آموزش جلوه های بصری برای بازی در یونیتی - مبتدی تا متوسط

Visual Effects for Games in Unity - Beginner To Intermediate

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

این دوره درباره ایجاد  VFX برای بازی‌ها با  Unity 2019 است.

شما شروع به یادگیری نحوه ایجاد جادوهای جادویی،  Fireballs،  توانایی‌های جادویی و جلوه‌های بیشتر برای بازی‌ها خواهید کرد. این شما را از دیدگاه مبتدی به سطح متوسط ​​در Game VFX می برد. این شامل تئوری، تمرین و آزادی خلاقی است که در آینده شغلی خود در زمینه جلوه های بصری به آن نیاز خواهید داشت.

آنچه یاد خواهید گرفت:

  • با نحوه ایجاد افکت برای بازی ها با Unity آشنا شوید.
  • مفاهیم اساسی در مورد جلوه های بصری.
  • ایجاد بافت، مش و سایه‌بان برای بازی VFX.

شرایط مورد نیاز:

  • وحدت: اساسی
  • فتوشاپ: پایه
  • مخلوط کن: پایه
  • تبلت گرافیکی کمک می کند

این دوره برای چه کسانی است:

  • مبتدی VFX
  • مبتدیان یونیتی
  • مبتدیان غیر واقعی
  • برنامه نویسان
  • تصویرگران
  • کلیات سه بعدی
  • هنرمندان به طور کلی
  • طراحان بازی

در اینجا یا در هر رسانه اجتماعی زیر با من تماس بگیرید:

 |    |

این دوره با ضبط شده است. من شدیداً توصیه می کنم همین نسخه را دریافت کنید تا بتوانید به روشی راحت یاد بگیرید.

این چیزی است که در طول دوره انجام خواهید داد:

  • فصل 1: مقدمه ای خواهیم داشت.
  • فصل 2: ​​مروری بر نوع جلوه ها و مبانی VFX خواهیم داشت.
  • فصل 3: نگاهی سریع به فرآیند پیش تولید.
  • فصل 4: آماده شدن پروژه Unity.
  • فصل 5: برای آشنایی با سیستم ذرات، چند جرقه ایجاد خواهیم کرد.
  • فصل 6: ما یک حمله جادویی AoE ایجاد خواهیم کرد.
  • فصل 7: ما یک حمله پرتابه/املا ایجاد خواهیم کرد.
  • فصل 8: مروری بر عملکرد با یک تمرین عملی.
  • فصل 9: نتیجه گیری

از فصل 4 به بعد، به فایل فشرده پیوست شده نیاز دارید: " VFXGames_Scene".

فراموش نکنید که نتایج Sparks، AoE و Projectile (ویدئو یا تصاویر) را در گالری پروژه دوره آپلود کنید.

اگر هر گونه سوال/شک دارید، لطفاً آنها را در برگه بحث بپرسید.

خوش بگذرانید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 5.1 - جرقه ها: آشنایی با سیستم ذرات 5.1 - Sparks: Getting Familiar with the Particle System

  • 5.6 - جرقه: ضربه 5.6 - Sparks: Impact

  • 1.0 - مقدمه 1.0 - Introduction

  • 6.8 - AoE: ترک زمین 6.8 - AoE: Ground Crack

  • 9.1 - نتیجه گیری 9.1 - Conclusion

  • 3.2 - Pre-Production: Gameplay Objective 3.2 - Pre-Production: Gameplay Objective

  • 7.13 - پرتابه: نسخه الکتریکی قسمت 3 7.13 - Projectile: Electric Version Part 3

  • 2.5 - نوع جلوه ها: جلوه های سایه زن 2.5 - Type Of Effects: Shader Effects

  • 2.2 - نوع اثرات: اثرات ذرات 2.2 - Type Of Effects: Particle Effects

  • 5.5 - جرقه: جزئیات بیشتر 5.5 - Sparks: More Details

  • 7.6 - پرتابه: Additive Scroll Shader 7.6 - Projectile: Additive Scroll Shader

  • 7.3 - پرتابه: مش 7.3 - Projectile: Mesh

  • 5.4 - جرقه: سیستم ذرات 5.4 - Sparks: Particle System

  • 3.1 - پیش تولید: مقدمه 3.1 - Pre-Production: Introduction

  • 2.9 - اصول VFX: شکل 2.9 - Principles Of VFX: Shape

  • 7.4 - پرتابه: بافت 7.4 - Projectile: Texture

  • 2.6 - نوع جلوه ها: جلوه های ترکیبی 2.6 - Type Of Effects: Hybrid Effects

  • 2.4 - نوع جلوه ها: انیمیشن های Flipbook 2.4 - Type Of Effects: Flipbook Animations

  • 6.3 - AoE: شروع پیش بینی، اوج و اتلاف 6.3 - AoE: Starting the Anticipation, Climax & Dissipation

  • 6.10 - AoE: نسخه آتش 6.10 - AoE: Fire Version

  • 8.3 - عملکرد: پرتابه قسمت 2 8.3 - Performance: Projectile Part 2

  • 7.1 - پرتابه: مراجع 7.1 - Projectile: References

  • 8.2 - عملکرد: پرتابه قسمت 1 8.2 - Performance: Projectile Part 1

  • 2.8 - اصول VFX: زمان بندی 2.8 - Principles Of VFX: Timing

  • 6.13 - AoE: لمس نهایی 6.13 - AoE: Final Touches

  • 2.1 - نوع اثرات: مقدمه 2.1 - Type Of Effects: Introduction

  • 7.10 - پرتابه: پوزه 7.10 - Projectile: Muzzle

  • 3.5 - پیش تولید: اسکچینگ 3.5 - Pre-Production: Sketching

  • 4.3 - بسته واردات 4.3 - Import Package

  • 7.11 - پرتابه: نسخه الکتریکی قسمت 1 7.11 - Projectile: Electric Version Part 1

  • 6.12 - AoE: Nature نسخه قسمت 2 6.12 - AoE: Nature Version Part 2

  • 7.5 - پرتابه: دنباله 7.5 - Projectile: Trail

  • 6.6 - AoE: بافت Impact02 6.6 - AoE: Impact02 Texture

  • 5.3 - جرقه ها: اولین بافت شما 5.3 - Sparks: Your First Texture

  • 2.10 - اصول VFX: کنتراست 2.10 - Principles Of VFX: Contrast

  • 3.4 - پیش تولید: تحقیقات فنی 3.4 - Pre-Production: Technical Research

  • 4.2 - یک پروژه خالی ایجاد کنید 4.2 - Create An Empty Project

  • 6.4 - AoE: اولین مش شما 6.4 - AoE: Your First Mesh

  • 7.2 - پرتابه: طراحی 7.2 - Projectile: Sketching

  • 3.3 - پیش تولید: دریافت مراجع 3.3 - Pre-Production: Getting References

  • 6.5 - AoE: بافت Impact01 6.5 - AoE: Impact01 Texture

  • 8.1 - عملکرد: مقدمه 8.1 - Performance: Introduction

  • 8.4 - عملکرد: پرتابه قسمت 3 8.4 - Performance: Projectile Part 3

  • 7.7 - پرتابه: صحنه 7.7 - Projectile: Scene

  • 2.11 - اصول VFX: رنگ 2.11 - Principles Of VFX: Color

  • 4.1 - Unity را دانلود و نصب کنید 4.1 - Download And Install Unity

  • 7.12 - پرتابه: نسخه الکتریکی قسمت 2 7.12 - Projectile: Electric Version Part 2

  • 6.2 - AoE: طراحی 6.2 - AoE: Sketching

  • 6.9 - AoE: Shader Graph Alpha Blend Shader 6.9 - AoE: Shader Graph Alpha Blend Shader

  • 7.14 - پرتابه: برخورد الکتریکی و پوزه 7.14 - Projectile: Electric Impact and Muzzle

  • 7.9 - پرتابه: ضربه 7.9 - Projectile: Impact

  • 5.7 - جرقه: تغییرات 5.7 - Sparks: Variations

  • 2.3 - نوع جلوه ها: جلوه های مش 2.3 - Type Of Effects: Mesh Effects

  • 6.11 - AoE: Nature نسخه قسمت 1 6.11 - AoE: Nature Version Part 1

  • 7.8 - پرتابه: ساختن آن به پرواز 7.8 - Projectile: Making It Fly

  • 5.2 - Sparks: Shader Graph Additive 5.2 - Sparks: Shader Graph Additive

  • 6.7 - AoE: Shockwave 6.7 - AoE: Shockwave

  • 6.1 - AoE: مراجع 6.1 - AoE: References

  • 2.7 - اصول VFX: گیم پلی 2.7 - Principles Of VFX: Gameplay

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش جلوه های بصری برای بازی در یونیتی - مبتدی تا متوسط
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5h 55m
59
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
14 خرداد 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
477
4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Gabriel Aguiar Prod Gabriel Aguiar Prod

توسعه بازی

Gabriel Aguiar Prod. تمرکز آکادمی بر ایجاد دوره های با کیفیت بالا مرتبط با توسعه بازی.

ما گروه کوچکی از مدرسان هستیم که مشتاق به اشتراک گذاری دانش خود در مورد موضوعات مرتبط با جلوه های بصری، خلق شخصیت، برنامه نویسی و به طور کلی توسعه بازی هستیم.

ما مشتاقیم دانش خود را در اینجا با دوره‌های آموزشی مستقیم به اشتراک بگذاریم.

در صورت داشتن هرگونه شک و تردید با ما تماس بگیرید.

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.