آموزش مجسمه سازی دست و دست های زن در ZBrush

Sculpting Female Arms and Hands in ZBrush

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ما تفاوت بین آناتومی زن و مرد ، به ویژه بازو و دست ها را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6. در این آموزش تفاوت های آناتومی زن و مرد ، به ویژه بازو و دست ها را بررسی خواهیم کرد. با تمرکز مستقیم روی اشکال نرمتر و طرح کلی مدل ، ما به سرعت اشکال را مسدود کرده و تفاوتهای عمده بین جنسیت را بررسی خواهیم کرد. این آموزش پس از آشنایی شما با ساختار تشریحی بازو ، بهتر است بعد از اتمام سری آناتومی مردانه با عمق بیشتر ، انجام شود. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی دست و دست های زن در ZBrush Sculpting Female Arms and Hands in ZBrush

  • شروع به جلوگیری از اشکال بازوی بالا Starting to Block out Shapes of the Upper Arm

  • مسدود کردن بازوی پایین Blocking out the Lower Arm

  • مسدود کردن به شکل انگشتان ما Blocking in the Shape of Our Fingers

  • افزودن جزئیات بیشتر به دست ما Adding More Detail to Our Hand

  • نرم کردن شکل بازوی بالا Softening the Shapes of the Upper Arm

  • مجسمه سازی انگشت شست Sculpting the Thumb

  • مجسمه سازی انگشتان دست Sculpting the Fingers of the Hand

  • مجسمه سازی بازوی ما Finishing Our Arm Sculpt

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی دست و دست های زن در ZBrush
جزییات دوره
1h 30m
9
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Lee Magalhaes
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Magalhaes Lee Magalhaes

لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.