Brenda Romero

Brenda Romero یک طراح بازی ، هنرمند ، نویسنده و کارگردان خلاق برنده جایزه است. Brenda در سال 1981 در سن 15 سالگی وارد صنعت بازی های ویدئویی شد. وی طولانی ترین زن است که به طور مداوم در صنعت بازی های ویدیویی خدمت می کند. برندا به عنوان طراح بازی یا مدیر خلاق از جمله Atari ، نرم افزار Sir-Tech ، Electronic Arts و شرکتهای بی شماری در فضای اجتماعی و موبایل با شرکتهای مختلف بازی های دیجیتال همکاری داشته است. او طراح بازی در محل اقامت در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز و بنیانگذار و COO of Loot Drop ، یک شرکت بازی های اجتماعی و موبایل است. برندا برای سریال های برنده جوایز از بازی های غیرمجاز با عنوان The Mechanic The Message مشهور شده است. تاکنون Train ، Síochán Leat ، دنیای جدید و Pre-Concept منتشر شده اند. در سال 2009 ، بازی او قطار برنده جایزه آرزو پیشتاز در IndieCade به دلیل "فشار در مرزهای طراحی بازی و به ما نشان داد که چه بازیهایی می توانند انجام دهند." Brenda در هیئت مشاوره مرکز بین المللی تاریخ بازی های الکترونیکی در موزه قوی بازی فعالیت می کند. او همچنین با John Romero و Romero Archives همکاری می کند تا طراحان بازی را در مورد روند طراحی بازی خود برای بایگانی تاریخی ضبط کند. Brenda در هیئت مدیره انجمن بین المللی توسعه دهندگان بازی (IGDA) خدمت کرد. او جایزه زنان در بازی های Lifetime Achievement 2013 را که توسط مایکروسافت و جایزه سفیران انتخاب بازی سازان 2015 اهدا شد دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه طراحی بازی Women in Games 2010 مایکروسافت شد. Brenda همچنین یکی از Forbes به نام "12 زن در بازی برای تماشای" (2013) نامگذاری شد. زن سال توسط مجله کاریزما + 2 (2010)؛ یکی از 20 زن برتر بانوان صنعت بازی توسط Gamasutra.com (2008)؛ و یکی از 100 زن با نفوذ در صنعت بازی توسط مجله Next Generation (2007). مجله عصب همچنین وی را به عنوان یکی از 50 هنرمند ، بازیگر ، نویسنده ، فعال و نمادهایی قرار داده است که دنیا را به مکانی مهیج تر تبدیل می کند. در سال 2014 ، او برای تحصیل در صنعت بازی ، آکادمی و سیاست های ایرلند جایزه فولبرایت را دریافت کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی طراحی بازی: 2 سیستم ، شانس و استراتژی

Game Design Foundations: 2 Systems, Chance, and Strategy

در قسمت دوم از سری <i> بنیان طراحی بازی </ i> به طراح بازی برنده جایزه ، برندا رومرو بپیوندید. سیستم های بازی ، شانس و استراتژی را کاوش کنید.


آموزش مشاغل طراحی بازی با برندا رومرو

Game Design Careers with Brenda Romero

برنده رومرو ، طراح ، هنرمند ، نویسنده و مدیر خلاق برنده جایزه ، به حرفه خود نگاه می کند و در مورد ورود به صنعت بازی های ویدیویی مشاوره می دهد.


آموزش مبانی طراحی بازی: 1 ایده ، حلقه های اصلی و اهداف

Game Design Foundations: 1 Ideas, Core Loops, and Goals

استراتژی های عملی را برای شروع کار در طراحی بازی ، پیش نویس ایده های بازی خود ، و تجزیه و تحلیل مفاهیم موجود در طرح هایی که یک تیم می تواند پیاده سازی کند ، کشف کنید.


آموزش مبانی طراحی بازی: 3 زمین ، پیشنهاد و تمرین

Game Design Foundations: 3 Pitch, Propose, and Practice

در این دوره - قسمت سوم از سری <i> Game Design Fundations </i> - بیاموزید که چگونه ایده های خود را ارائه دهید ، طرح خود را مستند کنید و خود را برای ورود به صنعت بازی آماده کنید.