آموزش مجسمه سازی بدن زن در ZBrush

Sculpting the Female Body in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این مجموعه از درسها ، ما به دانش استفاده خواهیم کرد که در آموزشهای آناتومی قبلی برای ایجاد یک مجسمه نامتقارن کامل از بدن یک زن ارائه شده است. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4R6. در این مجموعه از درس ها ، ما به دانش استفاده خواهیم کرد که در آموزش های آناتومی قبلی برای ایجاد یک مجسمه نامتقارن کامل از یک زن ساخته شده است. ما نشانه ها و اشکال آناتومیک را بررسی خواهیم کرد و همچنین تکنیک ها و تئوری های جدید در مورد کشش و فشرده سازی عضلات را یاد خواهیم گرفت. در پایان این آموزش ، شما باید بسیار راحت تر مجسمه سازی شخصیت های زن تمام بدن را احساس کنید. نرم افزار مورد نیاز: Zbrush 4R6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی بدن زن در ZBrush Sculpting the Female Body in ZBrush

  • به دنبال ژست در مجسمه ما هستیم Looking for a Pose on Our Sculpt

  • مجسمه سازی ما Posing Our Sculpt

  • جلوی جلوی بدن را بگیرید Blocking Out the Front of the Body

  • انسداد عضلات پشت Blocking Out the Back Muscles

  • شروع به اصلاح شبکه مسدود شده ما Starting to Refine Our Blocked Out Mesh

  • کار روی پاهای شخصیت ما Working on the Legs of Our Character

  • بردن مدل خود به مراحل تصفیه Taking Our Model to the Refinement Stages

  • رفع مشکلات تشریحی روی پاها Fixing Anatomical Problems on the Legs

  • افزودن جزئیات به صورت Adding Detail to the Face

  • مجسمه سازی انگشتان پا Sculpting the Toes

  • نگاهی به مدل نهایی ما Taking a Look at Our Final Model

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی بدن زن در ZBrush
جزییات دوره
1h 44m
12
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.