آموزش ایجاد یک کاراکتر سه بعدی سفارشی و یادگیری iClone 7 | شخصیت خالق 3 | خط لوله موتور غیرواقعی

Create A Custom 3D Character & Learn iClone 7 | Character Creator 3 | Unreal Engine Pipeline

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این دوره آموزشی، یکی از قدرتمندترین گردش‌های کاری انیمیشن موجود امروز را خواهید آموخت - Reallusion's Character Creator 3، iClone 7 و Unreal Engine!

  • با نحوه ایجاد یک کاراکتر سه بعدی اصلی در Character Creator 3 آشنا شوید

  • با نحوه ارسال کاراکتر خود به iClone 7 آماده برای انیمیشن آشنا شوید

  • با نحوه ژست گرفتن و متحرک سازی شخصیت خود در iClone 7 آشنا شوید

  • با نحوه اجرای انیمیشن صورت و همگام سازی لب با شخصیت خود آشنا شوید

  • نحوه استفاده از ابزارهای قدرتمند مانند عروسک حرکتی، عروسک مستقیم و عروسک صورت را کشف کنید

  • می‌آموزید که چگونه انیمیشن‌های خود را برای استفاده بعدی روی شخصیت‌های دیگر ضبط کنید

  • می‌آموزید که چگونه ویدیوی خود را از iClone 7 رندر و صادر کنید

  • می‌آموزید که چگونه از "Live-Link" برای ارسال شخصیت خود به Unreal Engine برای انیمیشن و تنظیم صحنه استفاده کنید

  • می‌آموزید که چگونه صحنه خود را در Unreal Engine تنظیم کنید و انیمیشن را در آنجا ضبط کنید

منابع پروژه

برای تکمیل دوره به صورت کامل به صحنه ها و فایل های صوتی زیر نیاز دارید.

فایل‌های پروژه/صحنه:

فایل های صوتی:

پروژه 1: اولین کاراکتر سه بعدی سفارشی خود را بسازید

پس از درس‌ها، کاراکتر سفارشی خود را ایجاد کنید و تصویر یا ویدیوی خود را از شخصیت سفارشی خود در اینجا آپلود کنید.

---------------------------------------------- ------------------------------------------------ --------

پروژه 2: کاراکتر «GORK» را از فروشگاه Reallusion

دانلود کنید

از پیوند زیر برای دانلود کاراکتر GORK رایگان خود برای استفاده در درس ها استفاده کنید

دستورالعمل‌های پروژه: شخصیت GORK Alien-Hybrid خود را در iClone 7 قرار دهید و تصویری از او ارائه دهید. سپس تصویر خود را در اینجا به اشتراک بگذارید - ما دوست داریم کار شما را ببینیم!

---------------------------------------------- ------------------------------------------------ -----------

پروژه 3: کاراکتر «FUNNY LOOKING GUY» را از فروشگاه Reallusion دانلود کنید

از پیوند زیر برای دانلود رایگان شخصیت "FUNNY LOOKING GUY" خود برای استفاده در درس ها استفاده کنید

دستورالعمل‌های پروژه: شخصیت FUNNY LOOKING GUY خود را در iClone 7 قرار دهید و تصویری از او ارائه دهید. سپس تصویر خود را در اینجا به اشتراک بگذارید - ما دوست داریم کار شما را ببینیم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • انیمیشن دختر صادراتی Toon Girl Export Animation

  • بینی دختر تون Toon Girl Nose

  • Toon Girl ویرایش حرکت لایه Toon Girl Edit Motion Layer

  • انتقال بیگانه به موتور غیر واقعی Transfer alien to unreal engine

  • شکل دندان دختر تون Toon Girl Teeth Shapes

  • Toon Girl صاف کردن جزئیات سر Toon Girl Smoothing Details of Head

  • ایجاد دنباله و همگام سازی آهنگ گفتگو Create Sequence & Sync Up Dialogue Track

  • نمونه های پیش نمایش عروسک های صورت Face Puppet Preview Examples

  • Toon Girl بزرگ کردن زنبق و مردمک Toon Girl Enlarge Iris & Pupil

  • Toon Girl Motion Puppet Tool Toon Girl Motion Puppet Tool

  • شروع سریع به iClone to Unreal Engine از طریق پیوند زنده QUICK START to iClone to Unreal Engine via LIVE Link

  • نحوه پاکسازی و ویرایش انیمیشن How to clean up & edit animation

  • تغییر اندازه بدن و سر Toon Toon Body & Head Resize

  • پروژه Unreal Engine را با پیوند زنده و تنظیم خودکار ایجاد کنید Create Unreal Engine Project with Live Link and Auto Setup

  • Toon Girl Face Puppet Tool Toon Girl Face Puppet Tool

  • LIVE Face ضبط صوتی زنده تجدید نظر شده است LIVE Face LIVE Audio Record REVISED

  • Toon Girl Direct Puppet Tool Toon Girl Direct Puppet Tool

  • صاف کردن کاراکتر iClone در موتور غیر واقعی Smoothing iClone Character In Unreal Engine

  • Toon Girl اضافه کردن مو Toon Girl Add Hair

  • کابل لایتنینگ برای آیفون Lightning Cable for iPhone

  • Toon Girl اضافه کردن SkinGen و آرایش Toon Girl Add SkinGen & Makeup

  • شروع سریع انیمیشن سازی با چهره زنده! Quick Start To Animating with LIVE Face!

  • انیمیشن خود را با Sequence Recorder 2 ضبط کنید Record Your Animation With Sequence Recorder 2

  • لب دختر تون Toon Girl Lips

  • همگام سازی خودکار لب Toon Girl با فایل صوتی Toon Girl Automatic Lip Sync with Audio File

  • سرگرم کننده با لایه بندی عبارات انیمیشن Fun with layering animation expressions

  • مواد و رنگ های دندان دختر Toon Toon Girl Teeth Materials & Colors

  • LIVE Face Lip Sync با تراک گفتگوی موجود LIVE Face Lip Sync with existing dialogue track

  • Toon Girl تغییر رنگ چشم و مژه Toon Girl Change Eye Color & Eyelashes

  • گوش دختر تون Toon Girl Ears

  • Audacity از کجا تهیه کنیم و چگونه از آن استفاده کنیم Audacity Where to get and how to use

  • شکل سر دختر تون Toon Girl Head Shape

  • پیوند زنده متصل و پخش انیمیشن Live Link Connected and playing animation

  • Toon Girl همگام سازی لب را به صورت دستی تنظیم می کند و عبارات را اضافه می کند Toon Girl Adjust Lip Sync Manually & Add Expressions

  • مقدمه: شخصیت Toon که در این دوره خواهید ساخت Introduction: The Toon character you will create in this course

  • نحوه وارد کردن صدا How to import sound

  • چشم دختر تون Toon Girl Eyes

  • انیمیشن خود را با Sequence Recorder ضبط کنید Record Your Animation with Sequence Recorder

  • Toon Girl به iClone و Mocap Anim اضافه کنید Toon Girl Into iClone & Add Mocap Anim

  • Toon Girl اضافه کردن کمد لباس Toon Girl Add Wardrobe

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک کاراکتر سه بعدی سفارشی و یادگیری iClone 7 | شخصیت خالق 3 | خط لوله موتور غیرواقعی
جزییات دوره
4h 42m
40
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
431
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Michael Ricks
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Ricks Michael Ricks

انیماتور، هنرمند VFX

بیش از 15 سال است که فیلم می‌سازم و جلوه‌های بصری روی فیلم‌های مستقل می‌سازم. وقتی Unreal Engine 4 را کشف کردم، از موتور رندر واقعی آن در زمان واقعی شگفت زده شدم! بلافاصله دیدم که Unreal Engine (UE4) یک تغییر دهنده بازی است و اکنون برای یک استودیوی کوچک متشکل از چند هنرمند امکان ساخت یک فیلم انیمیشن بلند با کیفیت هالیوود فراهم شده است!

در گذشته رندر کردن هر فریم از یک انیمیشن ساعت‌ها، اگر نه روزها، طول می‌کشید، که باعث می‌شد یک هنرمند مستقل نتواند یک فیلم کامل را کامل کند. رندر کردن تمام فریم های یک فیلم به معنای واقعی کلمه سال ها طول می کشد!

همه اینها با Unreal Engine 4 تغییر کرده است - زمین بازی یکسان شده است و اکنون واقعاً به استعدادها و مجموعه مهارت های هنرمند/داستان نویس بستگی دارد که بینش خود را ایجاد کنند. دیگر به دلیل محدودیت‌های فناوری از شما بازمانده نمی‌شود.

همراه با من بپیوندید تا سفری را برای استفاده از این مجموعه ابزار عالی آغاز کنیم - فکر می‌کنم آن را نه تنها سرگرم‌کننده، بلکه در سطح خلاقانه بسیار رضایت‌بخش خواهید یافت.