آموزش مقدمه ای بر اسکچ

Introduction to Sketch

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش Sketch با طراحی صفحه راه اندازی برای یک برنامه بازی، اصول اولیه Sketch 3 را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Sketch 3. در این آموزش Sketch با طراحی صفحه راه اندازی یک برنامه بازی، اصول اولیه Sketch 3 را می آموزیم. ما به سراغ این ابزار ساده می‌رویم که برای ایجاد نقشه‌ها و طراحی برای برنامه‌های وب و تلفن همراه عالی است. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با اشکال هندسی و بردارهای دست آزاد طراحی کنیم و چگونه آنها را به روش های مختلف ترکیب کنیم. ما همچنین با متن طراحی می کنیم، از سبک های لایه استفاده می کنیم، عکس ها را وارد می کنیم، و گرافیک های مسطح را صادر می کنیم. در پایان این آموزش Sketch شما یک پایه محکم خواهید داشت و می توانید مهارت های جدیدی را در پروژه های خود به کار ببرید. نرم افزار مورد نیاز: Sketch 3.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر اسکچ Introduction to Sketch

  • شروع یک پروژه و کاوش در رابط کاربری Starting a Project and Exploring the UI

  • ایجاد اشکال برداری Creating Vector Shapes

  • ترکیب اشکال برداری Combining Vector Shapes

  • با استفاده از رنگ ها، پرها و حاشیه ها Using Colors, Fills and Borders

  • افزودن پیچیدگی با لایه ها و گروه ها Adding Complexity with Layers and Groups

  • اعمال تغییر شکل Applying Shape Transformations

  • افزودن عمق با شفافیت و ماسک های لایه Adding Depth with Transparency and Layer Masks

  • ترسیم و تنظیم خطوط و منحنی های برداری Drawing and Adjusting Vector Lines and Curves

  • کار با گروه های لایه پیچیده Working with Complex Layer Groups

  • وارد کردن فایل های تصویری و ایجاد پس زمینه Importing Image Files and Creating a Background

  • اضافه کردن حرکت با گرادیان و تاری Adding Movement with Gradients and Blurs

  • با استفاده از ابزار متن Using the Text Tool

  • استفاده از یک ظاهر طراحی پیشرفته متن Applying Advanced Text Styling

  • استفاده از سبک های لایه برای ذخیره تنظیمات Using Layer Styles to Save Adjustments

  • ترکیب تکنیک ها برای ایجاد و سبک دادن به دکمه Play Combining Techniques to Create and Style the Play Button

  • صادرات گرافیک Exporting Graphics

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر اسکچ
جزییات دوره
2h 14m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
50
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
Jay Boucher
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jay Boucher Jay Boucher

جی بوچر یک تصویرگر مستقل و یک طراح تعاملی است که برای جوانان بازی و وب سایت ایجاد می کند. او تلاش می کند تا کاری را سرگرم کننده و قابل استفاده بصری ، ترکیبی از سرگرمی بصری و بهترین شیوه های رابط کاربر ایجاد کند. جی بیشتر دهه 2000 را به عنوان طراح ارشد MTV.com سپری کرد و سایت هایی را برای نمایش هایی مانند "Pimp My Ride" و "The Real World" و همچنین کانال های کابلی MTV2 و MTV Tr3s را طراحی کرد. وی با شبکه های رادیویی Herst Digital ، Condé Nast و Westwood One کار کرده است و در حال حاضر بازی و انیمیشن هایی را برای بنیانگذاری تصویرگر مشهور Ezra Jack Keats ایجاد می کند. جی دارای یک BFA در تصویرگری از دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا و یک MFA در عکاسی و رسانه های مرتبط از دانشکده هنرهای تجسمی در نیویورک است. او هر فرصتی را از زندگی می گیرد و نقاشی مشاهده ای و دستکاری دیجیتال را برای خلق آثار هنری خود ترکیب می کند. او برای iD Tech Camps و Young Rembrandts تدریس کرده است. وی اخیراً یک برنامه درسی طراحی بازی برای کودکان در شمال NJ تهیه کرده و کارهای دانش آموز خود را در TEDx Jersey City ارائه داده است. او را می توان با دو دخترش در خیابان های Hoboken و Jersey City ، NJ اسکیت بورد یافت.