در این قسمت از مجموعه آناتومی ، نگاهی به دو قطعه مهم بدن ، دست و پا می اندازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.
در این مجموعه از آموزشهای ZBrush ، ما روی یک روش عملی برای مجسمه سازی در ZBrush با هدف چاپ مدل شما تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r6 ، KeyShot 5.
در طول این دوره ها ما بر حل مسئله و میانبرهای رنگ آمیزی بافت های پوستی واقع گرایانه در ZBrush با استفاده از Spotlight تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 P2 ، Photoshop CC ، Marmoset Toolbag 2.
در این آموزش ZBrush، ما تمرکز خود را بر روی مجسمه سازی نیم تنه موجود با توجه خاص به هنر مفهومی متمرکز می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6.
در این آموزش ZBrush ، شما دانش و مهارت خود را با مواردی بیشتر از ابزار و ایده های مجسمه سازی گسترش می دهید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، KeyShot 5.
در این آموزش، گردش کار مجسمه سازی پارچه در داخل ZBrush را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.
در این مجموعه از درس ها ، ما در مورد موضوع کمی بررسی شده در تفاوت های زن و مرد خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush4R6 ، Photoshop CS6.
در این مجموعه از درسها ، ما به دانش استفاده خواهیم کرد که در آموزشهای آناتومی قبلی برای ایجاد یک مجسمه نامتقارن کامل از بدن یک زن ارائه شده است. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4R6.
در طول این آموزش ZBrush ، ما از انتخاب چهره مرجع تا کثیف شدن دست در ZBrush و آزمایش جسارت و همچنین تکنیک های مجسمه سازی خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در طول این درس ها ما با هدف تعیین شده مجسمه سازی یک فیل واقع گرایانه کار خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در این سری از آموزش ها به بررسی تفاوت های آناتومی زن و مرد، به ویژه بالاتنه می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در این آموزش ما تفاوت بین آناتومی زن و مرد ، به ویژه پاها را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush4R6. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در طول این آموزش عمیقاً به موضوع آناتومی انسان خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.
در این آموزش، ما از ZBrush برای ایجاد یک مجسمه کامل هیولا استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS5.
در این آموزش ما تفاوت بین آناتومی زن و مرد ، به ویژه بازو و دست ها را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در این آموزش ZBrush ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ZBrush Mannequins برای ایجاد سریع یک شخصیت استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4.
در طول این درسها، ما بر روی یک گردش کار بسیار سریع و کارآمد در هنگام ایجاد یک مدل کم پلی، اضافه کردن UV و سپس انجام مجسمهسازی بسیار سبک تمرکز میکنیم تا بتوانیم روی ایجاد برخی بافتهای سبک در داخل فتوشاپ تمرکز کنیم.
در این آموزش مجسمه سازی آناتومی ZBrush به عمق ساختار بازو و عضلات می پردازیم ، موضوعات پیشرفته ای مانند بازو را پوشش می دهیم و همچنین سعی می کنیم رویکرد شما را برای مجسمه سازی ناحیه بالای بازو مانند شانه ها و عضله دوسر ساده کنیم ...
در این آموزش ZBrush ما می خواهیم همه چیزهایی را که در آموزش های آناتومی قبلی ZBrush آموخته ایم ، جایی که یاد گرفتیم چگونه قسمت های جداگانه بدن انسان را مجسمه سازی کنیم ، ترکیب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در این آموزش روشی متفاوت از مجسمه سازی در ZBrush با استفاده از UVs برای ایجاد یک گردش کار ساده و سریع برای مدل خود بررسی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، ZBrush 4R6 p2، Photoshop CS6، Marmoset Toolbag 2، dDo 5.2.
در این آموزش ساختار صورت انسان را از جمجمه تا نیم تنه مردانه مطالعه می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Keyshot 3، Photoshop CS6.
در این آموزش پیشرفته ZBrush ، ما با مفهوم دیگری از آنتونی جونز بسیار جذاب روبرو شده و به دنبال مجسمه ای بسیار دقیق و دقیق از طراحی وی هستیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2، Photoshop CS5.
در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از مایا برای مدل سازی و UVs، ابزارهای مختلف ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS6، nDo2، dDo، Marmoset Toolbag، ZBrush4R4.
در این آموزش ZBrush، ما عمیقاً به تکنیک های مفهومی برای ایجاد کاراکترهای مکانیکی و قطعات آنها خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.
در این آموزش از مجموعه مجسمه سازی آناتومی ، ما به عمق ساختار ساق پا و عضلات می پردازیم ، موضوعات پیشرفته ای مانند ساق پا و داخل ساق پا را پوشش می دهیم و همچنین سعی می کنیم رویکرد ما را برای مجسمه سازی قسمت های پشت مانند ...
در طول این آموزش ZBrush ، ما در مورد چگونگی مجسمه سازی مدل ها نگاه می کنیم تا با درک تخصیص چربی در بدن انسان ، واقع بین تر به نظر برسیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.
در طول مدت این آموزش ، ما تکنیک های تکمیل مجسمه های خود را بررسی خواهیم کرد ، از مراحل چین و چروک تا منافذ و برجستگی های پوستی. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6 ، KeyShot 4 ، Photoshop CS6.
در این آموزش ZBrush ، تمرکز ما بر روی آناتومی حیوانات و نحوه تطبیق آن هنگام نیاز به "زومبی کردن" چیزی خواهد بود. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.