آموزش مبانی طراحی بازی: 3 زمین ، پیشنهاد و تمرین

Game Design Foundations: 3 Pitch, Propose, and Practice

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: صرف داشتن یک ایده عالی برای یک بازی کافی نیست. طراحان بازی همچنین باید بتوانند ایده های خود را ارائه دهند و نحوه عملکرد بازی آنها و اینکه چرا دیگران باید از طراحی آنها هیجان زده شوند را به روشنی توضیح دهند. در این دوره - قسمت سوم از سری بنیان طراحی بازی - بیاموزید که چگونه ایده های خود را ارائه دهید ، طرح خود را مستند کنید و خود را برای ورود به صنعت بازی آماده کنید. طراح بازی برنده جایزه ، برندا رومرو ، نگاهی دقیق به اسناد طراحی بازی و مراحل موفقیت آمیز کردن ایده های خود را ارائه می دهد. او همچنین نکاتی را برای بهبود مهارت های طراحی بازی شما به اشتراک می گذارد و به تفاوت ساخت بازی در صنعت بازی با ساخت بازی به صورت مستقل می پردازد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. حفاری به طرح خود 1. Digging into Your Design

  • بازی کردن Pitching a game

  • روند زمین The pitch process

  • پیشنهاد یک بازی Proposing a game

  • طراحی بازی خود را مستند کنید Documenting your game design

  • مخاطب هدف شما Your target audience

  • تمرین: مستند کردن زمین بازی خود را Exercise: Documenting your game pitch

2. بازار بازی ها 2. The Market for Games

  • شروع به ساخت بازی کنید ... اکنون! Start making games…now!

  • صرف وقت و تمرین Taking time and practice

  • بازی کردن به عنوان یک ინდი Making games as an indie

  • ورود به صنعت بازی Entering the game industry

  • ورزش: تحقیق در مورد شغل رویایی شما Exercise: Researching your dream job

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مبانی طراحی بازی: 3 زمین ، پیشنهاد و تمرین
جزییات دوره
1h 3m
13
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
15,791
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brenda Romero
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brenda Romero Brenda Romero

Brenda Romero یک طراح بازی ، هنرمند ، نویسنده و کارگردان خلاق برنده جایزه است. Brenda در سال 1981 در سن 15 سالگی وارد صنعت بازی های ویدئویی شد. وی طولانی ترین زن است که به طور مداوم در صنعت بازی های ویدیویی خدمت می کند. برندا به عنوان طراح بازی یا مدیر خلاق از جمله Atari ، نرم افزار Sir-Tech ، Electronic Arts و شرکتهای بی شماری در فضای اجتماعی و موبایل با شرکتهای مختلف بازی های دیجیتال همکاری داشته است. او طراح بازی در محل اقامت در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز و بنیانگذار و COO of Loot Drop ، یک شرکت بازی های اجتماعی و موبایل است. برندا برای سریال های برنده جوایز از بازی های غیرمجاز با عنوان The Mechanic The Message مشهور شده است. تاکنون Train ، Síochán Leat ، دنیای جدید و Pre-Concept منتشر شده اند. در سال 2009 ، بازی او قطار برنده جایزه آرزو پیشتاز در IndieCade به دلیل "فشار در مرزهای طراحی بازی و به ما نشان داد که چه بازیهایی می توانند انجام دهند." Brenda در هیئت مشاوره مرکز بین المللی تاریخ بازی های الکترونیکی در موزه قوی بازی فعالیت می کند. او همچنین با John Romero و Romero Archives همکاری می کند تا طراحان بازی را در مورد روند طراحی بازی خود برای بایگانی تاریخی ضبط کند. Brenda در هیئت مدیره انجمن بین المللی توسعه دهندگان بازی (IGDA) خدمت کرد. او جایزه زنان در بازی های Lifetime Achievement 2013 را که توسط مایکروسافت و جایزه سفیران انتخاب بازی سازان 2015 اهدا شد دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه طراحی بازی Women in Games 2010 مایکروسافت شد. Brenda همچنین یکی از Forbes به نام "12 زن در بازی برای تماشای" (2013) نامگذاری شد. زن سال توسط مجله کاریزما + 2 (2010)؛ یکی از 20 زن برتر بانوان صنعت بازی توسط Gamasutra.com (2008)؛ و یکی از 100 زن با نفوذ در صنعت بازی توسط مجله Next Generation (2007). مجله عصب همچنین وی را به عنوان یکی از 50 هنرمند ، بازیگر ، نویسنده ، فعال و نمادهایی قرار داده است که دنیا را به مکانی مهیج تر تبدیل می کند. در سال 2014 ، او برای تحصیل در صنعت بازی ، آکادمی و سیاست های ایرلند جایزه فولبرایت را دریافت کرد.