آموزش مجسمه سازی نیم تنه انسان در ZBrush

Sculpting Human Torsos in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش عمیقاً به موضوع آناتومی انسان خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی نیم تنه انسان در ZBrush Sculpting Human Torsos in ZBrush

  • قفسه سینه و ماهیچه های قدامی Ribcage and Anterior Muscles

  • تجزیه و تحلیل کتف Analysis of the Scapula

  • عضلات پشت Muscles of the Back

  • عضلات جلو Muscles of the Front

  • شناسایی عضلات در تصاویر Identifying Muscles in Pictures

  • ایجاد مش پایه نیم تنه Creating the Torso Base Mesh

  • سینه ماژور The Pectoralis Major

  • عضلات شکم The Abdominal Muscles

  • عضله مایل خارجی The External Oblique Muscle

  • Latissimus Dorsi The Latissimus Dorsi

  • عضله تراپزیوس The Trapezius Muscle

  • Teres Major، Teres Minor و Infraspinatus The Teres Major, Teres Minor, and Infraspinatus

  • سراتوس قدامی The Serratus Anterior

  • شکستن تقارن برای عضلات شکم Breaking Symmetry for the Abs

  • اصلاحات اضافی به نیم تنه Additional Refinements to the Torso

  • مجسمه سازی پشت تنه Sculpting the Back of the Torso

  • نگاهی به نیم تنه تمام شده Taking a Look at the Finished Torso

  • سینه در حرکت The Pectoralis in Motion

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی نیم تنه انسان در ZBrush
جزییات دوره
2h 58m
19
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
19
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.