آموزش Blender 3D: The Magic of Materials

Blender 3D: The Magic of Materials

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام، نام من  هری است!  من یک  هنرمند حرفه ای سه بعدی با بیش از یک دهه تجربه هستم.   اخیراً به عنوان  مدیر استودیو یک معماری برنده جایزه کار کرده ام. استودیوی تجسم.

در این کلاس، از مطالعه یک جادوگر جادویی برای یادگیری اصول اولیه مواد در Blender استفاده خواهیم کرد!

با دانلود آنها از منابع پروژه، به این صحنه کامل هم به عنوان یک فایل شروع بدون بافت و هم به عنوان یک فایل پایانی کاملاً بافت دار دسترسی خواهید داشت!


این کلاس در حال حاضر تا  20 فوریه 2024 هدایایی دارد  11:59 بعد از ظهر EDT   (نیویورک، منطقه زمانی ایالات متحده).

من یک کد اشتراک ۱ ساله رایگان برای Skillshare به یک دانش آموز خوش شانسی که به طور تصادفی قرعه کشی شده است اهدا می کنم!

  2 راه برای ورود به جایزه   وجود دارد و هر یک برای   حداکثر 2 ورودی  <1 ورودی برای شما به همراه خواهد داشت./span> به هدایا.

  1. ابتدا، نظر خود را در مورد کلاس بررسی کنید و به سایر دانش‌آموزان بالقوه بگویید که چه فکری در مورد کلاس دارید!
  2. دوم، یک رندر پروژه کلاسی ایجاد کنید و آن را در گالری پروژه پست کنید تا سخت کوشی و خلاقیت خود را با سایر دانش آموزان به اشتراک بگذارید!

اگر فقط یکی از این کارها را انجام دهید، نام خود را 1 بار در نقاشی خواهید داشت. اگر هر دوی این کارها را انجام دهید، نام شما 2 بار در نقاشی نمایش داده می شود و شانس شما را دو برابر می کند!

می‌توانید همه جزئیات و شرایط مهم را در مورد هدایا بیابید

 

لطفاً توجه داشته باشید، باید این کلاس را دنبال کنید و از این فایل‌های ارائه شده استفاده کنید. می‌توانید آخرین نسخه Blender را کاملاً رایگان در اینجا دانلود کنید!

من همچنین  یک برگه تقلب مفید را اضافه کرده‌ام  پر از کلیدهای میانبر مهم  ، که می توانید در طول کلاس و در آینده به آن مراجعه کنید!

 

برای جلوگیری از سردرگمی تا حد امکان، کل فرآیند یادگیری ایجاد مواد را از دیدگاه مبتدیان طی خواهیم کرد. این بدان معناست که من هیچ قدمی را رد نمی‌کنم یا آنقدر سریع پیش نمی‌روم که نتوانید با من همراه باشید.

در حالی که ما تک تک اشیا را در این صحنه تکسچر نمی کنیم، روی اشیای کلیدی تمرکز خواهیم کرد که گره ها و تکنیک های مختلفی مانند فلز، انتشار، فرنل، بافت های مبتنی بر تصویر، باز کردن ساده و غیره را پوشش می دهند. !

علاوه بر تکسچر کردن، ما همچنین یاد خواهیم گرفت:

  • Append Tool and Relink Missing Textures: ما از از ویژگی append در Blender استفاده می کنیم تا 2 فایل خود را با هم در یک فایل کامل ترکیب کنیم. همچنین نحوه پیوند مجدد بافت‌های از دست رفته در صحنه را توضیح خواهم داد.

  • نورپردازی: ما در مورد اینکه چگونه نور بر روی مواد شما تأثیر می‌گذارد و نحوه تنظیم مواد پخش حجمی برای ایجاد مه در صحنه شما بحث خواهیم کرد.

  • باز کردن: نحوه استفاده از تکنیک‌های ساده باز کردن را توضیح می‌دهم تا مطمئن شوید بافت‌های شما به درستی روی مدل شما قرار می‌گیرند بدون اینکه تحریف شوند.

  • ترکیب: ما یاد خواهیم گرفت  چگونه افکت های ترکیبی ساده در Blender می تواند ظاهر مواد شما را در رندر نهایی برجسته کند.

  • رندر: در نهایت، ما تصویر نهایی خود را در Blender ارائه می کنیم تا بتوانید آن را با دوستان و خانواده خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

وقتی کارمان تمام شد، تمام مهارت‌هایی را که برای شروع ایجاد مواد عالی برای پروژه‌های خود نیاز دارید، خواهید داشت!

برای پروژه کلاس ما، یا از فایل استودیوی متریال ارائه شده برای ایجاد مطالب خود از ابتدا بر اساس یک تصویر مرجع استفاده خواهید کرد، یا می توانید یک نسخه سفارشی از این مطالعه جادوگر بسازید که مخصوص شماست!

من شخصاً هر پروژه آپلود شده در گالری را بررسی می کنم و در مورد رندر شما به شما بازخورد می دهم!

امیدوارم در این سفر مبتدی از طریق تکسچرینگ در Blender به من بپیوندید!

من شما را در اولین درس می بینم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • Shader vs Texture vs Material Shader vs Texture vs Material

  • نتیجه Conclusion

  • شیشه سبک Stylized Glass

  • Wood Floor and Node Wrangler (قسمت 1) Wood Floor and Node Wrangler (Part 1)

  • ساقه لوبیا Beanstalk

  • اثرات ترکیبی و مواد شما Compositing Effects and Your Materials

  • پارچه کلاه جادوگر Wizard Hat Fabric

  • دیوارهای سنگی و باز کردن Stone Walls and Unwrapping

  • راه اندازی فایل ما Setting Up Our File

  • Wood Floor and Node Wrangler (قسمت 2) Wood Floor and Node Wrangler (Part 2)

  • معرفی Introduction

  • چوب کابینت Cabinet Wood

  • مبانی نود سایه زن و فلز طلا Shader Node Basics and Gold Metal

  • چگونه نور بر مواد شما تأثیر می گذارد How Lighting Affects Your Materials

  • پراکندگی حجم Volume Scatter

  • قلاب پر و شعله مشعل Feather Quill and Torch Flame

  • حالت های نمایش پورت و رندر منطقه Viewport Render Modes and Region Render

  • ایده های پروژه کلاس Class Project Ideas

نمایش نظرات

آموزش Blender 3D: The Magic of Materials
جزییات دوره
4h 9m
18
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
4
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Harry Helps
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Harry Helps Harry Helps

هنرمند حرفه ای سه بعدی


سلام، من هری هستم! من بیش از یک دهه تجربه در مدل سازی سه بعدی، تکسچرینگ، متحرک سازی و پس پردازش دارم. در طول کارم، بیش از 8 سال را به عنوان یک هنرمند حرفه ای سه بعدی در صنعت سه بعدی کار کرده ام. من در طول حرفه‌ام برای انواع مختلف شرکت‌ها کار کرده‌ام، مانند یک استودیوی بازی‌های ویدیویی بزرگ MMORPG، یک شرکت تولید ویدیو و یک شرکت تجسم معماری برنده جایزه. من به‌عنوان مدیر استودیو، هنرمند اصلی سه بعدی، هنرمند پس‌زمینه سه‌بعدی، ویرایشگر گرین‌اسکرین و هنرمند UI کارآموز کار کرده‌ام. کارهای حرفه‌ای من در مجله «هنرمند سه‌بعدی» با محتوای آموزشی همراه آن به نمایش درآمده است. من تجربه زیادی با Blender، 3d Max، VRay و Photoshop دارم.

من دوست دارم اشتیاقم به هنر سه بعدی را با هر کسی که به دنبال یادگیری است به اشتراک بگذارم!