آموزش ایجاد م Blaلفه های Blazor

Creating Blazor Components

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: ساخت برنامه Blazor ساخت اجزای سازنده است. این دوره برای به دست آوردن درک خوب از م componentsلفه ها ضروری است. بلازور یک چارچوب عالی برای نوشتن برنامه های تک صفحه است در حالی که فقط از C # به عنوان زبان برنامه نویسی استفاده می کنید. در این دوره ، ایجاد اجزای Blazor ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر دو م Blaلفه Blazor ساده و پیشرفته بنویسید. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از اتصال داده ها و وقایع یک طرفه ، یک م componentلفه اساسی بنویسید. در مرحله بعدی ، شما توانایی های شگفت انگیز Blazor را خواهید یافت ، مانند ایجاد رویدادهای خود ، استفاده از مقیدهای زنجیره ای ، و به مقادیر آبشار و روش های چرخه زندگی فرو خواهید رفت. سرانجام ، شما در مورد چگونگی ایجاد م tempلفه های قالب بندی شده استفاده حداکثر از م componentلفه ها را بررسی خواهید کرد. پس از اتمام این دوره ، مهارت و دانش لازم برای ایجاد اجزای عالی در Blazor برای هر نوع برنامه را خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

نوشتن اولین م Blaلفه Blazor شما Writing Your First Blazor Component

  • مقدمه Introduction

  • نوشتن یک م Basicلفه اساسی Writing a Basic Component

  • اجزای رندر Rendering Components

  • ایجاد کتابخانه های کلاس Blazor Creating Blazor Class Libraries

  • اجزا و کد Components and Code

  • مدیریت رویداد Event Handling

  • اتصال داده یک طرفه و مکانیزم Diff One-way Data Binding and the Diff Mechanism

  • محتوای کودک Child Content

  • خلاصه Summary

ساخت یک برنامه تعاملی Blazor Composing an Interactive Blazor Application

  • مقدمه Introduction

  • آماده سازی یک جز Comp جدید Preparing a New Component

  • استفاده از ویژگی پارامتر Applying the Parameter Attribute

  • ارائه مشروط Rendering Conditionally

  • تزریق اشیا و مقداردهی اولیه خصوصیات Injecting Objects and Initializing Properties

  • روش های چرخه زندگی Lifecycle Methods

  • حفظ عناصر باkey Preserving Elements with @key

  • اتصال دو طرفه باbind Two-way Databinding with @bind

  • تماس با EventCallback Calling Back with EventCallback

  • کار با زنجیر بسته ها Working with Chained Binds

  • اجزای ورودی صحافی Binding Input Components

  • صاف کردن صفت Attribute Splatting

  • مقادیر آبشار Cascading Values

  • ارجاع مonلفه ها باref Referencing Components with @ref

  • خلاصه Summary

ایجاد م Tلفه های الگو Creating Templated Components

  • مقدمه Introduction

  • استفاده از نحو الگو Razor Using Razor Template Syntax

  • ایجاد یک جز T الگویی Creating a Templated Component

  • مصرف اجزای الگوبرداری شده Consuming Templated Components

  • با استفاده از ژنریک با م Tلفه های الگو Using Generics with Templated Components

  • ساخت الگوهایی با یک کلاس عمومی Code-behind Constructing Templates with a Generic Code-behind Class

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش ایجاد م Blaلفه های Blazor
جزییات دوره
1h 21m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
67
4.6 از 5
دارد
دارد
دارد
Roland Guijt
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Roland Guijt Roland Guijt

Roland یک MVP مایکروسافت است که از کنجکاوی مداوم پیرامون تکنیک های جدید در توسعه نرم افزار برخوردار است. تمرکز او بر روی همه چیز است. Net و فن آوری های مرورگر. وی به عنوان یک مربی طولانی مدت دوره های زیادی را در این زمینه هدایت می کرد و در کنفرانس های بین المللی درباره آنها صحبت می کرد. او همچنین برای ارائه کارگاه های خود-توسعه یافته به دور دنیا سفر می کند. کلمه ای که وقتی به توسعه نرم افزار فکر می کند به ذهنش خطور می کند اشتیاق است! رولان به همراه همسر و دو پسرش در هلند زندگی می کند.