آموزش مجسمه سازی آناتومی با استفاده از مانکن های ZBrush

Sculpting Anatomy Using ZBrush Mannequins

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ZBrush Mannequins برای ایجاد سریع یک شخصیت استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4. در این مقاله آموزشی ZBrush ، ما می آموزیم که چگونه از ZBrush Mannequins برای ساخت سریع یک شخصیت استفاده کنید. در طول این آموزش ما از مانکن هایی استفاده خواهیم کرد که در داخل ZBrush قرار می گیرند تا ژست ایجاد کنند و شخصیت خود را از آن ژست پیدا کنند. ما کل مدل را بدون تقارن مجسمه خواهیم کرد و روی آناتومی بدن انسان تمرکز خواهیم کرد. در پایان این آموزش ، شما باید بتوانید یکی دیگر از تکنیک های سریع مجسمه سازی را به زرادخانه خود اضافه کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی آناتومی با استفاده از مانکن های ZBrush Sculpting Anatomy Using ZBrush Mannequins

  • مقدمه ای بر سیستم مانکن Introduction to the Mannequin System

  • جایگزینی قطعات مانکن Replacing Parts of the Mannequin

  • آماده شدن برای ادغام قطعات مختلف Preparing to Merge the Different Pieces

  • شروع به جلوگیری از آناتومی Starting to Block out the Anatomy

  • افزودن حجم بیشتر به تنه ما Adding More Volume to Our Torso

  • در حال پایان دادن به Torso Finishing the Torso

  • ایجاد آناتومی برای پایین تنه Creating the Anatomy for the Lower Body

  • پایان دادن به پاها Finishing the Legs

  • مسدود کردن اسلحه ها Blocking out the Arms

  • بازوها را تمام کنید Finishing the Arms

  • افزودن برخی جزئیات به صورت Adding Some Detail to the Face

  • نگاهی گذرا به جزئیات بدن و مو A Quick Look at the Body and Hair Detailing

  • نگاهی گذرا به جزئیات شلوار A Quick Look at the Pants Detailing

  • نگاهی گذرا به لمس صورت A Quick Look at Touching up the Face

  • بررسی اجمالی مدل نهایی و تنظیمات رندر Final Model Overview and Render Settings

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی آناتومی با استفاده از مانکن های ZBrush
جزییات دوره
2h 18m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.