لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مجسمه سازی سطوح سخت در ZBrush
Sculpting Hard Surfaces in ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این سری از آموزش های ZBrush، نحوه استفاده از برخی از ابزارهای مجسمه سازی با سطح سخت در ZBrush را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5R3. در این سری از آموزش های ZBrush، نحوه استفاده از برخی از ابزارهای مجسمه سازی با سطح سخت در ZBrush را یاد خواهیم گرفت. ZBrush همیشه یک برنامه عالی برای مجسمه سازی اشکال ارگانیک با جزئیات فوق العاده بوده است. اما آیا میدانستید که ZBrush دارای تعدادی ابزار مفید است که به شما کمک میکند تا سطوح سختتری را نیز بسازید؟ در این دوره، ما در مورد برس های لهستانی صحبت خواهیم کرد، که به ما امکان می دهد منحنی های صاف و لبه های تیز را در یک حرکت ترکیب کنیم. خود ضربهها با Backtrack بهبود یافتهاند و به ما این امکان را میدهند که هنگام مجسمهسازی خطوط صافتر و صافتری داشته باشیم. ما همچنین قابلیت Re-mesh را پوشش خواهیم داد که به ما امکان می دهد چندین شکل را در عملیات نوع Boolean ترکیب کنیم. ما همچنین میتوانیم از مزیتهای اولیه ZBrush استفاده کنیم تا نقطه شروعی عالی برای برخی از اشکال سطوح سخت به ما بدهد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5R3.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مجسمه سازی سطوح سخت در ZBrush
Sculpting Hard Surfaces in ZBrush
مسدود کردن در شکل اصلی
Blocking in the Main Shape
استفاده از حلقه های گروهی برای اصلاح توپولوژی
Using Group Loops to Modify Topology
پالایش مجسمه پایه
Refining the Base Sculpt
مجسمه سازی جزئیات سطح سخت با برس های لهستانی
Sculpting Hard Surface Detail with the Polish Brushes
استفاده از ماسک برای برش جزئیات در سطح
Using Masks to Cut Detail into the Surface
استفاده از پوشش خودکار برای مجسمه سازی حلقه های گروهی
Using Auto-masking to Sculpt Group Loops
استفاده از برس های مسطح برای برش پانل ها
Using the Planar Brushes to Cut in Panels
اضافه کردن جزئیات با آلفاهای سفارشی
Adding Detail with Custom Alphas
افزودن مواد و رنگ به مدل
Adding Materials and Color to the Model
ساختن فک از هندسه اولیه
Building the Jaw from Primitive Geometry
اضافه کردن لوله های ستون فقرات و گونه ها
Adding the Spine and Cheek Tubes
استفاده از Remesh All برای ترکیب چندین شکل
Using Remesh All to Combine Multiple Shapes
ساختن پایه چشم های مکانیکی
Building the Base of the Mechanical Eyes
افزودن میله های اتصال به چشم
Adding Connecting Rods to the Eyes
اضافه کردن پیستون به مدل
Adding Pistons to the Model
اضافه کردن دندان های مکانیکی
Adding Mechanical Teeth
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات