آموزش 2024: آزمون های تمرین حرفه ای مهندس داده بریکس

2024: Databricks Data Engineer Professional Practice Exams

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد. این دوره صرفا آزمون یا تمرین می باشد و ویدیو ندارد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Databricks Certified Data Engineer Tests Practice Certification Professional با توضیح عمیق برای هر سوال تمرین با سناریوهای واقع بینانه: مجموعه جامعی از امتحانات تمرینی را حل کنید که فرمت و سطح دشواری آزمون واقعی گواهینامه را منعکس می کند. شناسایی شکاف‌های دانش: از طریق آزمون‌های تمرینی و توضیحات دقیق پاسخ، دانش‌آموزان می‌توانند مناطقی را که نیاز به مطالعه بیشتر دارند مشخص کنند. مهارت‌های امتحانی را تیز کنید: به دانش‌آموزان کمک کنید تا استراتژی‌های آزمون‌گذاری مؤثری مانند مدیریت زمان، درک هدف سؤال و انتخاب بهترین پاسخ را توسعه دهند. پیش نیازها: درک اولیه مهندسی داده ها: آشنایی با مفاهیم اصلی مهندسی داده ها مانند جذب داده، تبدیل، بررسی کیفیت و ذخیره داده ها. قرار گرفتن در معرض فناوری های کلان داده: درک کلی از پردازش داده های بزرگ و پارادایم های محاسباتی توزیع شده (اختیاری اما مفید). تجربه قبلی با Databricks (ترجیحا): اگرچه اجباری نیست، داشتن تجربه قبلی در کار با پلت فرم Databricks مفید خواهد بود. این می‌تواند شامل تجربه ایجاد نوت‌بوک، کار با خوشه‌ها، یا عملیات پایه Apache Spark در Databricks باشد.

آزمون گواهینامه حرفه‌ای Databricks Certified Engineer Data، توانایی افراد را در استفاده از Databricks برای انجام کارهای پیشرفته مهندسی داده ارزیابی می‌کند. این شامل درک پلت فرم Databricks و ابزارهای توسعه دهنده مانند Apache Spark™، Delta Lake، MLflow، و Databricks CLI و REST API است. همچنین توانایی ساخت خطوط لوله ETL بهینه و تمیز شده را ارزیابی می کند. علاوه بر این، توانایی مدل‌سازی داده‌ها در یک خانه دریاچه با استفاده از دانش مفاهیم مدل‌سازی داده‌های عمومی ارزیابی خواهد شد. در نهایت، اطمینان از ایمن، قابل اعتماد بودن خطوط لوله داده، نظارت و آزمایش قبل از استقرار نیز در این آزمون گنجانده خواهد شد. از افرادی که در این آزمون گواهینامه موفق می شوند انتظار می رود که وظایف پیشرفته مهندسی داده را با استفاده از Databricks و ابزارهای مرتبط با آن انجام دهند.

امتحان شامل موارد زیر است:

  1. Databricks Tooling – 20%

  2. پردازش داده - 30٪

  3. مدل‌سازی داده – 20%

  4. امنیت و حکومت - 10٪

  5. نظارت و ثبت - 10٪

  6. تست و استقرار - 10٪

جزئیات ارزیابی

نوع: گواهی حفاظت شده

تعداد کل سوالات: 60

محدودیت زمانی: 120 دقیقه

هزینه ثبت نام: 200 دلار

انواع سوال: چند گزینه ای

کمک های آزمایشی: هیچکدام مجاز نیستند

زبان: انگلیسی

روش تحویل: تحت پوشش آنلاین

پیش نیازها: هیچ، اما آموزش مرتبط به شدت توصیه می شود

تجربه توصیه شده: بیش از 1 سال تجربه عملی در انجام وظایف مهندسی داده که در راهنمای امتحان آمده است

مدت اعتبار: 2 سال

صدور گواهینامه مجدد: برای حفظ وضعیت گواهینامه شما، گواهی مجدد مورد نیاز است. گواهینامه های Databricks به مدت دو سال از تاریخ صدور معتبر هستند.

محتوای بدون امتیاز: امتحانات ممکن است شامل موارد بدون امتیاز برای جمع آوری اطلاعات آماری برای استفاده در آینده باشد. این موارد در فرم مشخص نشده اند و بر امتیاز شما تأثیری ندارند. زمان بیشتری برای بررسی این محتوا در آزمون ها لحاظ می شود.


تمرین ها و آزمونها

تست های تمرینی Practice Tests

  • امتحان تمرینی 1 Practice Exam 1

  • امتحان عملی 2 Practice Exam 2

  • امتحان تمرینی 3 Practice Exam 3

  • امتحان عملی 4 Practice Exam 4

  • امتحان تمرینی 5 Practice Exam 5

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش 2024: آزمون های تمرین حرفه ای مهندس داده بریکس
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
آزمون یا تمرین
250
Udemy (یودمی) udemy-small
12 فروردین 1403 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,001
از 5
ندارد
ندارد
ندارد
Binni -

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Binni - Binni -

مربی در udemi

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.