آموزش مدل سازی شخصیت ها در Cinema 4D

Modeling Characters in Cinema 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه با مجموعه ابزار قدرتمند و انعطاف پذیر مدل سازی در CINEMA 4D ، شخصیت های واقعی 3D را مدل سازی کنید. Chris Broeska به شما نشان می دهد که چگونه با NURBs Lofts و Sweeps از یک الگوی اصلی جلو و کنار استفاده کنید و اشکال اساسی ایجاد کنید. سپس وصله ها را به چند ضلعی تبدیل کرده و بهم می چسبانید تا یک مش پایه ایجاد کنید. فصل آخر به شما نشان می دهد که چگونه با تنظیم UV برای مدل و سر ، شخصیت را کامل کنید و هم چند ضلعی ها و هم UV ها را آینه کنید تا طرف های دیگر شخصیت خود را ایجاد کنید.
موضوعات شامل:
  • تنظیم الگوها در محفظه نمایش
  • ایجاد مدل پروکسی
  • مدل سازی ویژگی های صورت با وصله های NURBs
  • دوخت عناصر بهم
  • ایجاد نیم تنه
  • بیرون کشیدن بازوها ، پاها ، دست ها و پاها
  • تنظیم UV ها
  • چند ضلعی ها و UV ها را منعکس می کند

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. تنظیم مدل CINEMA 4D برای مدل سازی 1. Setting Up CINEMA 4D for Modeling

  • تنظیم الگوهای در منظره Setting up templates in the viewport

  • ایجاد مدل پروکسی Creating the proxy model

2. مدل سازی چشم با استفاده از LURTS NURBS 2. Modeling the Eye Using NURBS Lofts

  • ایجاد کره چشم با یک کره Creating the eyeball with a sphere

  • ایجاد اولین اسپلین برای چشم Creating the first spline for the eye

  • طرح ریزی اسپلین بر روی چشم Projecting the spline onto the eye

  • برای ایجاد چشم ، اسپلین را تکثیر کنید Duplicating the spline to create the eye

  • اصلاح مدل چشم Refining the eye model

3. مدل سازی گوش با استفاده از جارو NURBS 3. Modeling the Ear Using NURBS Sweeps

  • ایجاد جارو برای گوش Creating the sweep for the ear

  • تکمیل پاس اول چند ضلعی Completing the polygonal first pass

  • گوش را پر می کند Filling in the ear

  • اضافه کردن حلقه Adding loops

  • شکل دادن به گوش Shaping the ear

4. مدل سازی بینی با استفاده از LURTS NURBS 4. Modeling the Nose Using NURBS Lofts

  • ایجاد خطوط بینی Creating the nose splines

  • ایجاد انبار بینی Creating the nose loft

  • تنظیم مدل چند ضلعی بینی Adjusting the nose polygon model

5. مدل سازی دهان با استفاده از Lofts NURBS 5. Modeling the Mouth Using NURBS Lofts

  • ایجاد دهان Creating the mouth

6. دوختن عناصر با هم 6. Stitching the Elements Together

  • دوختن چشم به بینی Stitching the eye to the nose

  • بخیه زدن بینی به دهان Stitching the nose to the mouth

  • ایجاد گردن Creating the neck

  • بخیه زدن گوش به سمت پروکسی Stitching the ear to the proxy head

  • تغییر شکل چهره برای متناسب کردن سر Reshaping the face to fit the head

  • اتصال صورت به مدل سر Attaching the face to the head model

7. ایجاد تورسو 7. Creating the Torso

  • کشیدن گردن به شکل نیم تنه Extending the neck into a torso shape

  • پالایش پیچ و مهره Refining the torso

8- ایجاد بازوها و دستها 8. Creating the Arms and Hands

  • بازو را اکسترود می کند Extruding the arm

  • اکسترود کردن کف دست Extruding the palm

  • انگشتان را اکسترود می کند Extruding the fingers

  • کلون کردن انگشتان برای اتصال آنها به کف دست Cloning the fingers to attach them to the palm

9- ایجاد پاها و پاها 9. Creating the Legs and Feet

  • اکسترودن پاهای بالایی Extruding the upper legs

  • شکل دادن به پاهای پایین Shaping the lower legs

  • ایجاد پا Creating the foot

10. تکمیل شخصیت 10. Completing the Character

  • تمیز کردن شخصیت Cleaning up the character

  • UV ها را برای مدل تنظیم کنید Setting up the UVs for the model

  • UV ها را برای سر تنظیم کنید Setting up the UVs for the head

  • آینه سازی چند ضلعی ها و اشعه ماوراء بنفش برای ساخت طرف دیگر Mirroring the polygons and UVs to build the other side

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مدل سازی شخصیت ها در Cinema 4D
جزییات دوره
3h 43m
39
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
77,277
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Christopher Broeska Christopher Broeska

Chris Broeska انیمیشن و تهیه کننده اجرایی در FUSE Animation است. کریس همیشه مورد توجه هنر بوده است. او در حالی که هنوز در دبیرستان بود ، به عنوان تصویرگر آزاد شروع به کار کرد. او سپس در کالج انیمیشن سه بعدی را فرا گرفت و به عنوان یک هنرمند نسخه ی نمایشی از راه دور و نویسنده توسط Maxon Computer قبل از اتمام مدرک استخدام شد. وی پس از سالها نوشتن آموزش و ارائه نرم افزار به بزرگترین شرکتهای تولیدی صنعت ، تصمیم گرفت برای طراحی دوباره به دانشگاه برود. وی بعد از کالج به لس آنجلس نقل مکان کرد و در Vital distraction به عنوان نویسنده برای آموزش های انیمیشن و نقشه برداری بافت کار کرد. او همچنین به عنوان انیماتور در چند نقطه تجاری به کارگردانی این هنرمند نیل آدامز کار کرد. او پس از قبول موقعیت در هیبرید پزشکی به عنوان انیماتور ، تصمیم به رفتن به مینیاپولیس گرفت و از سالهای حضور در آنجا در مورد جهت گیری و قصه گویی بصری چیزهای زیادی یاد گرفت. سپس کریس توسط تیم در FUSE Animation دستگیر شد تا به عنوان انیماتور در آنجا حضور پیدا کند. پس از چند سال ، وی در نقش تولید کننده اجرایی قرار گرفت و به برنامه ریزی رویکرد و استراتژی پروژه ها کمک کرد. او مشتریان را شاد و هنرمندان را در کار نگه می دارد ، به سمت خلاقیت می رود و به شکل گیری کار کمک می کند. عصرها کریس آموزش آنلاین را برای lynda.com طراحی می کند.