آموزش مبانی طراحی بازی: 1 ایده ، حلقه های اصلی و اهداف

Game Design Foundations: 1 Ideas, Core Loops, and Goals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بازی های عالی تجربیات جذاب را ایجاد می کنند و ما را به دنیایی کاملا متفاوت با دنیای دیگر ما منتقل می کنند. جای تعجب نیست که بسیاری از گیمرها - که به دلیل علاقه آنها به بازی هایی که دوست دارند جرقه زده باشند - رویای خلق بازی های خود را دارند. در این دوره ، برنده رومرو ، طراح بازی برنده جایزه ، استراتژی های عملی برای شروع حرفه ای در طراحی بازی ، پیش نویس ایده های بازی خود را به اشتراک می گذارد و مفاهیم را در قالب طرح هایی که یک تیم می تواند پیاده سازی کند ، تقسیم می کند. Brenda در مورد نقش طراح بازی و همچنین در مورد چگونگی تعریف حلقه اصلی بازی ، ایجاد ویژگی ها از یک هسته و موارد دیگر صحبت می کند.
موضوعات شامل:
  • نقش طراح بازی
  • ایجاد ایده برای بازی ها
  • هسته اصلی یک بازی
  • تعریف حلقه اصلی بازی
  • مکانیک ، پویایی و سیستم ها در طراحی بازی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. طراحی بازی چیست؟ 1. What Is Game Design?

  • نقش طراح بازی The role of the game designer

  • انواع طراحان بازی Types of game designers

  • ایجاد ایده برای بازی ها Generating ideas for games

  • ورزش: ساده ترین تمرین طراحی بازی در جهان Exercise: The easiest game design exercise in the world

2. هسته اصلی یک بازی 2. The Core of a Game

  • هسته اصلی یک بازی چیست؟ What is a core for a game?

  • تعیین حلقه اصلی یک بازی Defining the core loop of a game

  • تعریف ویژگی ها از یک هسته Defining features from a core

  • ورزش: ایجاد ویژگی ها از یک هسته Exercise: Creating features from a core

3. اتم های طراحی بازی 3. Game Design Atoms

  • بازیکنان در جهان Players in the world

  • نمای بازی Game view

  • مکانیک ، دینامیک و سیستم در طراحی بازی Mechanics, dynamics, and system in game design

  • اهداف Goals

  • تمرین: مکانیک بازی (از کجا شروع کنیم) Exercise: The mechanics of play (where to start)

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مبانی طراحی بازی: 1 ایده ، حلقه های اصلی و اهداف
جزییات دوره
1h 32m
15
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
84,322
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brenda Romero
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brenda Romero Brenda Romero

Brenda Romero یک طراح بازی ، هنرمند ، نویسنده و کارگردان خلاق برنده جایزه است. Brenda در سال 1981 در سن 15 سالگی وارد صنعت بازی های ویدئویی شد. وی طولانی ترین زن است که به طور مداوم در صنعت بازی های ویدیویی خدمت می کند. برندا به عنوان طراح بازی یا مدیر خلاق از جمله Atari ، نرم افزار Sir-Tech ، Electronic Arts و شرکتهای بی شماری در فضای اجتماعی و موبایل با شرکتهای مختلف بازی های دیجیتال همکاری داشته است. او طراح بازی در محل اقامت در دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز و بنیانگذار و COO of Loot Drop ، یک شرکت بازی های اجتماعی و موبایل است. برندا برای سریال های برنده جوایز از بازی های غیرمجاز با عنوان The Mechanic The Message مشهور شده است. تاکنون Train ، Síochán Leat ، دنیای جدید و Pre-Concept منتشر شده اند. در سال 2009 ، بازی او قطار برنده جایزه آرزو پیشتاز در IndieCade به دلیل "فشار در مرزهای طراحی بازی و به ما نشان داد که چه بازیهایی می توانند انجام دهند." Brenda در هیئت مشاوره مرکز بین المللی تاریخ بازی های الکترونیکی در موزه قوی بازی فعالیت می کند. او همچنین با John Romero و Romero Archives همکاری می کند تا طراحان بازی را در مورد روند طراحی بازی خود برای بایگانی تاریخی ضبط کند. Brenda در هیئت مدیره انجمن بین المللی توسعه دهندگان بازی (IGDA) خدمت کرد. او جایزه زنان در بازی های Lifetime Achievement 2013 را که توسط مایکروسافت و جایزه سفیران انتخاب بازی سازان 2015 اهدا شد دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه طراحی بازی Women in Games 2010 مایکروسافت شد. Brenda همچنین یکی از Forbes به نام "12 زن در بازی برای تماشای" (2013) نامگذاری شد. زن سال توسط مجله کاریزما + 2 (2010)؛ یکی از 20 زن برتر بانوان صنعت بازی توسط Gamasutra.com (2008)؛ و یکی از 100 زن با نفوذ در صنعت بازی توسط مجله Next Generation (2007). مجله عصب همچنین وی را به عنوان یکی از 50 هنرمند ، بازیگر ، نویسنده ، فعال و نمادهایی قرار داده است که دنیا را به مکانی مهیج تر تبدیل می کند. در سال 2014 ، او برای تحصیل در صنعت بازی ، آکادمی و سیاست های ایرلند جایزه فولبرایت را دریافت کرد.