آموزش یادگیری آپولو

Learning Apollo

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Apollo - یک مشتری انعطاف پذیر GraphQL برای برنامه های React و React Native - واکشی داده های مورد نیاز برای جز component خود را آسان می کند. در این دوره ، نحوه کار با آپولو را بیاموزید. امانوئل هانری نحوه کار آپولو با React و React Native را توضیح می دهد و نحوه راه اندازی Apollo ، نهایی کردن سرور Apollo و اتصال آن به مشتری React را نشان می دهد. وی سپس نحوه انجام نمایش داده های GraphQL با Apollo و نحوه کار با اشتراک ها را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • تنظیمات اولیه آپولو
  • ابزارهای لازم برای کار با آپولو
  • راه اندازی اولیه مشتری Apollo
  • نصب وابستگی ها برای سرور Apollo
  • نهایی کردن سرور Apollo
  • جهش های GraphQL با آپولو
  • اشتراک های آپولو
  • به روزرسانی وضوح و اجزای اشتراک

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Course prerequisites

  • استانداردهای وب فقط یک سبک FlashCascading وب سایتهای کشنده می تواند وجود داشته باشد وب به وب وارد می شود چرا وب؟ افتتاح با استفاده از فایل های تمرینی شما باید بدانید خوش آمدید کامپوزیت پس زمینه های چندگانه استفاده از سبک پس زمینه گزینه های تصویر زمینه را وارد کنید یک تصویر پس زمینه اضافه کردن پس زمینه رنگی CSS تصاویر اعمال حاشیه سبک گوشه ها shadowGradients به عنوان تصاویر پس زمینه ایجاد یک شیب شیب ایجاد یک شیب شعاعی ایجاد یک گرادیان خطیCombine چندین فیلتر استفاده از خاصیت فیلتر استفاده از مراحل بعدی مراحل فایل های استفاده از آنچه شما باید بدانید تصدیق کنید وقتی می توانید چارچوب ها و کتابخانه ها را جایگزین کنید ، کتابخانه ها ، چارچوب ها و وانیل جاوا اسکریپت ابزار تنظیم را تنظیم کنید و عناصر را با انتخاب querySelectorElement با وانیل JavaScriptWork با موضوع رویداد تغییر دهید. شنوندگان رویداد با va nilla JavaScriptJavaScript رویدادها الگوی اداری برای ساختن محتوای DOM عناصر ایجاد شده با وانیل JavaScript اضافه کردن و اصلاح ویژگی ها با عناصر JavaScriptCreate با وانیل JavaScriptData bindingTransition ظاهر عناصر با استفاده از CSSShow و مخفی کردن عناصر با استفاده از وانیل JavaScriptAnimation وانیل JavaScriptTranspas ویندوز JavaScriptWookWookScriptScriptScriptSQL فایل های تمرینی پیش نمایش پروژه ساختار پروژه ساختن یک پروژه جدید نصب انژکتور CLI نصب چگونه فعالیت انیمیشن های زاویه کار تنظیم پیکربندی مسیر پروژه ایجاد تنظیمات نمایش مسیر مسیر طرح برنامه پیکربندی ماژول پیش بینی طرح بسته بندی انیمیشن ها توابع پاسخ دادن به انیمیشن انیمیشن زاویه دار با برنامه های اصلی و غیره سؤال کردن ySelf شامل انیمیشن مؤلفه نوشتن انیمیشن قابل استفاده مجدد پارامترهای ورودی انیمیشن پیکربندی انیمیشن روتر تنظیم حرکت لیست پخشAnimating پخش پخش زیرنویس عنوان عنوان ویدیو سریعتر کردن مؤلفه ها و ترجمه ارزش داده ها ایجاد اجزای زاویه ای انیمیشن های قدیمی تمیز کردن انیمیشن های پخش مرور کلیپارس کردن برنامه وبسایت سازی واژگان محلی سازی مبتنی بر کوکی ها با استفاده از HTTP Acer-Language headerLocalization بر اساس درخواست URL string ایجاد برنامه ASP.NET Core projectASP.NET Core DataAnnotations یک فرهنگ با کوکی ها انتخاب کنید تغییر مطالب نمایش در محتوای نمایش View با نمایشگر کنترل فایلهای منبع در ASP.NET CoreN پروژه فروشگاه اصلی ASP.NET ایجاد محلی ساز سفارشی آناتومی یک عرف سفارشی calizerWorking با برنامه های جغرافیاییکد قالب های کد سیستم سیستم های قالب های اندازه گیری فرمت های ارزش گذاری مراحل بعدی آنچه باید بدانید خوش آمدید خرید دامنه ها و میزبانی وب چه میزبانی است؟ دامنه ها و آدرس های اینترنتی نام نام های وب ابر چیست؟ وب سایت منتشر کنید: یک مرور کلی سیستم عامل های تجاریWordPress.com در مقابل WordPress.orgSQL سایتها یک دامنه جدا از میزبانNameservers دامنه را تنظیم کرده و مراحل مشترک را میزبانی کنید... Using the exercise files

1. راه اندازی اولیه برای آپولو 1. Initial Setup for Apollo

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Brief introduction of Apollo

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Tools required to work with Apollo

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Set up the base CRM React project

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Overview of other platforms

2. سرویس دهنده و سرور آپولو 2. Apollo Client and Server

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Overview of Apollo React toolbox

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Initial Apollo client setup

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Install dependencies for Apollo server

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Finalize Apollo server

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Connect Apollo server to React client

3. جهش GraphQL با آپولو 3. GraphQL Mutations with Apollo

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Mutations introduction with Apollo

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Mutations with React component

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Store and UI update

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Optimistic UI for faster updates

4. اشتراک با آپولو 4. Subscriptions with Apollo

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Introduction to subscriptions and schema

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Update resolvers for subscriptions

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Update components for subscriptions

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Create a custom resolver on client

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Add new contact header component

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Connect subscription with contact single

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Adding new notes with mutations

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Finalizing project with a beauty pass

نتیجه Conclusion

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Next steps

نمایش نظرات

آموزش یادگیری آپولو
جزییات دوره
2h 42m
25
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
20,783
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Emmanuel Henri Emmanuel Henri

مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی

امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.

> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژه‌ها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژی‌های چابک، و زبان‌ها و چارچوب‌هایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کرده‌اند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامه‌ها و بازی‌هایی دارد که از جدیدترین فناوری‌ها در ابزارها، چارچوب‌ها و زبان‌های فوق استفاده می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، به mannyhenri.com.