Harry Helps

هنرمند حرفه ای سه بعدی


سلام، من هری هستم! من بیش از یک دهه تجربه در مدل سازی سه بعدی، تکسچرینگ، متحرک سازی و پس پردازش دارم. در طول کارم، بیش از 8 سال را به عنوان یک هنرمند حرفه ای سه بعدی در صنعت سه بعدی کار کرده ام. من در طول حرفه‌ام برای انواع مختلف شرکت‌ها کار کرده‌ام، مانند یک استودیوی بازی‌های ویدیویی بزرگ MMORPG، یک شرکت تولید ویدیو و یک شرکت تجسم معماری برنده جایزه. من به‌عنوان مدیر استودیو، هنرمند اصلی سه بعدی، هنرمند پس‌زمینه سه‌بعدی، ویرایشگر گرین‌اسکرین و هنرمند UI کارآموز کار کرده‌ام. کارهای حرفه‌ای من در مجله «هنرمند سه‌بعدی» با محتوای آموزشی همراه آن به نمایش درآمده است. من تجربه زیادی با Blender، 3d Max، VRay و Photoshop دارم.

من دوست دارم اشتیاقم به هنر سه بعدی را با هر کسی که به دنبال یادگیری است به اشتراک بگذارم!

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای کامل مبتدیان Blender 3D

Complete Beginners Guide to Blender 3D

"سلام، نام من هری است! من یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. اخیراً به عنوان مدیر استودیو یک آرچی برنده جایزه کار کرده ام. ..."


آموزش انیمیشن سه بعدی Blender: زیبایی خارق العاده فضاهای مرزی را کشف کنید

Blender 3D Animation: Discover the Haunting Beauty of Liminal Spaces

"سلام، نام من هری است! من یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. اخیراً به عنوان مدیر استودیو یک آرچی برنده جایزه کار کرده ام. ..."


آموزش Blender 3D: Masterclass Lighting Portrait

Blender 3D: Portrait Lighting Masterclass

" سلام، نام من هری است! من یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. من اخیراً به‌عنوان مدیر استودیو یک آرک برنده جایزه کار کرده‌ام. .."


آموزش Blender 3D: The Magic of Materials

Blender 3D: The Magic of Materials

""


آموزش Blender 3D: یک بافت طراحی شده رویه ای ایجاد کنید و انیمیشن را آشکار کنید

Blender 3D: Create a Procedural Hand Drawn Texture and Reveal Animation

" اسم من هری است! من یک هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم. من اخیراً به عنوان مدیر استودیو یک معمار برنده جایزه کار کرده ام. .."