لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش V-Ray RT: رندر تولید
V-Ray RT: Production Rendering
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
نحوه استفاده از V-Ray RT را به عنوان ارائه دهنده تولید صادقانه در 3ds Max ، حتی در خط لوله مبتنی بر ترکیب ، بیابید. V-Ray RT با موتوری که می تواند از پردازش پردازنده و پردازنده گرافیکی بهره ببرد ، در رندر تولید استاندارد در Max قرار گرفته است. این فقط یک ابزار برای ارائه سریع پیش نمایش نیست. این دوره نحوه تنظیم V-Ray RT را به عنوان ارائه دهنده ActiveShade و شروع به افزودن هندسه و دوربین ، ایجاد انیمیشن ، استفاده از مواد و نور و تنظیم تنظیمات رندر برای یک رندر حرفه ای و کارآمد در 3ds Max نشان می دهد. برایان بردلی با پیشرفت در یک مینی پروژه ، همه این تکنیک ها را آموزش می دهد و در پایان با یک فصل کوتاه در مورد ترکیب نهایی رندر خود در After Effects ، نتیجه می گیرد. مثالها نشان می دهد که چگونه می توان از V-Ray RT در یک سناریوی ساده تولید واقعی استفاده کرد ، جایی که سرعت و انعطاف پذیری به یک اندازه مهم هستند.
موضوعات شامل:
V-Ray RT چیست؟ li>
استفاده از RT به عنوان ارائه دهنده ActiveShade
ادامه گزینه ها li>
راه اندازی پروژه V-Ray RT در 3ds Max
افزودن هندسه و دوربین ها li>
ایجاد انیمیشن با V-Ray RT
تنظیم سیستم ذرات و منحرف کننده ها li>
افزودن نور li>
بافت و افزودن مواد li>
افزودن عناصر رندر li>
تنظیم پارامترهای عنصر رندر li>
آهنگسازی در افتر افکت li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید
What you should know before watching this course
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
ساختار پروژه 3ds Max
The 3ds Max project structure
پردازش واحد گاما و پرونده
Gamma and file unit handling
1. آشنایی با V-Ray RT
1. Introduction to V-Ray RT
V-Ray RT چیست و چه کسی باید از آن استفاده کند؟
What is V-Ray RT and who should use it?
CPU- در برابر رندر مبتنی بر GPU
CPU- vs. GPU-based rendering
استفاده از RT به عنوان یک ارائه دهنده ActiveShade
Using RT as an ActiveShade renderer
بررسی اجمالی گزینه های RT
RT options overview
گزینه ها را بیشتر کنید
Taking the options further
2. پروژه — تنظیم صحنه
2. Project—Setting Up the Scene
اهداف کوتاه و یادگیری پروژه
Project brief and learning goals
نحوه ایجاد پس زمینه استودیو
How the studio backdrop was created
اضافه کردن هندسه محصول
Adding In the product geometry
اضافه کردن در دوربین
Adding in the cameras
ترکیب کلیدی است
Composition is key
3. پروژه — ایجاد انیمیشن
3. Project—Creating Animation
اضافه کردن دکل دوربین ساده
Adding a simple camera rig
تنظیم انیمیشن دالی
Setting up the dolly animation
ایجاد حرکت کامیون
Creating the truck move
عروسک ها را اجرا می کنند
Staging the dolls
تنظیم سیستم ذرات
Setting up the particle system
اضافه کردن دفاعی و نیروها به صحنه
Adding deflectors and forces to the scene
دفلکتورهای استاندارد را تنظیم کنید
Setting up the standard deflectors
اضافه کردن deflector برای عروسک ها
Adding deflectors for the dolls
پر کردن اپراتورها
Filling out the operators
اضافه کردن برخی از آزمایشات به جریان
Adding some tests to the flow
تنظیمات را تمام کنید
Finishing up the settings
4. پروژه ting تنظیم روشنایی
4. Project—Setting up the Lighting
تنظیم RT برای استفاده ActiveShade
Setting up RT for ActiveShade use
تنظیم چراغ کلید
Setting up the key light
اضافه کردن در چراغ های پر
Adding in the fill lights
5. پروژه — کار با مواد
5. Project—Working with Materials
تنظیم بافت
Texturing setup
مواد زمینه پارچه
Fabric backdrop material
عروسک اصلی بافت
Texturing the main doll
اضافه کردن مواد به عروسک های ثانویه
Adding materials to the secondary dolls
بافت گلبرگ ها
Texturing the petals
6. پروژه — همکاری با V-Ray RT & Render Elements
6. Project—Working with V-Ray RT & Render Elements
با استفاده از فایل های تمرینی فصل 6
Using the Chapter 6 Exercise Files
درک عناصر رندر
Understanding render elements
اضافه کردن عناصر
Adding in the elements
پارامترهای عنصر ارائه
Render element parameters
اختصاص شناسه شی
Assigning object IDs
تنظیم multimattes
Setting up the multimattes
استفاده از مجموعه های ایالتی برای ایجاد یک مات منحصر به فرد
Using state sets to create a unique matte
ترفندهای مواد
Material tweaks
ترفندهای صحنه
Scene tweaks
ترفندهای انیمیشن
Animation tweaks
تقویت نکات
Strengthening the poses
ارائه خارج از مجموعه های ایالتی: قسمت 1
Rendering out of state sets: Part 1
ارائه خارج از مجموعه های ایالتی: قسمت 2
Rendering out of state sets: Part 2
فیلمبرداری ما در فیلم After Effects
Getting our footage into After Effects
7. پروژه — آهنگسازی در جلوه های بعدی
7. Project—Compositing in After Effects
کار با نور می گذرد
Working with the lighting passes
بازتاب افزودن
Adding in the reflectivity
رنگ اصلاح گلبرگ ها
Color correcting the petals
افزودن اثر عمق میدان
Adding a Depth of Field effect
اعمال تیرگی حرکتی روی ضربه است
Applying motion blur to the shot
ترفندهای نهایی و رندر کردن
Final tweaks and rendering out
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل
برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.
برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.
برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.
نمایش نظرات