آموزش با Blender 3D تصویری از شخصیت انیمه یکپارچهسازی با سیستمعامل ایجاد کنید

Create a Retro Anime Character Illustration with Blender 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام، و به دنیای هیجان انگیز زیبایی شناسی انیمه یکپارچهسازی با سیستمعامل در Blender خوش آمدید!

من هری هستم، یک هنرمند سه بعدی با تجربه با بیش از یک دهه تجربه حرفه ای و این امتیاز که به عنوان یک معلم برتر در Skillshare متخصص در آموزش های Blender شناخته شوم.

در این کلاس، با هم سفری خلاقانه را آغاز خواهیم کرد و به دنیای نوستالژیک زیبایی‌شناسی انیمه‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل می‌پردازیم. چه خاطرات خوشی از بیدار ماندن بعد از خواب برای تماشای انیمه مورد علاقه خود داشته باشید و چه از صبح زود بیدار شدن در صبح شنبه برای نبردهای هیجان انگیز بین شخصیت ها، این کلاس برای تکرار آن زیبایی شناسی دلربا طراحی شده است. حتی اگر تازه وارد دنیای انیمه هستید، تکنیک هایی را انتخاب خواهید کرد که می توانید آن ها را برای انواع مختلف رندرهای سبک به کار ببرید!

کلاس های Blender من به دلیل وضوح و سهولت پیگیری، به لطف رویکرد گام به گام مبتدی من، شناخته شده اند. در این کلاس، از یک کاراکتر از پیش ساخته شده استفاده خواهیم کرد، که هم به یک فایل شروع بدون بافت و هم به یک فایل پایانی کاملا بافت دار دسترسی خواهید داشت که برای دانلود از منابع پروژه در دسترس است.

من همچنین  یک برگه تقلب دستی  پر از میانبرهای مهم  صفحه کلید اضافه کرده ام، که می توانید در کلاس و در آینده به آن مراجعه کنید!

لطفاً توجه داشته باشید که Blender نسخه 4.1 یا جدیدتر برای استفاده از این فایل‌های ارائه شده و پیگیری در کلاس مورد نیاز است. می توانید جدیدترین نسخه بلندر را به صورت کاملا رایگان از !

دانلود کنید

در طول سفر خود، بر جنبه‌های کم وفاداری و طراحی دستی سبک انیمه یکپارچهسازی با سیستمعامل تمرکز خواهیم کرد. از ایجاد مواد انیمه سبک با رنگ‌های پر جنب و جوش گرفته تا برجسته کردن آن‌ها با خط خطی که احساسی با دست می‌افزاید، همه عناصر ضروری این زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد را خواهید آموخت.

برای بازسازی این فضای نوستالژیک، ما همچنین از جلوه‌های ترکیب لایه‌ای در Blender استفاده می‌کنیم، و تمام مصنوعات کم وفاداری را اضافه می‌کنیم که ممکن است زمان از خاطرات جمعی ما پاک کرده باشد.

به عنوان یک امتیاز برای دانش‌آموزانی که به فتوشاپ دسترسی دارند، ما حتی رندر نهایی خود را برای لمس واقعی روی یک تلویزیون CRT واقعی قرار می‌دهیم! نمونه ای از این ماکت فتوشاپ را در زیر مشاهده می کنید!

در پایان این کلاس، از اینکه چگونه متقاعد کننده می توانید رندرهای خود را به تصاویری تبدیل کنید که یادآور انیمه مورد علاقه شما از دوران کودکی هستند، شگفت زده خواهید شد!

بنابراین، اگر برای یک ماجراجویی سرگرم‌کننده و خلاق آماده هستید، از شما دعوت می‌کنم که در کلاس به من بپیوندید! بیایید با هم به اولین درس خود بپریم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • ترکیب: تصحیح رنگ Compositing: Color Correction

  • ترکیب: وینیت Compositing: Vignette

  • ترکیب: پوشش باندینگ CRT Compositing: CRT Banding Overlay

  • ترکیب: پیکسل سازی و صاف کردن Compositing: Pixelation and Smoothing

  • نتیجه Conclusion

  • ترکیب: اعوجاج لنز و رندر نهایی Compositing: Lens Distortion and Final Render

  • اضافه کردن Freestyle Linework Adding Freestyle Linework

  • امتیاز: استفاده از موکاپ فتوشاپ Bonus: Using the Photoshop Mockup

  • ترکیب: رنگ آمیزی و مخلوط کردن Compositing: Color Bleed and Mixing

  • کاوش فایل شروع Starter File Exploration

  • ترکیب: پوشش نویز Compositing: Noise Overlay

  • ترکیب: پوشش CRT Compositing: CRT Overlay

  • ایجاد بافت آسمان Creating the Sky Texture

  • ایجاد مواد زرهی Creating the Armor Materials

  • راه اندازی روشنایی HDRI HDRI Lighting Setup

  • توضیح پروژه کلاس Class Project Explanation

  • معرفی Introduction

نمایش نظرات

آموزش با Blender 3D تصویری از شخصیت انیمه یکپارچهسازی با سیستمعامل ایجاد کنید
جزییات دوره
2h 21m
17
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
7
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Harry Helps
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harry Helps Harry Helps

هنرمند حرفه ای سه بعدی


سلام، من هری هستم! من بیش از یک دهه تجربه در مدل سازی سه بعدی، تکسچرینگ، متحرک سازی و پس پردازش دارم. در طول کارم، بیش از 8 سال را به عنوان یک هنرمند حرفه ای سه بعدی در صنعت سه بعدی کار کرده ام. من در طول حرفه‌ام برای انواع مختلف شرکت‌ها کار کرده‌ام، مانند یک استودیوی بازی‌های ویدیویی بزرگ MMORPG، یک شرکت تولید ویدیو و یک شرکت تجسم معماری برنده جایزه. من به‌عنوان مدیر استودیو، هنرمند اصلی سه بعدی، هنرمند پس‌زمینه سه‌بعدی، ویرایشگر گرین‌اسکرین و هنرمند UI کارآموز کار کرده‌ام. کارهای حرفه‌ای من در مجله «هنرمند سه‌بعدی» با محتوای آموزشی همراه آن به نمایش درآمده است. من تجربه زیادی با Blender، 3d Max، VRay و Photoshop دارم.

من دوست دارم اشتیاقم به هنر سه بعدی را با هر کسی که به دنبال یادگیری است به اشتراک بگذارم!