در این کلاس، نحوه استفاده از گردش کار رویه ای قدرتمند هودینی را برای ایجاد یک سیستم باران با کیفیت بالا که می تواند در هر سناریویی اعمال شود، یاد خواهیم گرفت.
این کلاس برای چه کسانی است؟
این کلاس به هیچ دانش قبلی درباره هودینی نیاز ندارد و برای هنرمند یا علاقهمندی است که میخواهد یاد بگیرد چگونه جلوههای بصری خیرهکنندهای را که امروزه در بسیاری از فیلمهای پرفروش و برنامههای تلویزیونی میبینیم، بیاموزد!
چرا این کلاس مفید است؟
مهارتها و تکنیکهایی را که در این کلاس یاد میگیرید، میتوانید در نمونه کارهای شخصی خود یا برای ایجاد جلوههای با کیفیت بالا برای کانال YouTube، وبلاگ، وبسایت و موارد دیگر به کار ببرید!
مواد/منابع:
لطفاً برای اطلاع از سیستم مورد نیاز به وب سایت SideFX مراجعه کنید:
هودینی البته لازم است و SideFX یک نسخه رایگان برای اهداف یادگیری ارائه می دهد! می توانید یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و از اینجا دانلود کنید:
سیستم باران موجود ما را بگیرید و در جایی که باران با جسم تماس پیدا میکند، پاشش ایجاد کنید.
شرایط مورد نیاز:
یک جریان ذره جدید در داخل شبیه سازی DOP ایجاد کنید که در حال حاضر راه اندازی شده است. جریان ذرات جدید ذرات جدیدی ایجاد میکند که وقتی باران با جسم ما تماس پیدا میکند، پاششهایی را تقلید میکنند.
پس از اتمام کار با شبکه ذرات، به گره "source_particles" بروید و آن را به تنظیمات فعلی خود اضافه کنید تا ظاهر شود. مطمئن شوید که یک sop "حذف" اضافه کرده اید تا فقط جریان ذرات جدید خود را بگیرید و آن را با سایرین ادغام کنید.
تکلیف:
هدف:
سیستم باران موجود ما را بگیرید و در جایی که باران با جسم تماس پیدا میکند، پاشش ایجاد کنید.
شرایط مورد نیاز:
یک جریان ذره جدید در داخل شبیه سازی DOP ایجاد کنید که در حال حاضر راه اندازی شده است. جریان ذرات جدید ذرات جدیدی ایجاد میکند که وقتی باران با جسم ما تماس پیدا میکند، پاششهایی را تقلید میکنند.
وقتی کار با شبکه ذرات تمام شد، به گره «source_particles» بروید و آن را به تنظیمات فعلیمان اضافه کنید تا ظاهر شود. مطمئن شوید که یک sop "حذف" اضافه کرده اید تا فقط جریان ذرات جدید خود را بگیرید و آن را با سایرین ادغام کنید.
پس از پایان کار، میتوانید یک تصویر یا یک دنباله کامل را برای ارسال به گالری پروژه کلاس ارائه دهید! لطفاً پیشرفت را با کلاس به اشتراک بگذارید!
سلام، من کریس هستم. من در اصل اهل سنت لوئیس، میسوری هستم، اما در حال حاضر با همسر زیبا و دو بچه کوچکم در دالاس، TX زندگی می کنم! من در سال 2011 کارشناسی ارشد هنرهای زیبای خود را در انیمیشن جلوه های بصری دریافت کردم و پس از فارغ التحصیلی، به اندازه کافی خوش شانس بودم که به عنوان یک هنرمند حرفه ای جلوه های بصری برای بیش از 6 سال کار در یک استودیوی انیمیشن در دالاس، TX کار کردم. برخی از فیلم هایی که روی آنها کار کردم عبارتند از: کتاب زندگی، پرندگان آزاد، سگ راک و عصر یخبندان: کریسمس ماموت. من همچنین از کار بر روی جاذبه هایی مانند Despicable Me: The Ride از استودیوی یونیورسال و Rockettes to the Rescue for the Radio City Rockettes در نیویورک لذت برده ام. من هم در اوقات فراغتم یک تصویرگر دیجیتال هستم! من در حال حاضر استاد بخش چندرسانه ای در کالجی در دالاس هستم، آموزش جلوه های بصری و توسعه وب TX. من از طرفداران پر و پا قرص هر چیزی هستم که شامل تکنولوژی و هنر باشد! من واقعاً امیدوارم که کلاسهایی که در اینجا برگزار میکنم به شخص دیگری کمک کند تا دانش ایجاد جلوههای بصری با کیفیت فیلم و تصاویر دیجیتالی فوقالعاده را به دست آورد!
نمایش نظرات