آموزش برنامه نویسی پیشرفته C

Advanced C Programming

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: پس از تسلط بر اصول برنامه نویسی در C ، می توانید بر نوشتن کد کارآمدتر و کارآمدتر تمرکز کنید. در این دوره ، دان گوکین نکاتی را برای کمک به شما در افزایش مهارت های برنامه نویسی C ارائه می دهد. بیاموزید که چگونه آرگومان های عملکرد اصلی را بخوانید و بنویسید ، متغیرهای مفیدتری بسازید و با آرایه ها و ساختارها کار کنید. بعلاوه ، نکاتی درباره تولید اشاره گر دریافت کنید ، و چالش های عملی را امتحان کنید تا یادگیری خود را در این راه آزمایش کنید.
موضوعات شامل:
  • استفاده از عملگرهای انتساب
  • کار با آرگومان ها در عملکرد اصلی
  • تنظیم متغیرهای جهانی
  • استفاده از متغیرهای ثابت
  • مرتب سازی آرایه
  • ساختن آرایه ای از ساختارها
  • کار با عملگرهای نشانگر ampersand () و ستاره (*)

سرفصل ها و درس ها

  • خوش آمدی Welcome

مقدمه Introduction

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. برنامه نویسی C: جمع بندی نمادین عجیب و غریب 1. C Programming: Weird-Symbol Roundup

  • با استفاده از اپراتورهای واگذاری Using assignment operators

  • چالش: از یک اپراتور واگذاری استفاده کنید Challenge: Use an assignment operator

  • راه حل: از یک اپراتور واگذاری استفاده کنید Solution: Use an assignment operator

  • درک اپراتور سه گانه Understanding the ternary operator

  • چالش: یک تصمیم اپراتور سه گانه Challenge: A ternary-operator decision

  • راه حل: تصمیمی برای عملكرد سه گانه Solution: A ternary-operator decision

2. استدلال های عملکرد اصلی 2. Main Function Arguments

  • کار با آرگومانها در عملکرد اصلی () Working with arguments in the main() function

  • چالش: خواندن آرگومان های خط فرمان Challenge: Reading command-line arguments

  • راه حل: خواندن خط فرمان Solution: Reading the command line

3. فراتر از متغیرهای اساسی 3. Beyond Basic Variables

  • تنظیم متغیر خارجی Setting up an external variable

  • متغیرهای تایپ کردن Typecasting variables

  • چالش: مشخص کردن بازیگران Challenge: Specifying a cast

  • راه حل: مشخص کردن بازیگران Solution: Specifying a cast

  • با استفاده از متغیرهای استاتیک Taking advantage of static variables

  • چالش: تنظیم متغیر استاتیک Challenge: Setting up a static variable

  • راه حل: تنظیم متغیر استاتیک Solution: Setting up a static variable

4. آرایه ها و سازه ها 4. Arrays and Structures

  • مرتب سازی آرایه Sorting an array

  • چالش: مرتب سازی یک رشته Challenge: Sorting a string

  • راه حل: مرتب سازی یک رشته Solution: Sorting a string

  • کار با آرایه ها و توابع Working with arrays and functions

  • چالش: یک تابع اصلاح آرایه Challenge: An array-modification function

  • راه حل: یک تابع اصلاح آرایه Solution: An array-modification function

  • ارسال یک ساختار به یک تابع Sending a structure to a function

  • چالش: ایجاد یک عملکرد ساختار Challenge: Creating a structure function

  • راه حل: ایجاد یک تابع ساختار Solution: Creating a structure function

  • ساختن مجموعه ای از سازه ها Building an array of structures

  • چالش: مرتب کردن مجموعه ای از ساختارها Challenge: Sorting an array of structures

  • راه حل: مرتب سازی آرایه ای از ساختارها Solution: Sorting an array of structures

5. نکات اشاره گر 5. Pointer Tips

  • چه زمانی از اپراتور ampersand استفاده کنید When to use the ampersand operator

  • نحوه اتصال اپراتور ستاره How to bind the asterisk operator

  • چالش: افزایش یک اشاره گر Challenge: Incrementing a pointer

  • راه حل: افزایش یک نشانگر Solution: Incrementing a pointer

  • درک آرایه ها و نشانگرها Understanding arrays and pointers

  • چالش: نمایش یک آرایه Challenge: Displaying an array

  • راه حل: نمایش یک آرایه Solution: Displaying an array

  • اطاعت از نظم تقدم Obeying the order of precedence

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی پیشرفته C
جزییات دوره
1h 23m
40
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
174,153
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Dan Gookin
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan Gookin Dan Gookin

سازنده، معلم و نويسنده فناوري با 20+ سال تجربه Dan Gookin نویسنده بیش از 120 عنوان است. او بیش از 20 سال در مورد تکنولوژی در مورد تکنولوژی نوشته است.

دن ترکیبی از عشق خود را به نوشتن با شگفتی Gizmo خود را برای ایجاد کتاب هایی که آموزنده، سرگرم کننده و نه خسته کننده است. از آنجا که 120 عنوان خود را 12 میلیون نسخه در چاپ که به بیش از 30 زبان ترجمه شده است، دان می تواند تایید کند که روش خود را برای ساخت تامس کامپیوتر به نظر می رسد کار می کند.

شاید معروف ترین عنوان او اصلی است DOS برای dummies ، که در سال 1991 منتشر شد، منتشر شد. این کتاب به عنوان سریع ترین فروش کامپیوتر در جهان تبدیل شد، در یک زمان، در حال حرکت نسخه های بیشتر در هر هفته از Bestseller جدید نیویورک تایمز (هر چند به عنوان مرجع، آن را نمی توان آن را ذکر نشده است لیست Bestseller NYT). از این کتاب، کل خط را برای dummies کتاب ها، که پدیده های انتشاراتی را برای این روز باقی می گذارد، ایجاد کرد.

محبوب ترین عناوین Dan شامل رایانه های شخصی برای dummies، کلمه برای dummies لپ تاپ ها برای dummies ، و droid x برای dummies . او همچنین وب سایت گسترده و مفید را حفظ می کند، www.wambooli.com

Dan دارای مدرک است در ارتباطات/هنرهای تجسمی از دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو. در حال حاضر، او در شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند، جایی که او لذت بردن از وقت خود را با پسران خود را بازی های ویدئویی در داخل در حالی که آنها تماشای جنگل های ملایم آیداهو.