لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش متحرک سازی به صورت 2 بعدی: مو و لباس
Animating in 2D: Hair and Clothing
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مو و لباس از مهمترین اما دشوارترین جزئیات برای تحریک و تحریک هستند. این ویژگی ها تفاوت بین شخصیت های جذاب ، شبیه زندگی و شخصیت های سفت و سخت و خسته کننده را ایجاد می کند. این دوره تکنیک های یک انیماتور حرفه ای را برای آزمایش انیمیشن مو ، خز ، لباس ، پرچم و سایر موارد انیمیشن ثانویه آزمایش کرده است. Dermot O 'Connor تفاوت بین انیمیشن اصلی و ثانویه را توضیح می دهد و به شما در ایجاد حرکت ثانویه روان کمک می کند که علاقه و واقع گرایی شخصیت های 2D شما را تقویت می کند.
موضوعات شامل:
مدل سازی اولیه تا پیشرفته مو li>
حرکت باعث تأخیر می شود li>
چین پارچه برای لباس li>
شنل کلاه li>
لباس li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
اصول اولیه و ثانویه انیمیشن
Primary and secondary animation principles
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.
درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.
نمایش نظرات