آموزش متحرک سازی به صورت 2 بعدی: مو و لباس

Animating in 2D: Hair and Clothing

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: مو و لباس از مهمترین اما دشوارترین جزئیات برای تحریک و تحریک هستند. این ویژگی ها تفاوت بین شخصیت های جذاب ، شبیه زندگی و شخصیت های سفت و سخت و خسته کننده را ایجاد می کند. این دوره تکنیک های یک انیماتور حرفه ای را برای آزمایش انیمیشن مو ، خز ، لباس ، پرچم و سایر موارد انیمیشن ثانویه آزمایش کرده است. Dermot O 'Connor تفاوت بین انیمیشن اصلی و ثانویه را توضیح می دهد و به شما در ایجاد حرکت ثانویه روان کمک می کند که علاقه و واقع گرایی شخصیت های 2D شما را تقویت می کند.
موضوعات شامل:
  • مدل سازی اولیه تا پیشرفته مو
  • حرکت باعث تأخیر می شود
  • چین پارچه برای لباس
  • شنل کلاه
  • لباس

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • اصول اولیه و ثانویه انیمیشن Primary and secondary animation principles

1. مو 1. Hair

  • مو: پایه Hair: Basic

  • مو: متوسط Hair: Intermediate

  • مو: پیشرفته Hair: Advanced

  • دم Tails

  • تعبیر خواب Interpreting dreams

  • حرکت نگه دارد: اساسی Moving holds: Basic

  • حرکت نگه دارد: پیشرفته Moving holds: Advanced

2. لباس 2. Clothing

  • چین پارچه Fabric creases

  • بکشید Drag

  • شنل: پایه Capes: Basic

  • شنل شناور: متوسط Capes: Intermediate

  • شنل: پیشرفته Capes: Advanced

  • پرچم ها Flags

  • لباس Dresses

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش متحرک سازی به صورت 2 بعدی: مو و لباس
جزییات دوره
1h 15m
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
10,930
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.