آموزش 11 نکته مفید برای تحلیل رگرسیون

11 Useful Tips for Regression Analysis

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: اگر برای کسب بینش یا تصمیم گیری مبتنی بر داده نیاز به مرتب سازی اطلاعات دارید ، تحلیل رگرسیون تقریباً در هر شرایطی یک ابزار مفید است. در ابتدایی ترین سطح ، تحلیل رگرسیون روابط بین یک متغیر وابسته و مجموعه ای از متغیرهای مستقل در یک مجموعه داده ثابت را نشان می دهد. این امر برای پیش بینی و پیش بینی بسیار مهم است ، و همچنین برای استنباط روابط علی بین متغیرها بسیار مفید است. در این دوره ، فرانتس بوشا فراتر از اصول اولیه حرکت می کند ، چندین نکته و ترفند برجسته را به شما نشان می دهد که به شما امکان می دهد نه تنها مدل های رگرسیون بهتری بسازید ، بلکه نتایج خود را به شیوه ای تأثیرگذارتر ارائه دهید. با استفاده از مثالهای عملی ، فرانتس مباحثی مانند رگرسیون های وزنی ، متغیرهای چند جمله ای و نحوه مقابله با داده های از دست رفته در مدل های رگرسیون خود را پوشش می دهد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • غواصی عمیق تر در مدل های رگرسیون Diving deeper into regression models

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

1. نکات و نکات مربوط به رگرسیون 1. Regression Tips and Tricks

  • رگرسیون وزنی Weighted regression

  • متغیرهای عامل Factor variables

  • متغیرهای چند جمله ای Polynomial variables

  • متغیرهای کسری Fractional variables

  • تناسبات مدل Model proportions

  • مرکز شدن Centering

  • داده موجود نیست Missing data

  • تخمین های استاندارد شده Standardized estimates

  • برآورد نمودار Graph estimates

  • نمودارهای کانتور Contour plots

  • نتایج را تحریک کنید Animate results

نمایش نظرات

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.

آموزش 11 نکته مفید برای تحلیل رگرسیون
جزییات دوره
55m 43s
13
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
59
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Franz Buscha
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Franz Buscha Franz Buscha

پروفسور اقتصاد در دانشگاه وست مینستر

فرانتس بوشا در دانشگاه لنکستر اقتصاد خوانده است. او از سال 2006 در دانشگاه وست مینستر، جایی که اکنون استاد اقتصاد است، کار کرده است. فرانتس به همه چیز علم داده علاقه دارد و اقتصاد، آمار و ارزیابی سیاست را در تمام سطوح دانشگاهی تدریس کرده است. فرانتس مقالات تحقیقاتی بسیاری را در مجلات برجسته منتشر کرده است و علایق تحقیقاتی شخصی او در بازگشت به تحصیل و تحرک اجتماعی است. آثار فرانتس توسط رسانه‌های مختلفی مانند بی‌بی‌سی نیوز، اکونومیست، تایمز و هافینگتون پست و سال‌ها فرانتس پوشش داده شده است. میزبان یک برنامه رادیویی ماهانه به نام خط مشی مهم بود.