آموزش ساخت بازی با Hopscotch

Making Games With Hopscotch

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه برنامه Hopscotch برای iOS می تواند مفاهیم اولیه برنامه نویسی را از طریق ساخت یک بازی تعاملی به بچه ها بیاموزد. احتمالاً روی رایانه، تبلت، تلفن و سایر دستگاه ها بازی می کنید. ممکن است از خود بپرسید "چگونه بازی خودم را بسازم؟" با استفاده از برنامه Hopscotch، بلوک های اصلی برنامه نویسی را به روشی سرگرم کننده و تعاملی بیاموزید. برای ساختن دقیقاً همان بازی را در دستگاه خود دنبال کنید، سپس از همه چیزهایی که آموخته‌اید برای ساخت بازی‌ها و برنامه‌های بیشتر استفاده کنید.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

  • علم کامپیوتر چیست؟ What Is Computer Science?

  • ما در دوره آموزشی چه می سازیم؟ What Are We Building in the Course?

  • خلاصه Summary

شروع شدن Getting Started

  • معرفی Introduction

  • گرفتن هاپسکاچ Getting Hopscotch

  • اولین پروژه Hopscotch First Project Hopscotch

  • یادگیری ویژگی ها Learning the Features

  • خلاصه Summary

رویدادها همه چیز را زنده می کنند Events Make it All Come to Life

  • معرفی Introduction

  • رویدادها چیست؟ What Are Events?

  • چگونه رویدادها بازی ما را بهبود می بخشند؟ How do Events Improve Our Game?

  • اضافه کردن شخصیت ها و توضیح رویدادها Adding Characters and Explaining Events

  • ساخت حرکت میمون Making Monkey Move

  • خلاصه Summary

جریان پروژه خود را کنترل کنید Control Your Project Flow

  • معرفی Introduction

  • بلوک های کنترلی چیست؟ What Are Control Blocks?

  • حرکت کاراکترها Making Characters Move

  • خلاصه Summary

ظاهر می تواند تغییر کند - انیمیشن Looks Can Change - Animation

  • معرفی Introduction

  • انیمیشن های مختلف Different Animations

  • افزودن انیمیشن به Frogger Lite Adding Animation to Frogger Lite

  • خلاصه Summary

طراحی با خطوط Drawing With Lines

  • معرفی Introduction

  • طراحی روی صفحه نمایش Drawing on the Screen

  • خانه اپرای سیدنی Sydney Opera House

  • اضافه کردن خطوط به Frogger Lite Adding Lines to Frogger Lite

  • خلاصه Summary

متغیرها و استفاده مجدد از کد Variables and Code Reuse

  • معرفی Introduction

  • متغیرها Variables

  • استفاده مجدد از کد Reusing Code

  • بهبود Frogger Lite Improving Frogger Lite

  • خلاصه Summary

بعد چه می شود؟ What's Next?

  • معرفی Introduction

  • The Finishing Touchs در Frogger Lite The Finishing Touches on Frogger Lite

  • برنامه نویسی را از مدرسه شروع کنید Start Programming at School

  • چه چیزی در هاپسکاچ ممکن است؟ What Is Possible in Hopscotch?

  • مراحل بعدی Next Steps

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش ساخت بازی با Hopscotch
جزییات دوره
1h 1m
39
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
31
از 5
دارد
دارد
دارد
Lars Klint
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lars Klint Lars Klint

لارس نویسنده ، مربی ، Microsoft MVP ، رهبر جامعه ، مرجع همه امور بسترهای نرم افزاری ویندوز و مشاجره تمساح نیمه وقت است. او به شدت درگیر فضای هولولنز و واقعیت مخلوط و همچنین نویسنده منتشر شده Pluralsight ، معمار راه حل مستقل و نویسنده برای انتشارات متعدد است. وی طی 20 سال گذشته بخشی از جامعه توسعه نرم افزار بوده و با همكاری كنفرانس جامعه DDD ملبورن ، سازماندهی رویدادهای برنامه نویسان با مایکروسافت و همچنین مشاغل مرمت و بازسازی اتومبیل به صورت نیمه وقت نیز فعالیت می كند. او در بسیاری از رویدادهای فنی در سراسر جهان صحبت کرده و متخصص اینترنت استرالیا است.