آموزش خلق موجودی فانتزی از Concept Art در ZBrush

Creating a Fantasy Creature from Concept Art in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش پیشرفته ZBrush ، ما با مفهوم دیگری از آنتونی جونز بسیار جذاب روبرو شده و به دنبال مجسمه ای بسیار دقیق و دقیق از طراحی وی هستیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2، Photoshop CS5. در این آموزش پیشرفته ZBrush ، ما با یک مفهوم دیگر توسط آنتونی جونز عالی مقابله کرده و به دنبال مجسمه ای بسیار دقیق و دقیق از طراحی وی هستیم. ضمن تمرکز بر تطبیق این مفهوم ، ما توجه ویژه ای به کالبدشناسی و نسبت موجود و همچنین هرگونه جزئیات اساسی و شاید تعریف نشده ای خواهیم داشت که باید جای خالی آن را پر کنیم. همانطور که گفته شد ، موضوعات زیادی از Polypainting گرفته تا جزئیات با فرکانس بالا مانند منافذ و مقیاس ها وجود دارد. در پایان این آموزش ZBrush باید با یک گردش کار پیشرفته که به شما نتیجه سریع و کارآمدی می دهد ، راحت تر باشید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R2، Photoshop CS5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

خلق موجودی فانتزی از Concept Art در ZBrush Creating a Fantasy Creature from Concept Art in ZBrush

  • تجزیه و تحلیل هنر مفهوم ما Analyzing Our Concept Art

  • ایجاد یک پایگاه ZSphere Creating a ZSphere Base

  • تنظیم کم مش پلی ما Adjusting Our Low Poly Mesh

  • ادامه به تصفیه مش ما Continuing to Refine Our Mesh

  • مسدود کردن در فرم های بزرگتر Blocking in the Larger Forms

  • ترفندهای نهایی مش کم پلی ما Final Tweaks to Our Low Poly Mesh

  • ایجاد تغییرات در بدن Making Changes to the Body

  • کار روی اندام تحتانی Working on the Lower Limbs

  • افزودن جزئیات به ناحیه پا Adding Details to the Leg Area

  • تغییر شکل روی پا Changing the Shapes on the Feet

  • شروع به پالایش سر Starting to Refine the Head

  • افزودن سطح جزئی دیگر به مدل ما Adding Another Detail Level to Our Model

  • مجسمه سازی جزئیات کلی بدن Sculpting Overall Details on the Body

  • پیاده سازی Sculpting the Feet

  • جلوگیری از اشکال سر Blocking Out the Shapes of the Head

  • ادامه به تصفیه سر Continuing to Refine the Head

  • افزودن فرل به سر Adding the Frills to the Head

  • اصلاح شکل سر Refining the Shape of the Head

  • افزودن جزئیات بیشتر به Head Adding More Detail to the Head

  • تنظیم طول گردن ما Adjusting the Length of Our Neck

  • نهایی کردن مرحله انسداد مجسمه سازی ما Finalizing the Blocking Stage of Our Sculpt

  • مجسمه سازی روی سر Sculpting Details on the Head

  • مدل سازی جزئیات بیشتر روی بدن Modeling More Detail on the Body

  • Qremeshing مدل ما Qremeshing Our Model

  • بحث درباره تکنیک های جزئی Discussing Detailing Techniques

  • پالایش صفحات زره پوش Refining the Armor Plates

  • جزئیات مجسمه سازی در ناحیه معده و دم Sculpting Detail on the Stomach and Tail Area

  • کار روی بازوها Working on the Arms

  • افزودن جزئیات نهایی به Sculpt Adding the Final Details to the Sculpt

  • افزودن جزئیات با فرکانس بالا به مدل ما Adding High Frequency Detail to Our Model

  • تصفیه جزئیات فرکانس بالا Refining Our High Frequency Detail

  • نگاهی به نتیجه نهایی مجسمه سازی Taking a Look at the Final Sculpted Result

  • آماده سازی مدل ما برای پلی نقاشی Preparing Our Model for Polypainting

  • افزودن تنوع بیشتر به پوست Adding More Variation to the Skin

  • مجسمه سازی هواپیمای زمینی Sculpting the Ground Plane

  • خرابی نهایی رندر Final Render Breakdown

نمایش نظرات

آموزش خلق موجودی فانتزی از Concept Art در ZBrush
جزییات دوره
5h 41m
37
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.