Michael Ricks

انیماتور، هنرمند VFX

بیش از 15 سال است که فیلم می‌سازم و جلوه‌های بصری روی فیلم‌های مستقل می‌سازم. وقتی Unreal Engine 4 را کشف کردم، از موتور رندر واقعی آن در زمان واقعی شگفت زده شدم! بلافاصله دیدم که Unreal Engine (UE4) یک تغییر دهنده بازی است و اکنون برای یک استودیوی کوچک متشکل از چند هنرمند امکان ساخت یک فیلم انیمیشن بلند با کیفیت هالیوود فراهم شده است!

در گذشته رندر کردن هر فریم از یک انیمیشن ساعت‌ها، اگر نه روزها، طول می‌کشید، که باعث می‌شد یک هنرمند مستقل نتواند یک فیلم کامل را کامل کند. رندر کردن تمام فریم های یک فیلم به معنای واقعی کلمه سال ها طول می کشد!

همه اینها با Unreal Engine 4 تغییر کرده است - زمین بازی یکسان شده است و اکنون واقعاً به استعدادها و مجموعه مهارت های هنرمند/داستان نویس بستگی دارد که بینش خود را ایجاد کنند. دیگر به دلیل محدودیت‌های فناوری از شما بازمانده نمی‌شود.

همراه با من بپیوندید تا سفری را برای استفاده از این مجموعه ابزار عالی آغاز کنیم - فکر می‌کنم آن را نه تنها سرگرم‌کننده، بلکه در سطح خلاقانه بسیار رضایت‌بخش خواهید یافت.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک کاراکتر سه بعدی سفارشی و یادگیری iClone 7 | شخصیت خالق 3 | خط لوله موتور غیرواقعی

Create A Custom 3D Character & Learn iClone 7 | Character Creator 3 | Unreal Engine Pipeline

" در این دوره آموزشی، یکی از قدرتمندترین جریان های کاری انیمیشن موجود امروز را خواهید آموخت - Reallusion's Character Creator 3، iClone 7 و Unreal Engine! لی .."


آموزش نحوه ایجاد یک ماده درخشان ضربان دار در موتور Unreal 5

How To Create A Pulsating Glowing Material In Unreal Engine 5

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه به راحتی و به سرعت یک نمونه علمی تپنده، درخشان و ماده در Unreal Engine 5 ایجاد کنید. شما نیز لیز خواهید کرد. .."


آموزش راهنمای مبتدیان مطلق برای یادگیری Unreal Engine 4 و 5

The Absolute Beginner's Guide To Learning Unreal Engine 4 And 5

" مهم:  همه چیزهایی که در این دوره می‌آموزید را می‌توان در نسخه جدید Unreal Engine 5 اعمال کرد.    حتی می‌توانید طرح‌بندی Unreal Engine 5 b را تغییر دهید. .."


آموزش مقدمه ای بر انیمیشن شخصیت ها در Unreal Engine 4

Introduction To Character Animation In Unreal Engine 4

"آنچه در این دوره خواهید آموخت در این دوره، مراحل نحوه متحرک سازی شخصیت خود را در Unreal Engine 4 خواهیم گفت.  این یک دوره آموزشی مبتنی بر پروژه است. .."