Franz Buscha

پروفسور اقتصاد در دانشگاه وست مینستر
فرانتس بوشا در دانشگاه لنکستر اقتصاد خوانده است. او از سال 2006 در دانشگاه وست مینستر، جایی که اکنون استاد اقتصاد است، کار کرده است. فرانتس به همه چیز علم داده علاقه دارد و اقتصاد، آمار و ارزیابی سیاست را در تمام سطوح دانشگاهی تدریس کرده است. فرانتس مقالات تحقیقاتی بسیاری را در مجلات برجسته منتشر کرده است و علایق تحقیقاتی شخصی او در بازگشت به تحصیل و تحرک اجتماعی است. آثار فرانتس توسط رسانه‌های مختلفی مانند بی‌بی‌سی نیوز، اکونومیست، تایمز و هافینگتون پست و سال‌ها فرانتس پوشش داده شده است. میزبان یک برنامه رادیویی ماهانه به نام خط مشی مهم بود.
دوره های این مدرس:

آموزش 11 نکته مفید برای تحلیل رگرسیون

11 Useful Tips for Regression Analysis

از اصول تحلیل رگرسیون گذشته و یاد بگیرید که چگونه مدل هایی برای پیش بینی و پیش بینی و استنباط روابط علی بین متغیرها بسازید.


آموزش چگونه مانند یک آماردان فکر کنیم

How to Think Like a Statistician

درگیر شدن با اعداد و آمار می تواند در طول زندگی به شما کمک کند. در این ویدیو یاد بگیرید که چگونه مزایای استفاده از داده ها برای اطلاع رسانی به زندگی مردم و تصمیم گیری را شناسایی کنید.


آموزش مقدمه ای بر Stata 15

Introduction to Stata 15

تکنیک های آماری اساسی را با استفاده از نرم افزار محبوب آمار Stata بیاموزید و به کار بگیرید.


آموزش ضروری تحلیل داده های پانل

Panel Data Analysis Essential Training

مقدمه ای برای تجزیه و تحلیل داده های پانل، با تاکید بر بهترین شیوه ها، راه اندازی اولیه داده های پانل، تجزیه و تحلیل توصیفی، و تکنیک های مدل سازی پیشرفته دریافت کنید.


آموزش آمار پیشرفته و تخصصی با Stata

Advanced and Specialized Statistics with Stata

به Stata ، نرم افزار محبوب آمار ، عمیق تر بروید. موضوعات پیشرفته و تخصصی ، از مدل سازی داده های صفحه ای تا اثرات متقابل در مدل های رگرسیون را کاوش کنید.


آموزش تجسم داده های پیشرفته: 10 نوع طرح غیر معمول و نحوه استفاده از آنها

Advanced Data Visualizations: 10 Uncommon Plot Types and How to Use Them

در مورد 10 نوع نمودار که ممکن است در تمرین معمولی با آنها مواجه نشوید، بدانید چرا این نمودارهای پیشرفته مورد نیاز هستند و مزایا و معایب آنها چیست.


آموزش تجزیه و تحلیل داده ها - رگرسیون غیر خطی چیست؟

Data Analysis - What is Non-Linear Regression?

یک مقدمه آسان برای رگرسیون غیر خطی در یادگیری تجزیه و تحلیل داده ها و به کارگیری روش ها و تکنیک های جدید اغلب می تواند یک تجربه دلهره آور باشد. این کلاس I. ..


آموزش مبانی تحلیل تجسم داده ها

Basics of Data Visualization Analysis

نمودارهای میله ای یا نمودارهای ستونی، پرکاربردترین تکنیک تجسم سازی در تجزیه و تحلیل داده ها هستند. پس از این درس، می توانید تشخیص دهید که چه زمانی از نمودارهای میله ای استفاده کنید، چگونه آنها را قالب بندی کنید و چه زمانی از تکنیک مربوط به نمودارهای نقطه ای استفاده کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل داده ها - رگرسیون خطی چیست؟

Data Analysis - What is Linear Regression?

یک مقدمه آسان برای رگرسیون در یادگیری تجزیه و تحلیل داده و استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های جدید اغلب می‌تواند تجربه دلهره‌آوری باشد. این کلاس طراحی شده است. ..


آموزش استنتاج علی با داده های نظرسنجی

Causal Inference with Survey Data

شما باید اطلاعاتی در مورد آمار اولیه از جمله همبستگی، مقایسه گروهی و تحلیل رگرسیون داشته باشید. همچنین باید درک اولیه ای از داده های نظرسنجی داشته باشید.