لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
3ds Max 2018 آموزش
3ds Max 2018 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3ds Max بیشتر به دلیل مدل سازی و ارائه ابزار شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری ، ساخت ، بازی سازی ، طراحی صنعتی و موشن گرافیک به چشم می خورند. ده ها ویژگی و تکنیک برای تسلط وجود دارد ، از مجسمه سازی و بافت تا نور و رندر. این دوره 3ds Max را از ابتدا تحت پوشش قرار می دهد ، و نمای کلی از کل بسته و همچنین مهارت های اساسی را که هنرمندان 3D برای ایجاد مدل ها و انیمیشن های حرفه ای نیاز دارند ، فراهم می کند.
بیاموزید که چگونه از رابط 3ds Max استفاده کنید و آن را متناسب با خط تولید خود تنظیم کنید. نحوه مدلسازی اشیا different مختلف را با استفاده از splines ، NURBS ، چند ضلعی ها ، سطوح تقسیم و ابزارهایی مانند Paint Deform کشف کنید. سپس ، چگونگی ساخت سلسله مراتب ، افزودن دوربین و چراغ به یک صحنه و متحرک سازی با فریم های کلیدی را بیاموزید. نویسنده آرون اف راس همچنین نگاهی عمیق به نقشه برداری از مواد و بافت و همچنین گزینه های ارائه می دهد ، از جمله مقدمه ای بر آرنولد ، ارائه دهنده تولید جدید.
موضوعات شامل:
سفارشی سازی و پیکربندی رابط li>
انتخاب ، تکثیر و ویرایش اشیا li>
کار با اشیا sub فرعی در پشته اصلاح کننده li>
انجام مدل سازی سطح چند ضلعی و زیربخش li>
مدل سازی و مجسمه سازی Freeform
مدل سازی با splines و NURBS
پیوند دادن اشیا in در سلسله مراتب li>
عکس های کادر بندی شده با دوربین li>
ایجاد و ویرایش کلیدهای فریم li>
کنترل نورها و سایه ها li>
مصالح ساختمانی li>
نگاشت بافتها li>
توالی رندر li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
نحوه استفاده از پرونده های تمرینی
How to use the exercise files
1. شروع کار
1. Getting Started
انتخاب یک فضای کاری
Choosing a workspace
رابط کاربر و پیش فرض ها را سفارشی کنید
Customize user Interface and defaults
تنظیم تنظیمات برگزیده
Setting preferences
با استفاده از پوشه های پروژه
Using project folders
2. 3ds حداکثر رابط
2. 3ds Max Interface
آشنایی با رابط
Getting familiar with the interface
با استفاده از پانل های ایجاد و اصلاح
Using the Create and Modify panels
پیمایش در منظره ها
Navigating in viewports
تبدیل اشیاء با Move و Rotate
Transforming objects with Move and Rotate
با استفاده از کلیدهای میانبر
Using hotkeys
مشخص کردن واحدهای نمایشگر
Specifying display units
تعیین واحدهای سیستم
Specifying system units
تعیین شبکه خانگی
Defining the Home Grid
انتخاب حالت های سایه زنی
Choosing shading modes
پیکربندی منظره ها
Configuring viewports
سفارشی کردن رنگ ها
Customizing colors
سفارشی کردن کلیدهای میانبر
Customizing hotkeys
3. دستکاری اشیاء
3. Manipulating Objects
انتخاب یک سیستم مختصات
Choosing a coordinate system
انتخاب یک مرکز تبدیل
Choosing a transform center
تکثیر اشیاء با Array
Duplicating objects with Array
تکثیر اشیاء با کلون
Duplicating objects with Clone
با استفاده از انتخاب ایزوله و انتخاب قفل
Using Isolate Selection and Lock Selection
همکاری با Scene Explorer
Working with the Scene Explorer
انتخاب با پنجره / عبور
Selecting with Window/Crossing
جمع آوری اشیاء در گروه ها
Collecting objects in Groups
4- با استفاده از Modified Stack
4. Using the Modifier Stack
درک سطح جزئیات
Understanding level of detail
حرکت یک نقطه محوری
Moving a pivot point
انتخاب اشیاء فرعی
Selecting sub-objects
ساختن یک پشته اصلاح کننده
Building a modifier stack
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات