آموزش تعامل پیچیده Unity: AR Visualization 03

Unity: AR Visualization 03 Complex Interactivity

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: واقعیت افزوده زمانی قدرتمندتر است که تجربیات مشترکی را ارائه دهد: فرصت های همکاری در یک دنیای مجازی. در این دوره ، شما می توانید از برنامه کاربردی AR ساخته شده در دوره های قبلی راجر میلر - مدیر قطعات 3D برای صنعت هوافضا - استفاده کنید و یاد بگیرید که چگونه داده های برنامه را از یادداشت های ساده گرفته تا موقعیت های شی در زمان واقعی با استفاده از PlayerIO به اشتراک بگذارید و به روز کنید. . برنامه های بدست آمده به چندین کاربر امکان دستکاری و تبادل یادداشت در قسمت های مشابه را می دهد. در این راه ، راجر توضیح می دهد که چگونه اسکریپت عملکردی را ایجاد می کند که به کاربران امکان می دهد یادداشت برداری ، ذخیره و اشتراک یادداشت ها و همگام سازی داده ها و همچنین حرکت در برنامه را انجام دهند. این دوره برای مهندسان Unity که می خواهند مهارت های برنامه نویسی و برنامه نویسی خود را گسترش دهند و به فضای توسعه AR وارد شوند ، ایده آل است.
موضوعات شامل:
  • پیگیری تصاویر برای لنگر انداختن جهان AR
  • افزودن قابلیت یادداشت
  • افزودن دکمه های تعاملی
  • نوشتن منطق نت
  • گرفتن یادداشت با صفحه کلید
  • ذخیره و بارگیری یادداشت ها
  • به اشتراک گذاری داده ها از طریق پیام های شبکه
  • همگام سازی داده ها با PlayerIO
  • شروع ارتباطات چند نفره
  • همگام سازی حرکت و یادداشت ها

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • ایجاد تجارب مشترک AR Creating collaborative AR experiences

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. بررسی اجمالی 1. Overview

  • قدرت به اشتراک گذاری اطلاعات بصری The power of sharing visual information

2. همگام سازی فضا 2. Syncing Space

  • بررسی اجمالی از راه حل ردیاب Overview of the tracker solution

  • ایجاد یک تصویر مرجع Creating a reference image

  • مدیر تصویر ردیابی شده The tracked image manager

  • دسترسی به مدیر تصویر ردیابی شده Accessing the tracked image manager

3. توجه داشته باشید: اضافه کردن عملکرد عملکرد توجه داشته باشید 3. Take Note: Adding Note Functionality

  • نمای کلی سیستم یادداشت Overview of the note system

  • افزودن دکمه به رابط کاربری جهانی در جهان Adding the button to the in-world UI

  • ساختن ساختار داده توجه داشته باشید Making the note data structure

  • ساختن اشیاء UI توجه داشته باشید Making the note UI objects

  • ساختن اسکریپت Part UI Note Making the Part UI Note script

  • یکپارچه سازی قسمت UI Note Integrating the Part UI Note

  • افزودن یادداشت به UI در جهان Adding notes to the in-world UI

  • گرفتن یادداشت با صفحه کلید Capturing the note with the keyboard

  • برنامه AR در عمل AR app in action

4- افزودن یادداشت به ذخیره داده 4. Adding Notes to the Save Data

  • افزودن یادداشت به ساختار داده Adding notes to the data structure

  • ذخیره یادداشت Saving notes

  • بارگیری یادداشت ها Loading notes

5. به جریان داده خوش آمدید 5. Welcome to the Data Stream

  • نحوه به اشتراک گذاری داده های خود How to share your data

  • دسترسی به PlayerIO Getting access to PlayerIO

  • نصب PlayerIO SDK Installing the PlayerIO SDK

6. همگام سازی داده ها با PlayerIO 6. Syncing Data with PlayerIO

  • UI ، حالت و روش های همگام سازی ایجاد کنید Create sync UI, state, and methods

  • مدیر شبکه خود را ایجاد می کنید Creating your network manager

  • اتصال به PlayerIO Connecting to PlayerIO

  • شروع اتصال چند نفره Starting a multiplayer connection

  • اتصال چند نفره خود را تست کنید Testing your multiplayer connection

  • ایجاد یک کنترل کننده پیام Creating a message handler

  • پردازش پیام پیوستن Processing the join message

  • کار با دولت جهانی Working with world state

  • ارسال پیامهای مخفی Sending hide messages

  • قطعات خود را نسبی کنید Making your parts relative

  • حرکت همگام سازی Syncing movement

  • همگام سازی علاوه بر یادداشت ها Syncing the addition of notes

  • همگام سازی حذف یادداشت ها Syncing the deletion of notes

  • برنامه AR در عمل AR app in action

  • برنامه AR در عمل AR app in action

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تعامل پیچیده Unity: AR Visualization 03
جزییات دوره
2h 34m
39
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
2,316
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Roger Miller
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Roger Miller Roger Miller

مالک و مهندس اصلی در جمعی جمعی راجر میلر مالک و مهندس اصلی در Collective Mass استودیوی Unity مستقر در Bend ، Oregon است.

راجر بیش از 20 سال است که با بیش از 10 سال در صنعت بازی ، بصورت حرفه ای برنامه نویسی می کند. توسعه نرم افزار بخشی از DNA وی است ، از تجارت تا محصول نهایی تا چالش حل مشکلات سخت. او در چهار قاره ارزش افزوده دارد ، تیم ها را هدایت می کند و حداقل چهار بار توانایی های اصلی خود را عوض کرده است. وی یک توسعه دهنده مجاز Unity است ، در Unity Unite صحبت کرده و گروه رسمی رسمی Unity را در Bend، OR اداره می کند.