لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
3ds Max 2020 آموزش
3ds Max 2020 Essential Training
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
3ds Max بیشتر به دلیل مدل سازی و ارائه ابزار شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری ، ساخت ، بازی سازی ، طراحی صنعتی و موشن گرافیک به چشم می خورند. ده ها ویژگی و تکنیک برای تسلط وجود دارد ، از مجسمه سازی و بافت تا نور و رندر. این دوره 3ds Max را از ابتدا تحت پوشش قرار می دهد ، و یک نمای کلی از کل بسته را ارائه می دهد ، و همچنین مهارت های اساسی که هنرمندان 3D برای ایجاد مدل ها و انیمیشن های حرفه ای نیاز دارند. بیاموزید که چگونه از رابط 3ds Max استفاده کنید و آن را متناسب با موارد دلخواه خود تنظیم کنید. نحوه مدل سازی اشیا different مختلف را با استفاده از خطوط شکسته ، چند ضلعی ها ، سطوح تقسیم و مدل سازی شکل آزاد کشف کنید. مربی آرون اف راس همچنین نحوه ساخت سلسله مراتب ، افزودن دوربین و چراغ ، انیمیشن با فریم های کلیدی و موارد دیگر را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
سفارشی سازی رابط li>
تکثیر و جمع آوری اشیا li>
مدل سازی با splines li>
مدل سازی پارامتری با اصلاح کننده ها li>
چند ضلعی و مدل سازی سطح زیربخش li>
مدل سازی Freeform
عکس های کادر بندی شده با دوربین li>
روشنایی با نور روز li>
مصالح ساختمانی li>
نگاشت بافتها li>
پیوند دادن اشیا in در سلسله مراتب li>
ایجاد و ویرایش کلیدهای فریم li>
ارائه توالی تصویر li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
3ds Max از زمین به بالا
3ds Max from the ground up
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. شروع کار
1. Getting Started
انتخاب یک فضای کاری
Choosing a workspace
شخصی سازی رابط کاربری و پیش فرض ها
Customizing user interface and defaults
تنظیم تنظیمات برگزیده
Setting preferences
با استفاده از پوشه های پروژه
Using project folders
2. 3ds حداکثر رابط
2. 3ds Max Interface
آشنایی با رابط
Getting familiar with the interface
شخصی سازی فضای کاری
Customizing a workspace
سفارشی کردن رنگهای مشاهده و شبکه
Customizing viewport and grid colors
ایجاد و دستکاری اولیه
Creating and manipulating primitives
تبدیل اشیاء با Move و Rotate
Transforming objects with Move and Rotate
پیمایش در منظره ها
Navigating in viewports
انتخاب حالت سایه نمای
Choosing viewport shading modes
صرفه جویی در وقت با کلیدهای میانبر صفحه کلید
Saving time with keyboard shortcut hotkeys
سفارشی کردن کلیدهای میانبر
Customizing hotkeys
انتخاب یک سیستم مختصات مرجع
Choosing a reference coordinate system
دستکاری اشیاء در اطراف یک مرکز تبدیل
Manipulating objects around a transform center
با استفاده از طرح کلی Scene Explorer
Using the Scene Explorer outline
پیکربندی طرح بندی های مشاهده
Configuring viewport layouts
با استفاده از انتخاب ایزوله و انتخاب قفل
Using Isolate Selection and Lock Selection
انتخاب در حالت های پنجره و عبور
Selecting in window and crossing modes
3. چیدمان صحنه
3. Scene Layout
مشخص کردن واحدهای نمایشگر
Specifying display units
تعیین واحدهای سیستم
Specifying system units
تعیین شبکه خانگی
Defining the home grid
در حال ذخیره یک صحنه قالب maxstart.max
Saving a maxstart.max template scene
ایجاد یک صفحه تصویر
Creating an image plane
تکثیر اشیاء با Array
Duplicating objects with Array
جمع آوری اشیاء در گروه ها
Collecting objects in groups
مدیریت لایه های نمایشگر
Managing display layers
صحنه های ادغام
Merging scenes
ارجاع صحنه ها با اشیاء Xref
Referencing scenes with Xref objects
4- مدل سازی اسپلین
4. Spline Modeling
ایجاد اشکال
Creating shapes
ایجاد یک شیء مرکب از شیروانی
Creating a loft compound object
ایجاد spline آزاد
Creating a freehand spline
در حال ویرایش انواع رأس کنترل
Editing control vertex types
ویرایش خطوط بیضه
Editing Bezier splines
ارائه اشکال
Rendering shapes
تنظیم جزئیات شکل با Interpolation
Setting shape detail with Interpolation
چرخش یک سطح با اصلاح کننده Lathe
Revolving a surface with the Lathe modifier
اکسترود با اصلاح Sweep
Extruding with the Sweep modifier
وارد کردن مسیرهای Illustrator به 3ds Max
Importing Illustrator paths to 3ds Max
اضافه کردن یک اصلاح کننده Bevel
Adding a Bevel modifier
ایجاد یک TextPlus اولیه
Creating a TextPlus primitive
مدل سازی دیوارها با اصلاح کننده Extrude
Modeling walls with the Extrude modifier
5- مدل سازی پارامتری با اصلاح کننده ها
5. Parametric Modeling with Modifiers
تغییر شکل یک شی با اصلاح
Deforming an object with a modifier
تغییر شکل دهندگان در پشته اصلاح کننده
Layering deformers in the modifier stack
تعیین سطح چند ضلعی از جزئیات
Defining polygon level of detail
عبور از یک انتخاب بالا از پشته
Passing a selection up the stack
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات