آموزش مجسمه سازی یک سگ زامبی در ZBrush

Sculpting a Zombie Dog in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ZBrush ، تمرکز ما بر روی آناتومی حیوانات و نحوه تطبیق آن هنگام نیاز به "زومبی کردن" چیزی خواهد بود. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5. در این آموزش ZBrush ، تمرکز ما بر روی آناتومی حیوانات و نحوه تطبیق آن هنگام نیاز به "زومبی کردن" چیزی خواهد بود. ما نگاه خواهیم داشت که چگونه پوست به بدن جمع می شود ، استخوان ها و عضلات تا چه اندازه قابل مشاهده هستند و چه نوع تغییراتی را می توانیم اعمال کنیم تا سگمان کاملاً متفاوت از ماده اصلی باشد. گردش کار به طور کامل نمایش داده می شود ، بنابراین شما جزئیات مربوط به ساخت موجودات خود را با ساختار تشریحی صحیح و جزئیات جالب از دست نخواهید داد. پس از اتمام این آموزش ، شما درک کاملی از آناتومی چهارپا و نحوه تغییر آن متناسب با نیازهای خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی یک سگ زامبی در ZBrush Sculpting a Zombie Dog in ZBrush

  • نگاهی به مرجع ما Taking a Look at Our Reference

  • اصلاح مش پایه ما Modifying Our Base Mesh

  • ایجاد برجسته های مهم ما Establishing Our Major Landmarks

  • در حال تناسب کردن Tweaking Our Proportions

  • پالایش نشانه های ما Refining Our Landmarks

  • تقسیم مدل ما و افزودن جزئیات بیشتر Dividing Our Model and Adding More Detail

  • اضافه کردن ساختار عضلانی بیشتر به مدل Adding More Muscle Structure to the Model

  • مجسمه سازی سر سگ ما Sculpting the Head of Our Dog

  • ادامه کار روی سر Continuing to Work on the Head

  • تغییر شکل پنجه های پشت Reshaping the Back Claws

  • تغییر شکل پنجه های جلو Reshaping the Front Claws

  • تصفیه مجسمه کلی ما Refining Our Overall Sculpt

  • ایجاد هندسه تمیز با QRemesher Creating Clean Geometry with QRemesher

  • ادامه پیکرتراشی روی کل بدن Continuing to Sculpt on the Entire Body

  • افزودن نشانه های استخوانی به پاهای ما Adding Bony Landmarks to Our Legs

  • مجسمه سازی پشت پا Sculpting the Back Legs

  • افزودن جزئیات به بدن و ستون فقرات Adding Details to the Body and Spine

  • تصفیه عضلات ستون فقرات و پشت Refining the Spine and Back Muscles

  • مجسمه سازی صورت Sculpting the Face

  • پالایش فرم های صورت Refining the Shapes of the Face

  • افزودن جزئیات بیشتر به Head Adding More Detail to the Head

  • مجسمه سازی مرور زمان تصفیه های کلی Sculpting Time-lapse of Overall Refinements

  • افزودن هندسه جدید برای پنجه ها Adding New Geometry for the Claws

  • مجسمه سازی جزئیات بیشتر در سراسر مدل Sculpting More Detail All Over the Model

  • شکستن تقارن روی سر Breaking Symmetry on the Head

  • ایجاد یک قلم مو مخصوص چین و چروک Creating a Custom Wrinkle Brush

  • ترفندها و جزئیات نهایی Final Tweaks and Details

  • استفاده از Transpose برای ارائه مدل ما Using Transpose to Pose Our Model

  • ایجاد زمینه ای برای ایستادن مدل ما Creating Some Ground for Our Model to Stand On

  • نمای کلی Polypaint Polypaint Overview

  • نگاهی به کامپوزیت نهایی رندر ما Taking a Look at Our Final Render Composite

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی یک سگ زامبی در ZBrush
جزییات دوره
5h 3m
32
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.