آموزش V-Ray RT: رندر تولید

V-Ray RT: Production Rendering

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نحوه استفاده از V-Ray RT را به عنوان ارائه دهنده تولید صادقانه در 3ds Max ، حتی در خط لوله مبتنی بر ترکیب ، بیابید. V-Ray RT با موتوری که می تواند از پردازش پردازنده و پردازنده گرافیکی بهره ببرد ، در رندر تولید استاندارد در Max قرار گرفته است. این فقط یک ابزار برای ارائه سریع پیش نمایش نیست. این دوره نحوه تنظیم V-Ray RT را به عنوان ارائه دهنده ActiveShade و شروع به افزودن هندسه و دوربین ، ایجاد انیمیشن ، استفاده از مواد و نور و تنظیم تنظیمات رندر برای یک رندر حرفه ای و کارآمد در 3ds Max نشان می دهد. برایان بردلی با پیشرفت در یک مینی پروژه ، همه این تکنیک ها را آموزش می دهد و در پایان با یک فصل کوتاه در مورد ترکیب نهایی رندر خود در After Effects ، نتیجه می گیرد. مثالها نشان می دهد که چگونه می توان از V-Ray RT در یک سناریوی ساده تولید واقعی استفاده کرد ، جایی که سرعت و انعطاف پذیری به یک اندازه مهم هستند.
موضوعات شامل:
  • V-Ray RT چیست؟
  • استفاده از RT به عنوان ارائه دهنده ActiveShade
  • ادامه گزینه ها
  • راه اندازی پروژه V-Ray RT در 3ds Max
  • افزودن هندسه و دوربین ها
  • ایجاد انیمیشن با V-Ray RT
  • تنظیم سیستم ذرات و منحرف کننده ها
  • افزودن نور
  • بافت و افزودن مواد
  • افزودن عناصر رندر
  • تنظیم پارامترهای عنصر رندر
  • آهنگسازی در افتر افکت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

  • ساختار پروژه 3ds Max The 3ds Max project structure

  • پردازش واحد گاما و پرونده Gamma and file unit handling

1. آشنایی با V-Ray RT 1. Introduction to V-Ray RT

  • V-Ray RT چیست و چه کسی باید از آن استفاده کند؟ What is V-Ray RT and who should use it?

  • CPU- در برابر رندر مبتنی بر GPU CPU- vs. GPU-based rendering

  • استفاده از RT به عنوان یک ارائه دهنده ActiveShade Using RT as an ActiveShade renderer

  • بررسی اجمالی گزینه های RT RT options overview

  • گزینه ها را بیشتر کنید Taking the options further

2. پروژه — تنظیم صحنه 2. Project—Setting Up the Scene

  • اهداف کوتاه و یادگیری پروژه Project brief and learning goals

  • نحوه ایجاد پس زمینه استودیو How the studio backdrop was created

  • اضافه کردن هندسه محصول Adding In the product geometry

  • اضافه کردن در دوربین Adding in the cameras

  • ترکیب کلیدی است Composition is key

3. پروژه — ایجاد انیمیشن 3. Project—Creating Animation

  • اضافه کردن دکل دوربین ساده Adding a simple camera rig

  • تنظیم انیمیشن دالی Setting up the dolly animation

  • ایجاد حرکت کامیون Creating the truck move

  • عروسک ها را اجرا می کنند Staging the dolls

  • تنظیم سیستم ذرات Setting up the particle system

  • اضافه کردن دفاعی و نیروها به صحنه Adding deflectors and forces to the scene

  • دفلکتورهای استاندارد را تنظیم کنید Setting up the standard deflectors

  • اضافه کردن deflector برای عروسک ها Adding deflectors for the dolls

  • پر کردن اپراتورها Filling out the operators

  • اضافه کردن برخی از آزمایشات به جریان Adding some tests to the flow

  • تنظیمات را تمام کنید Finishing up the settings

4. پروژه ting تنظیم روشنایی 4. Project—Setting up the Lighting

  • تنظیم RT برای استفاده ActiveShade Setting up RT for ActiveShade use

  • تنظیم چراغ کلید Setting up the key light

  • اضافه کردن در چراغ های پر Adding in the fill lights

5. پروژه — کار با مواد 5. Project—Working with Materials

  • تنظیم بافت Texturing setup

  • مواد زمینه پارچه Fabric backdrop material

  • عروسک اصلی بافت Texturing the main doll

  • اضافه کردن مواد به عروسک های ثانویه Adding materials to the secondary dolls

  • بافت گلبرگ ها Texturing the petals

6. پروژه — همکاری با V-Ray RT & Render Elements 6. Project—Working with V-Ray RT & Render Elements

  • با استفاده از فایل های تمرینی فصل 6 Using the Chapter 6 Exercise Files

  • درک عناصر رندر Understanding render elements

  • اضافه کردن عناصر Adding in the elements

  • پارامترهای عنصر ارائه Render element parameters

  • اختصاص شناسه شی Assigning object IDs

  • تنظیم multimattes Setting up the multimattes

  • استفاده از مجموعه های ایالتی برای ایجاد یک مات منحصر به فرد Using state sets to create a unique matte

  • ترفندهای مواد Material tweaks

  • ترفندهای صحنه Scene tweaks

  • ترفندهای انیمیشن Animation tweaks

  • تقویت نکات Strengthening the poses

  • ارائه خارج از مجموعه های ایالتی: قسمت 1 Rendering out of state sets: Part 1

  • ارائه خارج از مجموعه های ایالتی: قسمت 2 Rendering out of state sets: Part 2

  • فیلمبرداری ما در فیلم After Effects Getting our footage into After Effects

7. پروژه — آهنگسازی در جلوه های بعدی 7. Project—Compositing in After Effects

  • کار با نور می گذرد Working with the lighting passes

  • بازتاب افزودن Adding in the reflectivity

  • رنگ اصلاح گلبرگ ها Color correcting the petals

  • افزودن اثر عمق میدان Adding a Depth of Field effect

  • اعمال تیرگی حرکتی روی ضربه است Applying motion blur to the shot

  • ترفندهای نهایی و رندر کردن Final tweaks and rendering out

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

آموزش V-Ray RT: رندر تولید
جزییات دوره
3h 25m
55
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
18,497
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Brian Bradley
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brian Bradley Brian Bradley

هنرمند سه بعدی ، صاحب مشاغل برایان بردلی یک هنرمند سه بعدی و صاحب مشاغل خودآموخته است.

برایان از اواخر سال 1993 آزمایش نرم افزارهای خلاقانه و برنامه های سه بعدی را آغاز کرد و از خود پرسید که آیا می تواند با کار با چنین ابزارهای جالبی امرار معاش کند یا نه! تا سال 1998 وی تجارت چندرسانه ای خود را آغاز کرده بود ، و در پروژه هایی از آرم های پرنده گرفته تا طراحی گرافیکی برای لباس و وسایل نقلیه تا کل محصولات و پروژه های تجسم معماری کار می کرد.

برایان در حالی که ابزار تجارت خود را فرا گرفت ، مشتاقانه علاقه مند شد آگاهی از نیاز به آموزش کاملاً توضیح یافته و با کیفیت که بتواند ابزارهای نرم افزاری را برای هر کسی که می خواهد آنها را یاد بگیرد در دسترس و باز کند. در سال 2007 وی توجه شغل خانوادگی خود را به سمت آموزش تمام وقت ابزار طراحی و طراحی گرافیک که دوست دارد به دیگران معطوف کرد.