آموزش جایگزینی شی با جادو در RealFlow

Object Replacement with Magic in RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از دیمون های مختلف با هم برای تبدیل یک شی به شی دیگر در RealFlow استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 5 و بالاتر. در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از دیمون های مختلف با هم برای تبدیل یک شی به شی دیگر در RealFlow استفاده کنیم. با استفاده از دیمون هایی مانند نویز، کشیدن، DSpline و جادو با هم می توانیم جلوه های جالبی را به سرعت ایجاد کنیم. ما این پروژه را با وارد کردن هندسه خود به RealFlow و ایجاد امیتر اولیه خود آغاز خواهیم کرد. سپس با استفاده از یک شبح میدان نویز مقداری حرکت تصادفی اضافه می کنیم. برای به دست آوردن یک افکت له کردن، از دیمون DSpline برای کشیدن تمام ذرات خود به یک خط استفاده می کنیم. در نهایت، ما از دیمون جادویی استفاده می کنیم تا ابر ذرات خود را دومین کلمه ما تشکیل دهد. کار ما تمام نشده است زیرا باید این شیاطین را متحرک کنیم تا در یک سکانس خاص با هم کار کنند. هنگامی که ذرات ما به خوبی حرکت می کنند، به برخی از چالش های مش بندی نگاهی می اندازیم و نحوه استفاده از دیمون درگ را برای رفع مشکلات خاص می بینیم. ما با وارد کردن مش خود به مایا و ایجاد سایه بان و تنظیم رندر برای خروجی تصاویر نهایی خود را به پایان می رسانیم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 5 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

جایگزینی شی با جادو در RealFlow Object Replacement with Magic in RealFlow

  • وارد کردن اشیا و ایجاد فرستنده اولیه ما Importing Our Objects and Creating Our Initial Fill Emitter

  • تنظیم اشیاء ما برای تعامل صحیح و اضافه کردن نویز Setting Our Objects to Correctly Interact and Adding Noise

  • چرخاندن مایع ما با استفاده از دیمون DSpline Spinning Our Liquid Using a DSpline Daemon

  • ایجاد دیمون جادویی برای تشکیل کلمه دوم Creating the Magic Daemon to Form the Second Word

  • متحرک سازی شیاطین ما برای خاموش کردن Animating Our Daemons to Turn Off

  • افزایش وضوح ما برای افزودن ذرات بیشتر به صحنه ما Increasing Our Resolution to Add More Particles to Our Scene

  • ذرات ما را به هم متصل می کنیم و سرعت سیم را کاهش می دهیم Meshing Our Particles and Slowing Down Our Sim

  • رندر کردن مش ما در مایا Rendering Our Mesh in Maya

نمایش نظرات

آموزش جایگزینی شی با جادو در RealFlow
جزییات دوره
1h 5m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.