لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مایا: n مو
Maya: nHair
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
تکنیک های آزمایش شده و واقعی برای ایجاد ، حالت دادن ، متحرک سازی و ارائه مو با nHair را در Autodesk Maya دریافت کنید. Aaron F. Ross به شما نشان می دهد که چگونه مش خود را آماده کنید. کنترل سفتی ، شکل و حلقه ؛ فولیکول ها را اصلاح و گسترش دهید. مدل مو با منحنی؛ و نکات برجسته رنگ ، شفافیت و خاص را تنظیم کنید. فصل آخر نحوه ارائه nHair با مایا و پرتوی ذهنی را به شما نشان می دهد.
موضوعات شامل:
آماده سازی مدل برای مو li>
افزودن nHair
تنظیم خصوصیات پویا li>
تنظیم خوشه ، پیچیدن و پیچاندن li>
ویژگی های فولیکول نقاشی li>
ایجاد مدل موی بلند با منحنی li>
اعمال nConstraints
ایجاد و ارائه nCache
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. شروع کار با nHair
1. Getting Started with nHair
درک Nucleus nHair
Understanding Nucleus nHair
بارگیری نمونه های nair
Loading nHair examples
آماده کردن یک مدل برای nHair
Prepping a model for nHair
UV های تخمگذار
Laying out UVs
افزودن nHair
Adding nHair
انتخاب گزینه های ایجاد nHair
Choosing Create nHair options
تجزیه و تحلیل ساختار گره nHair
Analyzing the nHair node structure
نمایش منحنی ها و تبدیل گزینه ها
Displaying curves and converting selections
تنظیم حل کننده هسته ای
Tuning the Nucleus solver
2. تعریف ویژگی های سیستم مو
2. Defining hairSystem Attributes
تنظیم کیفیت نمایشگر
Setting display quality
انتخاب یک روش شبیه سازی
Choosing a simulation method
تنظیم ویژگی های پویا
Setting dynamic properties
کنترل سفتی با مقاومت خم
Controlling stiffness with Bend Resistance
کنترل تصادفات
Controlling collisions
نیروهایی مانند توده و کشیدن را تنظیم کنید
Adjusting forces such as mass and drag
تعریف ویژگی های Clump و شکل مو
Defining Clump and Hair Shape attributes
تنظیم پیچ و تاب ، تخت صاف ، و حلقه صاف
Adjusting Clump Twist, Clump Flatness, and Clump Curl
تغییر شکل مو با جابجایی
Changing hair shape with displacements
سایه موی سیستم
Shading the hairSystem
3. کار با فولیکول ها
3. Working with Follicles
ایجاد ابزار فولیکول ها با ابزار Paint Hair Follicles
Creating follicles with the Paint Hair Follicles tool
انتخاب فولیکول ها در منظره
Selecting follicles in the viewport
حرکت فولیکول ها در فضای UV
Moving follicles in UV space
پیرایش و گسترش فولیکول ها
Trimming and extending follicles
ویژگی های فولیکول نقاشی می کند
Painting follicle attributes
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات