آموزش تولید خط لوله انیمیشن

Animation Pipeline Production

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: از دست دادن پرونده ها برای هر کس وحشتناک است اما از دست دادن انیمیشن که 500 یا 1000 ساعت را صرف آن کرده اید می تواند فلج کننده باشد. در این دوره ، David Andrade یک گردش کار تولیدی را معرفی می کند که به شما کمک می کند بلایا را کاهش داده و پروژه ها را به موقع انجام دهید. او جنبه های خلاقانه و فنی انیمیشن را شامل می شود ، از جمله فیلمنامه نویسی ، استوری بورد ، طرح بندی ، مدیریت پرونده و رندر. هر مرحله در متن تولید در خط تولید نشان داده شده است ، به شما این امکان را می دهد که ببینید نرم افزاری مانند After Effects ، Maya و Blender در کنار یکدیگر قرار دارند. از خط لوله برای حل چالش های منحصر به فرد خلاق و فنی خود استفاده کنید و یک گردش کار تولیدی متناسب با سبک شخصی خود ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
  • تجزیه و تحلیل فیلمنامه و صفحه داستان
  • قرار دادن دوربین ها و شخصیت ها
  • مدل سازی
  • سایه انداختن و روکار
  • انیمیشن
  • سازماندهی ، مدیریت و به اشتراک گذاری پرونده ها و پوشه ها
  • ارائه
  • استفاده از نرم افزارهای مختلف: Adobe ، Blender و Natron
  • رمزگذاری رسانه

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. خط لوله خلاق 1. Creative Pipeline

  • تجزیه و تحلیل اسکریپت Script analysis

  • تجزیه و تحلیل استوری بورد Storyboard analysis

  • چیدمان: هندسه Layouts: Geometry

  • چیدمان: شخصیت Layouts: Characters

  • چیدمان: دوربین Layouts: Cameras

  • قالب های مدل سازی Modeling formats

  • سایه زنی و سطحی Shading and surfacing

  • انیمیشن Alembic Alembic animation

  • انیمیشن FBX FBX animation

2. خط لوله فنی و مدیریتی 2. Technical and Management Pipeline

  • ساختار پوشه دارای اهمیت است Folder structure matters

  • نقش ها در انیمیشن The roles in animation

  • تولید: مدیریت پرونده ها Production: Managing files

  • تولید: به اشتراک گذاری پرونده ها Production: Sharing files

  • ارائه: لیست چک Rendering: The checklist

  • ارائه: آینده Rendering: The future

3. همه را با هم گره بزنید 3. Tie It All Together

  • خط لوله Adobe به طور خلاصه Adobe suite pipeline in a nutshell

  • خط آبگیر بلندر و ناترون به طور خلاصه Blender and Natron pipeline in a nutshell

  • رمزگذارها و رمزگذاری رسانه ها Codecs and media encoding

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تولید خط لوله انیمیشن
جزییات دوره
2h 6m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
20,507
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Andrade
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Andrade David Andrade

انیماتور برنده جایزه و توازن تئوری استودیو دیوید آندریا یک انیمیشن برنده جایزه برای انیمیشن، جلوه های بصری و صنایع بازی است.

او در فیلم هایی مانند R.I.P.D. کار کرده است. و پرسی جکسون، بازی هایی مانند ترانسفورماتور، و حتی Ray Clovis سری متحرک را پوشش می دهد. او یک دونده فعال است، هنرمند رزمی کونگ فو سابق کونگ فو، و دوست دارد در غواصی های طولانی از دست رفته (و داستان های زیادی را برای گفتن دارد). او فارغ التحصیل دانشگاه تامپا است و فارغ التحصیل کلاس های افتتاحیه ی انیمیشن است. در سال 2013، او Cofounded به عنوان یک خروجی برای انیماتورها در سراسر جهان برای همکاری در داستان های بزرگ است.