Jay Boucher

جی بوچر یک تصویرگر مستقل و یک طراح تعاملی است که برای جوانان بازی و وب سایت ایجاد می کند. او تلاش می کند تا کاری را سرگرم کننده و قابل استفاده بصری ، ترکیبی از سرگرمی بصری و بهترین شیوه های رابط کاربر ایجاد کند. جی بیشتر دهه 2000 را به عنوان طراح ارشد MTV.com سپری کرد و سایت هایی را برای نمایش هایی مانند "Pimp My Ride" و "The Real World" و همچنین کانال های کابلی MTV2 و MTV Tr3s را طراحی کرد. وی با شبکه های رادیویی Herst Digital ، Condé Nast و Westwood One کار کرده است و در حال حاضر بازی و انیمیشن هایی را برای بنیانگذاری تصویرگر مشهور Ezra Jack Keats ایجاد می کند. جی دارای یک BFA در تصویرگری از دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا و یک MFA در عکاسی و رسانه های مرتبط از دانشکده هنرهای تجسمی در نیویورک است. او هر فرصتی را از زندگی می گیرد و نقاشی مشاهده ای و دستکاری دیجیتال را برای خلق آثار هنری خود ترکیب می کند. او برای iD Tech Camps و Young Rembrandts تدریس کرده است. وی اخیراً یک برنامه درسی طراحی بازی برای کودکان در شمال NJ تهیه کرده و کارهای دانش آموز خود را در TEDx Jersey City ارائه داده است. او را می توان با دو دخترش در خیابان های Hoboken و Jersey City ، NJ اسکیت بورد یافت.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد نمونه های اولیه وب و برنامه با InVision

Creating Web and App Prototypes with InVision

ایجاد نمونه اولیه قابل کلیک از یک سایت یا برنامه ، مرحله مهمی در طراحی رابط های کاربری و ایجاد تجربیات مثبت آنلاین است. نرم افزار مورد نیاز: InVision ، Photoshop CC ، Sketch 3.


آموزش طراحی سایت های سفارشی با استفاده از تم های کودک در وردپرس و CSS

Designing Custom Sites Using Child Themes in WordPress and CSS

در این آموزش وردپرس، ما یک تم کودک برای پلتفرم وب سایت وردپرس ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: WordPress، Firefox، CSS3، FTP، HTML5، Photoshop CS5.


آموزش برنامه ریزی و طراحی وب سایت در Sketch

Website Planning and Design in Sketch

در این آموزش Sketch ، روند برنامه ریزی و طراحی وب سایت با استفاده از Sketch 3 طی می شود. نرم افزار مورد نیاز: Sketch 3، Dreamweaver CC، HTML5، CSS3.


آموزش مقدمه ای بر اسکچ

Introduction to Sketch

در این آموزش Sketch با طراحی صفحه راه اندازی برای یک برنامه بازی، اصول اولیه Sketch 3 را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Sketch 3.


آموزش طراحی قالب ایمیل در Sketch و HTML

Email Template Design in Sketch and HTML

در این آموزش Sketch و HTML، نحوه ایجاد یک قالب ایمیل واکنش گرا را یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Sketch 3، Brackets 1.4، مرورگر وب.