آموزش مبانی طراحی بازی: 2 سیستم ، شانس و استراتژی

Game Design Foundations: 2 Systems, Chance, and Strategy

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا اشتیاق شما به بازی علاقه به ایجاد بازی را برانگیخته است؟ در این صورت ، این دوره - قسمت دوم از سری بنیان طراحی بازی - می تواند به شما در آشنایی بیشتر با اصول طراحی بازی کمک کند و ابزارها و مهارت های لازم را برای شروع مد کردن در اختیار شما قرار دهد. دنیای مجازی خود با برندا رومرو ، طراح بازی برنده جایزه همراه شوید زیرا او نگاهی دقیق به سیستم های بازی ، شانس در بازی ها و استراتژی در بازی ها می اندازد. برندا دقیقاً توضیح می دهد که یک سیستم چیست. نمونه هایی از سیستم های بازی رایج را ارائه می دهد. و سپس به بحث در مورد مکانیک بازی می پردازد. با مکانیک شانس و مهارت ، انواع تصمیمات در بازی ها و موارد دیگر آشنا شوید.
موضوعات شامل:
  • سیستم بازی چیست؟
  • سیستم های بازی رایج
  • کاوش در یک سیستم شخصیت
  • مکانیک شانس
  • مهارت تسلط در بازی ها
  • معاملات ، معضلات ، استراتژی و تاکتیک ها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. سیستم های بازی 1. Game Systems

  • سیستمی چیست؟ What's a system?

  • سیستم های بازی رایج Common game systems

  • چرا سیستم؟ Why systems?

  • کاوش در یک سیستم کاراکتر Exploring a character system

  • ورزش: سیستم شخصیت خود را برنامه ریزی کنید Exercise: Plan your character system

2. شانس بازی ها 2. Chance in Games

  • شانس بازی ها Chance in games

  • مکانیک شانس Mechanics of chance

  • ورزش: فرصت گرفتن Exercise: Taking a chance

3. استراتژی در بازی ها 3. Strategy in Games

  • مهارت مهارت در بازی ها Mastering skill in games

  • انواع تصمیمات در بازی ها Types of decisions in games

  • تجارت و معضلات Tradeoffs and dilemmas

  • استراتژی و تاکتیک Strategy and tactics

  • مکانیک مهارت Mechanics of skill

  • ورزش: تسلط بر تسلط Exercise: Mastering mastery

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مبانی طراحی بازی: 2 سیستم ، شانس و استراتژی
جزییات دوره
1h 31m
16
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
25,670
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brenda Romero
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brenda Romero Brenda Romero

Brenda Romero یک طراح بازی ، هنرمند ، نویسنده و کارگردان خلاق برنده جایزه است. Brenda در سال 1981 در سن 15 سالگی وارد صنعت بازی های ویدئویی شد. وی طولانی ترین زن است که به طور مداوم در صنعت بازی های ویدیویی خدمت می کند. برندا به عنوان طراح بازی یا مدیر خلاق از جمله Atari ، نرم افزار Sir-Tech ، Electronic Arts و شرکتهای بی شماری در فضای اجتماعی و موبایل با شرکتهای مختلف بازی های دیجیتال همکاری داشته است. او طراح بازی در محل اقامت در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز و بنیانگذار و COO of Loot Drop ، یک شرکت بازی های اجتماعی و موبایل است. برندا برای سریال های برنده جوایز از بازی های غیرمجاز با عنوان The Mechanic The Message مشهور شده است. تاکنون Train ، Síochán Leat ، دنیای جدید و Pre-Concept منتشر شده اند. در سال 2009 ، بازی او قطار برنده جایزه آرزو پیشتاز در IndieCade به دلیل "فشار در مرزهای طراحی بازی و به ما نشان داد که چه بازیهایی می توانند انجام دهند." Brenda در هیئت مشاوره مرکز بین المللی تاریخ بازی های الکترونیکی در موزه قوی بازی فعالیت می کند. او همچنین با John Romero و Romero Archives همکاری می کند تا طراحان بازی را در مورد روند طراحی بازی خود برای بایگانی تاریخی ضبط کند. Brenda در هیئت مدیره انجمن بین المللی توسعه دهندگان بازی (IGDA) خدمت کرد. او جایزه زنان در بازی های Lifetime Achievement 2013 را که توسط مایکروسافت و جایزه سفیران انتخاب بازی سازان 2015 اهدا شد دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه طراحی بازی Women in Games 2010 مایکروسافت شد. Brenda همچنین یکی از Forbes به نام "12 زن در بازی برای تماشای" (2013) نامگذاری شد. زن سال توسط مجله کاریزما + 2 (2010)؛ یکی از 20 زن برتر بانوان صنعت بازی توسط Gamasutra.com (2008)؛ و یکی از 100 زن با نفوذ در صنعت بازی توسط مجله Next Generation (2007). مجله عصب همچنین وی را به عنوان یکی از 50 هنرمند ، بازیگر ، نویسنده ، فعال و نمادهایی قرار داده است که دنیا را به مکانی مهیج تر تبدیل می کند. در سال 2014 ، او برای تحصیل در صنعت بازی ، آکادمی و سیاست های ایرلند جایزه فولبرایت را دریافت کرد.