آموزش مقدمه ای بر VFX با سری هودینی: ساخت آن باران!

Introduction to VFX w/ Houdini Series: Making it Rain!

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

در این کلاس، نحوه استفاده از گردش کار رویه ای قدرتمند هودینی را برای ایجاد یک سیستم باران با کیفیت بالا که می تواند در هر سناریویی اعمال شود، یاد خواهیم گرفت.

این کلاس برای چه کسانی است؟

این کلاس به هیچ دانش قبلی درباره هودینی نیاز ندارد و برای هنرمند یا علاقه‌مندی است که می‌خواهد یاد بگیرد چگونه جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای را که امروزه در بسیاری از فیلم‌های پرفروش و برنامه‌های تلویزیونی می‌بینیم، بیاموزد!

چرا این کلاس مفید است؟

مهارت‌ها و تکنیک‌هایی را که در این کلاس یاد می‌گیرید، می‌توانید در نمونه کارهای شخصی خود یا برای ایجاد جلوه‌های با کیفیت بالا برای کانال YouTube، وبلاگ، وب‌سایت و موارد دیگر به کار ببرید!

مواد/منابع:

لطفاً برای اطلاع از سیستم مورد نیاز به وب سایت SideFX مراجعه کنید: 

 

هودینی البته لازم است و SideFX یک نسخه رایگان برای اهداف یادگیری ارائه می دهد! می توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و از اینجا دانلود کنید:

سیستم باران موجود ما را بگیرید و در جایی که باران با جسم تماس پیدا می‌کند، پاشش ایجاد کنید.

شرایط مورد نیاز:

یک جریان ذره جدید در داخل شبیه سازی DOP ایجاد کنید که در حال حاضر راه اندازی شده است. جریان ذرات جدید ذرات جدیدی ایجاد می‌کند که وقتی باران با جسم ما تماس پیدا می‌کند، پاشش‌هایی را تقلید می‌کنند.

پس از اتمام کار با شبکه ذرات، به گره "source_particles" بروید و آن را به تنظیمات فعلی خود اضافه کنید تا ظاهر شود. مطمئن شوید که یک sop "حذف" اضافه کرده اید تا فقط جریان ذرات جدید خود را بگیرید و آن را با سایرین ادغام کنید.

تکلیف:

هدف:

سیستم باران موجود ما را بگیرید و در جایی که باران با جسم تماس پیدا می‌کند، پاشش ایجاد کنید.

شرایط مورد نیاز:

یک جریان ذره جدید در داخل شبیه سازی DOP ایجاد کنید که در حال حاضر راه اندازی شده است. جریان ذرات جدید ذرات جدیدی ایجاد می‌کند که وقتی باران با جسم ما تماس پیدا می‌کند، پاشش‌هایی را تقلید می‌کنند.

وقتی کار با شبکه ذرات تمام شد، به گره «source_particles» بروید و آن را به تنظیمات فعلی‌مان اضافه کنید تا ظاهر شود. مطمئن شوید که یک sop "حذف" اضافه کرده اید تا فقط جریان ذرات جدید خود را بگیرید و آن را با سایرین ادغام کنید.

پس از پایان کار، می‌توانید یک تصویر یا یک دنباله کامل را برای ارسال به گالری پروژه کلاس ارائه دهید! لطفاً پیشرفت را با کلاس به اشتراک بگذارید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • درس 12 - راه اندازی Shader Lesson 12 - Setting Up Shader

  • درس 01 - رابط کاربری هودینی و شبکه ها Lesson 01 - Houdini UI and Networks

  • درس 03 - راه اندازی سیستم ذرات اولیه Lesson 03 - Setting Up Initial Particle System

  • درس 06 - ایجاد ذرات لغزنده قسمت 2 Lesson 06 - Creating Sliding Particles Part 2

  • درس 08 - مش بندی باران اصلی قسمت 1 Lesson 08 - Meshing Main Rain Part 1

  • درس 14 - تنظیم رندر Lesson 14 - Render Setup

  • درس 13 - تنظیم دوربین و چراغ ها Lesson 13 - Setting Up Camera and Lights

  • درس 09 - مش بندی باران اصلی قسمت 2 Lesson 09 - Meshing Main Rain Part 2

  • درس 04 - تنظیم برخورد ذرات Lesson 04 - Particle Collision Setup

  • درس 05 - ایجاد ذرات لغزنده قسمت 1 Lesson 05 - Creating Sliding Particles Part 1

  • درس 11 - مش بندی کشویی و باران چسبنده قسمت 2 Lesson 11 - Meshing Sliding and Sticky Rain Part 2

  • درس 10 - مش بندی کشویی و باران چسبنده قسمت 1 Lesson 10 - Meshing Sliding and Sticky Rain Part 1

  • درس 02 - ایجاد هندسه برخورد Lesson 02 - Creating Collision Geometry

  • باران_معرفی Rain_Intro

  • درس 07 - ایجاد ذرات چسبنده Lesson 07 - Creating Sticky Particles

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر VFX با سری هودینی: ساخت آن باران!
جزییات دوره
1h 58m
15
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
178
4 از 5
ندارد
دارد
دارد
Chris Rasch
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Rasch Chris Rasch

سلام، من کریس هستم. من در اصل اهل سنت لوئیس، میسوری هستم، اما در حال حاضر با همسر زیبا و دو بچه کوچکم در دالاس، TX زندگی می کنم! من در سال 2011 کارشناسی ارشد هنرهای زیبای خود را در انیمیشن جلوه های بصری دریافت کردم و پس از فارغ التحصیلی، به اندازه کافی خوش شانس بودم که به عنوان یک هنرمند حرفه ای جلوه های بصری برای بیش از 6 سال کار در یک استودیوی انیمیشن در دالاس، TX کار کردم. برخی از فیلم هایی که روی آنها کار کردم عبارتند از: کتاب زندگی، پرندگان آزاد، سگ راک و عصر یخبندان: کریسمس ماموت. من همچنین از کار بر روی جاذبه هایی مانند Despicable Me: The Ride از استودیوی یونیورسال و Rockettes to the Rescue for the Radio City Rockettes در نیویورک لذت برده ام. من هم در اوقات فراغتم یک تصویرگر دیجیتال هستم! من در حال حاضر استاد بخش چندرسانه ای در کالجی در دالاس هستم، آموزش جلوه های بصری و توسعه وب TX. من از طرفداران پر و پا قرص هر چیزی هستم که شامل تکنولوژی و هنر باشد! من واقعاً امیدوارم که کلاس‌هایی که در اینجا برگزار می‌کنم به شخص دیگری کمک کند تا دانش ایجاد جلوه‌های بصری با کیفیت فیلم و تصاویر دیجیتالی فوق‌العاده را به دست آورد!