Chris Rasch

سلام، من کریس هستم. من در اصل اهل سنت لوئیس، میسوری هستم، اما در حال حاضر با همسر زیبا و دو بچه کوچکم در دالاس، TX زندگی می کنم! من در سال 2011 کارشناسی ارشد هنرهای زیبای خود را در انیمیشن جلوه های بصری دریافت کردم و پس از فارغ التحصیلی، به اندازه کافی خوش شانس بودم که به عنوان یک هنرمند حرفه ای جلوه های بصری برای بیش از 6 سال کار در یک استودیوی انیمیشن در دالاس، TX کار کردم. برخی از فیلم هایی که روی آنها کار کردم عبارتند از: کتاب زندگی، پرندگان آزاد، سگ راک و عصر یخبندان: کریسمس ماموت. من همچنین از کار بر روی جاذبه هایی مانند Despicable Me: The Ride از استودیوی یونیورسال و Rockettes to the Rescue for the Radio City Rockettes در نیویورک لذت برده ام. من هم در اوقات فراغتم یک تصویرگر دیجیتال هستم! من در حال حاضر استاد بخش چندرسانه ای در کالجی در دالاس هستم، آموزش جلوه های بصری و توسعه وب TX. من از طرفداران پر و پا قرص هر چیزی هستم که شامل تکنولوژی و هنر باشد! من واقعاً امیدوارم که کلاس‌هایی که در اینجا برگزار می‌کنم به شخص دیگری کمک کند تا دانش ایجاد جلوه‌های بصری با کیفیت فیلم و تصاویر دیجیتالی فوق‌العاده را به دست آورد!

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر VFX با سری هودینی: یادگیری اصول

Introduction to VFX w/ Houdini Series: Learning the Basics

"SideFX Houdini یک برنامه استاندارد صنعتی و پیشرفته سه بعدی است که برای ساخت بسیاری از جلوه های بصری ایجاد شده توسط استودیوهای بزرگ از جمله Disney، Pixar، Marve استفاده می شود.


آموزش مقدمه ای بر VFX با سری هودینی: ساخت آن باران!

Introduction to VFX w/ Houdini Series: Making it Rain!

"در این کلاس، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از گردش کار رویه ای قدرتمند هودینی برای ایجاد یک سیستم باران با کیفیت بالا استفاده کنیم که می تواند در هر سناریویی اعمال شود. من کی .."