آموزش مشاغل طراحی بازی با برندا رومرو

Game Design Careers with Brenda Romero

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: زمانی نیست که برندا رومرو به خاطر نمی آورد که روی بازی ها کار کند. او از 5 سالگی به تنهایی شروع به علامت زدن کرد و در 15 سالگی تمام وقت استخدام شد. اکنون او یک برنده جایزه طراح بازی ، هنرمند ، نویسنده و مدیر خلاق و طولانی ترین زن مداوم در صنعت بازی های ویدیویی است. در این مصاحبه Insights ، ما از Brenda می خواهیم که به زندگی حرفه ای خود نگاه کند و به س questionsالاتی که طراحان بازی مشتاق واقعاً می خواهند بدانند پاسخ دهد. آیا برای ساخت بازی ها نیاز به کدگذاری دارید؟ تأثیر توسعه دهندگان مستقل در بازی های سنتی چیست؟ موبایل چه تاثیری بر طراحی بازی دارد؟

این دوره با ترکیب الهام و توصیه های سخت گیرانه نشان می دهد که بیش از یک راه برای نزدیک شدن به طراحی بازی و ورود به صنعت وجود دارد.

سرفصل ها و درس ها

1. مصاحبه 1. The Interview

  • مقدمه Introduction

  • اولین بازی رایانه ای که تاکنون بازی کرده اید چیست؟ What's the first computer game you ever played?

  • اولین پروژه ای که روی آن کار کردید چیست؟ What was the first project you worked on?

  • از کدام پروژه بیشتر به آن افتخار می کنید؟ Which project are you most proud of?

  • چه نقشی در خانواده شما بازی می کند؟ What role do games play in your family?

  • جنبش مستقل توسعه بازی چگونه صنعت را تغییر داده است؟ How has the independent game development movement changed the industry?

  • اولین گامهایی که برای تبدیل شدن به یک طراح بازی برداشته اید چه بود؟ What were the first steps you took to become a game designer?

  • کدام نوع از بازی ها چالش برانگیز ترین ساختن است؟ Which types of games are the most challenging to make?

  • بازی های گاه به گاه و موبایل چه تاثیری در نحوه طراحی بازی ها داشته اند؟ How have casual and mobile games affected the way you design games?

  • وقتی شروع کردید ، الهامات شما چه کسانی بودند؟ Who were your inspirations when you were starting?

  • وقتی شروع کردید ، الهامات شما چه کسانی بودند؟ Who were your inspirations when you were starting?

  • آیا برای اینکه یک طراح بازی باشید باید بتوانید کدگذاری کنید؟ Do you need to be able to code to be a game designer?

  • طراح بازی چیست؟ What is a game designer?

  • آیا روندهای جدیدی در پیش زمینه افرادی که به صنعت توسعه بازی می پیوندند وجود دارد؟ Are there any new trends in the backgrounds of people joining the game development industry?

  • بازی ها در آموزش چه نقشی دارند؟ What role do games play in education?

  • در یک صنعت مبتنی بر فناوری که به طور مداوم در حال تحول است ، چه مهارت هایی بی زمان ترین را برای شما ثابت کرده است؟ In a tech-based industry that's constantly evolving, what skills have proved the most timeless to you?

  • مرز بعدی طراحی بازی چیست؟ What is the next frontier of game design?

نمایش نظرات

آموزش مشاغل طراحی بازی با برندا رومرو
جزییات دوره
54m 41s
17
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
34,984
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brenda Romero
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brenda Romero Brenda Romero

Brenda Romero یک طراح بازی ، هنرمند ، نویسنده و کارگردان خلاق برنده جایزه است. Brenda در سال 1981 در سن 15 سالگی وارد صنعت بازی های ویدئویی شد. وی طولانی ترین زن است که به طور مداوم در صنعت بازی های ویدیویی خدمت می کند. برندا به عنوان طراح بازی یا مدیر خلاق از جمله Atari ، نرم افزار Sir-Tech ، Electronic Arts و شرکتهای بی شماری در فضای اجتماعی و موبایل با شرکتهای مختلف بازی های دیجیتال همکاری داشته است. او طراح بازی در محل اقامت در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز و بنیانگذار و COO of Loot Drop ، یک شرکت بازی های اجتماعی و موبایل است. برندا برای سریال های برنده جوایز از بازی های غیرمجاز با عنوان The Mechanic The Message مشهور شده است. تاکنون Train ، Síochán Leat ، دنیای جدید و Pre-Concept منتشر شده اند. در سال 2009 ، بازی او قطار برنده جایزه آرزو پیشتاز در IndieCade به دلیل "فشار در مرزهای طراحی بازی و به ما نشان داد که چه بازیهایی می توانند انجام دهند." Brenda در هیئت مشاوره مرکز بین المللی تاریخ بازی های الکترونیکی در موزه قوی بازی فعالیت می کند. او همچنین با John Romero و Romero Archives همکاری می کند تا طراحان بازی را در مورد روند طراحی بازی خود برای بایگانی تاریخی ضبط کند. Brenda در هیئت مدیره انجمن بین المللی توسعه دهندگان بازی (IGDA) خدمت کرد. او جایزه زنان در بازی های Lifetime Achievement 2013 را که توسط مایکروسافت و جایزه سفیران انتخاب بازی سازان 2015 اهدا شد دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه طراحی بازی Women in Games 2010 مایکروسافت شد. Brenda همچنین یکی از Forbes به نام "12 زن در بازی برای تماشای" (2013) نامگذاری شد. زن سال توسط مجله کاریزما + 2 (2010)؛ یکی از 20 زن برتر بانوان صنعت بازی توسط Gamasutra.com (2008)؛ و یکی از 100 زن با نفوذ در صنعت بازی توسط مجله Next Generation (2007). مجله عصب همچنین وی را به عنوان یکی از 50 هنرمند ، بازیگر ، نویسنده ، فعال و نمادهایی قرار داده است که دنیا را به مکانی مهیج تر تبدیل می کند. در سال 2014 ، او برای تحصیل در صنعت بازی ، آکادمی و سیاست های ایرلند جایزه فولبرایت را دریافت کرد.