پروژه توسعه شما

سرفصل ها و درس ها

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • سلب مسئولیت Disclaimer

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 1. Licensing and Open-Source Fundamentals

  • مجوز چیست؟ What is a license?

  • نقش حق چاپ ، ثبت اختراعات و علائم تجاری The role of copyrights, patents, and trademarks

  • آشنایی با اصول منبع باز و منبع باز Introduction to open source and open-source principles

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 2. Software Licensing

  • مجوز نرم افزار چیست؟ What is a software license?

  • اولین مجوز منبع باز: BSD The first open-source license: BSD

  • مجوزهای منبع باز در مقابل حوزه عمومی Open-source licenses vs. the public domain

  • سه مجوز اساسی: GPL The three basic licenses: GPL

  • سه مجوز اساسی: MIT The three basic licenses: MIT

  • سه مجوز اساسی: آپاچی The three basic licenses: Apache

  • مجوزهای منبع آزاد در مقابل copyleft Permissive vs. copyleft open-source licenses

  • انتخاب مجوز مناسب منبع باز Choosing the right open-source license

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون 3. Additional Topics

  • Nonsoftware کار می کند و Creative Commons Nonsoftware works and the Creative Commons

  • چندین سناریو مجوز منبع باز و سازگاری Multiple open-source license scenarios and compatibility

  • مجوز دوگانه Dual licensing

  • موافقت نامه های مجوز مشارکت کننده Contributor license agreements

  • نقش مجوزها و وعده های ثبت اختراع The role of patent licenses and promises

  • ایجاد یک نهاد تجاری برای پروژه خود Establishing a business entity for your project

5. TypeScript6. Sass7 SPFx Dev EnvironmentConclusionIntroduction1 خود را تنظیم کنید. یک کلمه کوتاه در مورد Ambiguity2. Discovery of The Fuzzy Theory3 نظریه. برنامه های کاربردی تئوری مجموعه فازی بررسی اجمالی اکوسیستم NET2. پیاده سازی های مدرن .NET3. کتابخانه ها و بسته های 4 از .NET Standard Library5 استفاده کنید. .NET Standard Library6 را ایجاد کنید. با آنالیز قابلیت انتقال دات نت .ConclusionIntroduction1 مهاجرت کنید. Foundation and Theory2. شروع کار 3. مدیر Class4. TableView Testing5. Touch TouchConcludIntroduction1. اتوماسیون صنعتی 2. کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی (PLC) 3. کنترل نظارت و به دست آوردن داده ها (SCADA) نتیجه گیری معرفی 1. ایجاد یک پروژه جدید GraphQL2. در معرض یک API3 جدید GraphQL. اجازه به روزرسانی از طریق Mutations4. فعال کردن مشتریان برای عضویت در اعلان هاConclusionIntroduction1. درک الگوهای طراحی: Review2. طراحی بهترین روشها3. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 14. الگوهای باند چهار (GoF) ، قسمت 2ConclusionIntroduction1. درباره Microservice2. میکروسرویس Core Concepts3. میکروسرویس پیشرفته Concepts4. ایجاد گزینه های معماریConcludIntroduction1. Background2. I / O3. Windows Forms4. Hard Multithreading5. کمتر سخت Multithreading6. async و await7. مجموعه های همزمان نتیجه گیریIntroduction1. برنامه ریزی 2 Design3 Development4. Testing5 ReleaseConclusionIntroduction1. Unity Scriptts2. ایجاد C # Scriptts3. معرفی به C # نتیجه گیری معرفی 1. آشنایی با نوت بوک Jupyter و Python2. لیست آرایه / پایتون Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مبانی برنامه نویسی: مجوز منبع باز
جزییات دوره
53m 28s
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
28,204
- از 5
ندارد
دارد
دارد
John Petersen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

John Petersen John Petersen

جان V. پیترسن 20 سال است که در حال توسعه نرم افزاری است. او همچنین یک نویسنده و یک بار 13 بار MVP مایکروسافت است. همه این کار از زمانی شروع شد که به عنوان یک حسابدار کارمند ، از وی خواسته شد تا یک سیستم ارتقاء سیستم را جایگزین یک کامپیوتر قدیمی IBM Series / 1 (در اندازه یخچال بزرگ) کند. اولین برنامه ها در Clipper Summer '87 نوشته شده است. از آن زمان ، ابزارهای جان شامل dBase ، FoxBase ، Visual FoxPro و Visual Basic بودند. فرزند اولیه NET ، پس از آن تصمیم گرفت كه به دانشكده حقوق برود. جان بعد از چند سال تمرین قانون ، متوجه شد که فناوری بسیار جالب تر از قانون است. امروز ، جان بر توسعه ASP.NET تمرکز دارد و بیشتر از همیشه مشکلات تجاری را برای مشتریان حل می کند. علاوه بر این ، وی یک بار 13 بار دریافت کننده جایزه حرفه ای با ارزش ترین مایکروسافت ، نویسنده چندین کتاب و همکار مکرر در مجله CODE است. جان دارای مدرک لیسانس در مدیریت بازرگانی از دانشگاه Mansfield پنسیلوانیا ، MBA در سیستم های اطلاعاتی از دانشگاه سنت جوزف و یک مدرک دکترا از دانشکده حقوق Rutgers — کامدن است.