آموزش مقدمه ای بر طراحی گرافیک - ابعاد

Introduction to Graphic Design - Dimension

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: طراحی گرافیکی به همه چیز از بیلبوردها گرفته تا کتاب های درسی رنگ و علاقه می بخشد. برای اینکه طراحان گرافیک بتوانند خلاقیت خود را در چنین مجموعه وسیعی از پروژه ها اعمال کنند ، باید بر طیف وسیعی از ابزارها و مهارت ها تسلط داشته باشند. در این قسمت از مجموعه مقدمه ای بر طراحی گرافیک ، مربی تونی هارمر به شما کمک می کند تا یکی از این ابزارها - Dimension ، نرم افزار رندر و طراحی سه بعدی از Adobe - را به مجموعه ابزار طراحی گرافیک خود اضافه کنید. تفاوت بین فضای دو بعدی اسناد بیشتر برنامه های گرافیکی و فضای سه بعدی استفاده شده در Adobe Dimension را کاوش کنید. بیاموزید که چگونه یک سند ایجاد کنید ، یک مدل را به یک صحنه در یک محیط Adobe Dimension اضافه کنید ، و بدوی های شی object ، پس زمینه ، متن و چراغ ها را در پروژه خود قرار دهید. در این راه ، یاد بگیرید چگونه همزمان با گام برداشتن در یک پروژه نمونه ، مهارت های جدید خود را در گردش کار واقعی به کار بگیرید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • درباره مقدمه ای بر موارد کاربردی طراحی گرافیک About the Introduction to Graphic Design practicals

  • پروژه دوره The course project

1. کار به صورت سه بعدی 1. Working in 3D

  • درک فضای سه بعدی Understanding 3D space

  • درک مطلب Understanding the gizmo

2. ساخت پروژه 2. Building the Project

  • ایجاد سند Creating the document

  • تنظیم نمای دوربین Setting the camera view

  • حذف هواپیمای زمینی Removing the ground plane

  • افزودن مدل Adding a model

  • اضافه کردن چلپ چلوپ Adding the splash

  • افزودن تصاویر پر Adding fill images

  • افزودن عکس برگردان Adding a decal

  • افزودن اشکال بدوی Adding primitive shapes

  • اضافه کردن یک توروس Adding a torus

  • افزودن مواد Adding materials

  • چالش: افزودن مکعب Challenge: Adding a cube

  • راه حل: افزودن مکعب Solution: Adding a cube

  • افزودن پس زمینه Adding background

  • افزودن متن Adding text

  • چالش: افزودن نوار کروم Challenge: Adding a chrome bar

  • راه حل: افزودن نوار کروم Solution: Adding a chrome bar

  • افزودن چراغ Adding lights

3. بسته بندی کردن 3. Wrapping Up

  • ارائه PSD Rendering a PSD

  • بررسی PSD Examining the PSD

  • لایه های اضافی Additional layers

  • لمس های نهایی Finishing touches

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر طراحی گرافیک - ابعاد
جزییات دوره
55m 58s
26
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
2
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Tony Harmer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Tony Harmer Tony Harmer

مربی ، تصویرگر ، Adobe Creative Suite Master تونی هارمر یک مربی و تصویرگر است. وی دارای 160+ گواهینامه است - از جمله Adobe Creative Suite Master.

تونی هارمر بیش از سی سال در صنعت خلاقیت در طیف وسیعی از پروژه های طراحی ، تصویرگری و صفحه نمایش کار کرده است. تونی یک متخصص و مربی دارای مجوز Adobe با بیش از 160 گواهینامه و یکی از معدود موارد برای دستیابی به مقام Creative Suite Master ، آموزش هایی را در سراسر انگلیس و اروپا ارائه داده است.

تونی به طور مستمر برای <مجله> رایانه های هنری و نویسنده مهمان تعدادی از وبلاگ ها است ، اما بیش از هر چیز ، او فقط عاشق نشستن و طراحی است.